بذرپاکوتاه تخمه آفتابگردان

گروه بازرگانی تخمه امیر با در نظر گرفتن مشکلات کشاورزان با فراهم آفوردن بذرهای اصلاح شده از شرکتهای معتبرخارجی تمام مشکلات کشاورزان را در این زمینه حل کرده است.
زیرل که بذرهای تخمه آفتابگردان این مجموعهاصلاح ژنتیکی شده و بذر مادر میباشند.بنابذاین دارای بیشترین بازدهی درهکتار بوده،سازگار با اکثر مناطق کشور بوده،مناسب برای کشت اول و کشت دوم بوده،طبق های گل آفتابگردان تک گل بوده و چلچراغ نمیزنند،قطر ساقه گل افتابگردان کلفت و اندازه ساقه پاکوتاه میبباشد،نسبت به  سرما و گرمای محیط مقاومت داشته، بذرها دارای قارچ کش بوده و از همه مهتر دارای جوانه زنی صددردصد میباشند.
شما کشاورزان عزیز برای تهیه این بذره میتوانید به سایت اینترنتی ما در گوگل به نشانی:تخمه امیر مراجعه نموده ویا با شماره زیر در تماس باشید.
شماره تماس:   09383752849


۱۲ فروردین ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • ژئوممبران فویلدار

    ژئوممبران فویلدار

    مزایای ورق ژئوممبران فویلدار: 1- افزایش عمر ورق ژئوممبران فویلدار از ده سال به 50 سال 2- ایجاد سطح درخشان روشن به جای سیاه و‌کاهش تبخیر 3- امکان مشاهده ماهیان و سایر موارد به خاطر پس زمینه روشن در حوضچه پرورش ماهی 4- زیبایی استخر که همچون‌نگینی درخشان در خاک می درخشد. 5- عدم استفاده از چسب و بهداشتی بودن آن 6- امکان استفاده از متریال بازیافتی و کاهش هزینه و صرفه جویی اقتصادی 7- امکان صادرات محصول کاملا ایرانی بدون نمونه خارجی 8- حل مشکل لیز بودن ورق و غرق شدن انسان و حیوانات در آن با استفاده از فویل های زبر 9- امکان تولید استخرهای رنگی با فویل های رنگی به جای رنگ همیشگی مشکی 10- امکان استفاده از ورق ژئوممبران برای عایق کاری پشت بام‌ 11- افزایش مقاومت ورق در برابر مواد شیمیایی 12- کاهش خستگی حرارتی و انبساط و انقباضات روزانه ورق که موجب چروکیدگی ورق‌و تمرکز تنش در ورق میگیردد 13- در کاربردهایی مثل دریاچه های مصنوعی عمر پایین ورق (ده سال) باعث می شود هزینه تخلیه آب و تعمیرات ورق به صفر برسد و‌در ابنیه های ملی ورق ژئوممبران قابل استفاده می‌گیردد چون دوام مصالح مورد استفاده در بناهای ملی طبق استانداردهای مرسوم بالای 50 سال میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید آرین خاک ایرانیان برترین تولید کننده در ایران تلفن همراه: 09120204952 واتس‌آپ: 09120204952 تلفن محل کار: 02188009861-02188009862 وب سایت: https://ariankhak.com/ https://geokhanjani.com/

    محصولات کشاورزی تهران
  • فروش فندق

    فروش فندق

    فروش فندق با کیفیت با نازلترین قیمت بصورت جزئی و کلی ارسال به تمام نقاط ایران به دلیل عرضه مستقیم فروش فندق آجیلی و حذف واسطه قیمت بسیار مناسبی را به شما عرضه می کنیم، پایین ترین قیمت فندق را از ما بخواهید. فروش فندق صادراتی درجه یک فروش فندق خام فروش فندق شور آجیلی درجه یک فروش مغز فندق درجه یک فروش عمده فندق درجه ی یک فروش مغز فندق خام و شور کمترین قیمت فندق و با کیفیت ترین فندق را از ما بخواهید. فروش فندق « فقط به صورت عمده » می باشد! قیمتها بر حسب تناژ و نوع فندق، متفاوت میباشد. مناسب ترین قیمت فندق و خرید فندق بدون واسطه را از ما بخواهید. شماره تماس : 09116172752

    محصولات کشاورزی گیلان
  • سبد حمل مرغ زنده

    سبد حمل مرغ زنده

    فروش سبد حمل مرغ زنده ابعاد 30*54*73 مصرف جهت سهولت در حمل مرغ وبلدرچین زنده به کشتارگاه ها دارای 16پیم پلاستیکی 10عدد پیچ ومهره فلزی سفارش بالای 150عدد قابلیت انتخاب رنگ ولوگوی دلخواه کارشناس فروش :خانم صادق بیگی 09120479719 مشتریان گرامی با سفارش بالای 150عدد حق انتخاب رنگ وحق انتخاب لوگو داردند.

    محصولات کشاورزی قزوین
  • فروش کلونی زنبور عسل نژاد کارنیکا f1

    فروش کلونی زنبور عسل نژاد کارنیکا f1

    فروش کلونی کارنیکا جفت طبیعی پیوند شده از بهترین لاین های موجود در ایران در زنبورستان کارنیکای مازندران .بابل .آهنگر کلا. ملکه های کارنیکا مشکی میباشند و از نژاد های مطرح و به گزینی شده درآلمان بوده و در اکثز کشورها ازجمله ایران طرفداران زیادی داشته و تولید عسل چندبرابر بیشتر از بقیه نژاد ها و آرام بودن این نژاد باعث شده هرروزه تعداد بیشتری از زنبورداران سراغ این نژاد خاص بیایند .

    محصولات کشاورزی مازندران