شیر سالم در دام سالم با سیف تیت گارد

تب مالت و دلیل به ابتلا به آن چیست؟ چرا هرساله تعداد زیادی از دام ها تلف می شوند؟

 

 برای حصول یک شیر سالم، نظافت در عملیات شیردوشی باید به طور کامل رعایت شود. به جز ضدعفونی محیط، ضدعفونی موثر پستان گاو، یک گام اساسی در حفظ بهداشت شیردوشی است. ضدعفونی پستان گاو، گاو را از ابتلا به بیماری ورم پستان (ماستیت) مصون می دارد. استفاده از مایع ضدعفونی کننده تیت گارد، قبل، بعد و بین هر دو وعده شیردوشی الزامی است. در صورت عدم ضدعفونی پستان و ابتلای یکی از گاوها به بیماری ماستیت، کل گله آلوده به این بیماری شده و تلفات سنگینی به بار می آورد.

 

 

 

 

و اما چگونه می توان از این مشکلات جلوگیری کرد؟

 

انتخاب محصول مناسب و اعمال موثر محلول ضدعفونی سرپستانک های دستگاه شیر دوش، موجب محافظت و التیام پستانک دام پس از قرار گرفتن در معرض فشار دستگاه‌های شیردوشی می شود. ضدعفونی پستانک ها با استفاده از تیت گارد، نه تنها دام را در برابر بیماری‌های مختلف از جمله ورم پستان محافظت می‌کند، بلکه منجر به تولید شیر بیشتر می‌شود.

 

بر این اساس شرکت آرال شیمی، اقدام به تهیه یک محلول ضدعفونی کننده موثر برای ضدعفونی پستان کرده است. محلول سیف تیت گارد با فرمولاسیون قوی، در زمان کوتاهی کلیه پاتوژن ها را از بین می برد و به سرعت خشک می شود. با بهره مندی از آن، می توان از بیماری ورم پستان پیشگیری کرد و حفاظت گله را تضمین کند. از سوی دیگر شیر به باکتری های عامل تب مالت، آلوده نخواهد شد و سلامت شیر حفظ می شود


۱۵ آذر ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • جوجه بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون

    جوجه بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون

    جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون *ارایه کلیه خدمات پرورش بوقلمون *فروش جوجه یک روزه بوقلمون *فروش جوجه یک ماهه بوقلمون(واکسن خورده و نوک چین شده) *بوقلمون نژاد بیوتی *بوقلمون نژاد برنز *بوقلمون نژاد بورن بورن *بوقلمون گوشتی *بوقلمون صنعتی *کنسانتره و جیره بوقلمون *شرکت مهندسی کشاورزی پارس برزگر اذربایجان شماره نظام مهندسی کشاورزی020860195 شماره ثبت 9253 _ارومیه _خیابان حافظ 2_نرسیده به میدان شهدا 2/180_کدپستی96436_57138 _تلفکس:32253347_044(4خط) مدیریت: 09149380704 09147907288 (مهندس نیکنام)

    دام و طیور آذربایجان غربی
  • سگ کن کورسو - قیمت کن کورسو

    سگ کن کورسو - قیمت کن کورسو

    فروش توله و بالغ کن کورسو حرفه ای در رنگ بلو مشکی و نخودی با بهترین خط خونی و کیفیت تضمینی از مولدین وارداتی با گواهی اصالت و سلامت کتبی واکسن خورده و انگل تراپی شده تحت نظر دامپزشک بازدید حضوری همه روزه ارسال به کلیه استانها دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی دو دهه تجربه در پرورش و فروش برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

    دام و طیور البرز
  • ژل رویال

    ژل رویال در بسته های ۱۰گرمی

    دام و طیور مازندران
  • گرده گل مرکبات(نارینا)

    گرده گل بهار نارنج و مرکبات در بسته بندی ۵۰۰گرمی

    دام و طیور مازندران