تعمیرات مبل راحتی و استیل در دماوند

آیا تعمیر مبلمان به صرفه است؟ 
مبلها جزو پر استفاده ترین لوازم خانه محسوب میشوند بنابراین کاملا طبیعی است که زودتر از سایر لوازم دچار آسیب و فرسودگی شوند.
  بیشتر ما با قدیمی شدن مبلمان یا آسیب و پارگی آنها به فکر تعویض و خرید مبلمان جدید میوفتیم اما گاهی دلایلی وجود دارد که مانع خرید یک ست جدید میشود.
 برای مثال هزینه بالایی که خرید یک ست جدید برای ما به همراه دارد و یا تناسب مبل فعلی ما با فضای خانه، میتوانند دلایلی باشند که ما را از خرید منصرف کنند. 
راه حلی که در این شرایط میتواند به ما کمک کند تعمیر مبلمان قدیمی است. اما ابتدا باید دید آیا تعمیر مبل برای شما به صرفه تر است یا مبلمانتان آنقدر قدیمی و آسیب دیده است که بهتر است به فکر تعویض آن باشید. 
اگر رنگ بدنه و پارچه مبل، قدیمی یا دچار پارگی شده، اگر فوم و ابرهای دسته مبل دفورمه شده و یا اگر پایه و اسکلت آن دچار شکستگی و آسیب شده است بهترین و مقرون به صرفهترین راه پیش روی شما، بازسازی و تعمیر مبلمان فعلی است. 
کارگاههای بسیاری وجود دارند که مبلهای قدیمی را بازسازی میکنند و شکل جدیدی به آنها میدهند.
 خبر خوب این است که تعمیر مبلمان میتواند هزینهای به مراتب بسیار کمتر از خرید مبل جدید برای ما داشته باشد. پس لازم نیست بودجه زیادی برای خرید یک ست جدید اختصاص دهید تنها کافیست یک کارگاه تعمیر مبلمان خوب و منصف را برای این کار پیدا کنید تا به بهترین شکل و مطابق با سلیقه شما مبلمانتان را بازسازی و نو کند. 
تعمیرات رنگ پریدگی پایه مبل تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در شرق تهران تعمیرات پارگی پارچه مبل تعمیرات تخصصی انواع مبلمان در شرق تهران امروز میخواهیم خدمتی جدید از مجموعه مبل راحتی را به شما معرفی کنیم. 
مجموعه بزرگ مبل راحتی در کنار فروش انواع مبلمان باغی و سایر تجهیزات فضای باز، در کارگاهی تخصصی و به کمک به روزترین تجهیزات صنعتی میتواند مبلهای قدیمی و آسیب دیده شما را به بهترین شکل و با کیفیتترین متریال و پارچه، ترمیم نماید. با بازسازی و تعمیر مبلمان خود میتوانید با حداقل هزینه شکل و هوایی تازه به خانه و دکوراسیون خود دهید و تا چندین سال دیگر نیز از مبلمان جدیدتان لذت ببرید. خدمات ارائه شده توسط کارگاه تعمیر مبلمان مبلراحتی شامل بازسازی و تعمیر انواع مبلمان استیل، مبل راحتی، مبل تختخوابشو و میز و صندلی ناهار خوری و غیره میباشد که با بهرهگیری از بهترین متریال و دستگاههای به روز صنعتی در تلاش است تا خدماتی بینظیر به شما عزیزان ارائه دهد.
 در هر مرحله از بازسازی مبل و لوازم چوبی خود میتوانید بصورت حضوری در محل کارگاه حاضر شوید و از نزدیک دقت و ظرافت را در کار متخصصان این مجموعه شاهد باشید. خدمات بازسازی و تعمیر مبلمان در کارگاه تخصصی مبل راحتی شامل موارد زیر است:
تعویض پارچه انواع مبل و صندلی
تعویض فوم مبل و صندلی
 تعویض ابر دسته مبلمان 
رویه کوبی مبل
 تعمیر اسکلت و چوب مبلمان
 رنگ آمیزی مبلمان
 تعمیر و بازسازی صندلی ناهارخوری
 تعمیر انواع مبلهای تختخواب شو
 تعمیر مبلمان 
هزینه تعمیر مبل، مبل تختخوابشو و ناهارخوری 
ما همواره در تلاشیم تا خدماتی با بالاترین کیفیت را با قیمتی منصفانه به شما ارائه دهیم 
چرا که باور داریم رضایت مشتریان، آینده کسب و کارمان را بیمه خواهد کرد.
۱۲ شهریور ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • مبل راحتی ال کنج جدید

    مبل راحتی ال کنج جدید

    با چیدمان مبلمان ال در هر محیط و اتاقی، می توان دکوراسیون خاص و چشم نواز برای آن رقم زد. از مبل ال علاوه بر لم دادن و چرت زدن می‌توان به عنوان یک سرویس مبلمان راحتی برای تماشا کردن تلویزیون به مدت طولانی نیز استفاده کرد. اینگونه مبلمان با توجه به داشتن اندازه‌های مختلف، فضای کافی را برای تمامی افراد خانواده فراهم می‌کند. مبل ال یک پکیج کامل نشیمن به حساب می‌آید؛ زیرا علاوه بر اینکه فضای نشستن زیادی را با کم‌ترین بودجه و هزینه فراهم می‌ کند، بسیار برای آپارتمان‌ ها و منازل با اتاق نشیمن و پذیرایی کوچک ایده آل است. مشخصات فنی محصول : کلاف چوب روس رابط پایه ها فلزی اسفنج 30 کیلوگرم لایکو 300 گرم دور تشک پارچه جاسمین ابعاد حدودی : 2/10*2/10 نشیمن مفید دو نفره 150 عمق کار70 امکان تغییر ابعاد در سایز دلخواه پایه ها چوب راش کوسن الیاف ویژه دارای رنگ بندی امکان سفارش و ارسال به سراسر کشور

    مبلمان خانگی تهران
  • فوتبال دستی MDF کله فلزی کلاسیک

    فوتبال دستی MDF کله فلزی کلاسیک

    فوتبال دستی MDF کله فلزی کلاسیک مدل فوتبال دستی Hogo1 نوع فوتبال دستی پایه دار کاربرد در فضای بسته, تعداد دسته ۸عدد جنس چهار چوب ام دی اف جنس زمین بازی ام دی اف روکش چهار چوب ملامینه نوع میلگرد ۱۶میل قد آدمک (۱۲سانتیمتر) نوع واشر؛ ساده تعداد توپ ۲عدد ابعاد (۱۱۲در۶۷سانتیمتر) وزن (حدودا ۷۰کیلوگرم) رنگ فوتبال دستی رعد و برقی رنگ آدمک آبی قرمز رده سنی نوجوان جوان بزرگسال قابلیت برگرداندن توپ از داخل دروازه در مدل۳پایه؛ ساده، تاشو و طرح آزادی

    مبلمان خانگی تهران
  • استخدام رویه کوب و استادکار ماهر مبلمان راحتی و استیل

    استخدام رویه کوب و استادکار ماهر مبلمان راحتی و استیل

    استخدام رویه کوب و استادکار ماهر مبلمان راحتی و استیل و انجام کلیه خدمات تعمیرات لمسه کوبی دوخت و لمسه کوبی دست و...

    مبلمان خانگی تهران
  • مبل کلاسیک قسطی%ویژه بازنشستگان اقساط 24 ماهه

    مبل کلاسیک قسطی%ویژه بازنشستگان اقساط 24 ماهه

    مبلمان و سرویس خواب در زندگی و خانه های امروزی یکی از وسیله های کاربردی و ضروری به حساب می آید و بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون منزل خود و یا هنگام خرید جهیزیه به دنبال خرید این وسایل می روند اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید مبل و سرویس خواب هستند احتمالا با فروشگاه هایی در بازار مبل و یا فروشگاه های اینترنتی مبل و دکوراسیون مواجه شده باشید که در کنار خرید نقدی امکان خرید قسطی مبل را به شما ارائه می دهند اگر قصد خرید مبل اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با شرایط ویژه کلکسیون مبل برند آشنا شوید یکی از مهم ترین خدمات شرکت کلکسیون مبل برند ارائه امکان فروش اقساطی برای تمام محصولات می باشد تا افرادی که قصد خرید از بخش های مختلف مانند:مبلمان راحتی،کلاسیک،استیل،سرویس خواب،تختخوابشو،میزغذاخوری میز جلو مبلی و عسلی و... را دارند بتوانند با خیالی آسوده خریدی مطلوب را تجربه کنند. آشنایی با مجموعه کلکسیون مبل برند کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا شامل انواع مبلمان راحتی،استیل،کلاسیک و سرویس خواب می باشد24 ماه بدون سود و کارمزد مبلغ پیش پرداخت توافقی 36 ماه خدمات پس از فروش بهره مندی از کارشناسان مجرب ارسال به تمام نقاط کشور ارتباط با ما: 09919393001 09919393002 mobleberand.com سایت ما:

    مبلمان خانگی البرز