تاب راحتی | صندلی تابی | تاپ ریلکسی

چرا تاب ریلکسی استفاده کنیم؟

شکل ظاهری و جذابیت بصری که این تاب در گوشه دنجی از محیط شما ایجاد میکند غیر قابل انکار است. اما این تنها هدف تولید نیست. هدف از ساخت و خرید آن استراحت کردن و لذت بردن بعد از یک رو کاری خسته کننده و دور شدن از خستگی های ذهنی است. اگر شما هم به دنبال ابزاری جهت دور کردن تنش های ذهنی و استر ها هستید حتما این تاب را امتحان کنید.

تاب ریلکسی چه کاربردی دارد؟

یکی از جذاب ترین تفریحات برای هر شخصی در هر رده سنی تاب خوردن است. البته هستند بسیاری از افرادی که به دلیل نداشتن فضای کافی و مناسب برای آن مجبور هستند بیخیال آن شوند. اما با وجود تاب ریلکسی در اتاق و یا سالن خانه تان شما به این خواسته خود به راحتی خواهید رسید. 
این صندلی معلق در هوا به راحتی میتواند  از بین رفته در خانه شما را به شما بازگرداند.
حرکات دایره ای که این تا به لطف طراحی آن دارد شما را از تمامی دغدغه های زندگی روزمره تان دور خواهد کرد.
 از دیگر کاربرد تاب ریلکسی دوست داشتنی میتوان موارد زیر را نام برد:

– میتوانید به عنوان مبل راحتی از آن در گوشه ای از سالن و یا حتی تراس و بالکن منزل، ویلا و … استفاده کنید.
– اگر اهل مطالعه هستید و یا مشغول مطالعه دروس دانشگاهی و مدرسه و .. می باشید میتوانید به عنوان یک جایگاه مناسب برای این عمل از آن بهره ببرید.
– اگر برای خوابیدن دچار مشکل میشوید، دیر خوایتان میبرد و … میتوایند تجربه یک خواب آرام و لذت بخش را با آن داشته باشید.

کاربرد تاب ریلکسی تنها به موارد بالا ختم نمی شود. شما میتوانید به هر شکلی که تمایل دارید و از آن احساس خوب و خوشایندی به شما القا میشود از این تاب استفاده کنید.

تاب ریلکسی، تاب راحتی یا صندلی تابی همه نام یک نوع تاب و بیش از 20 مدل هستند که اصطلاحا به آن تاب ریلکسی گفته می شود که به صورت سبد وصندلی آویز از پایه به همراه تشک می باشند و در دو مدل یک و دونفره و با تنوع رنگ و انتخاب با مدل دلخواه شما تولید می شوند .

تاب ریلکسی یک وسیله برای نشستن و ریلکسی کردن در آن بوده و سال های سال است که جزیی از مبلمان و لوازم مورد نیاز خانه و آپارتمان را تشیکل داده و امروزه مشتریان عزیز برای تهیه جهیزیه، تاب ریلکسی خرید کرده و دکوراسیون خانه خود را با آن زیبایی می بخشند و البته بیشترین کاربرد تاب ریلکسی  به آرامش رسیدن عضلات بدن و استراحت کوتاه و بلندمدت، مطالعه و مرور صفحات مجازی می باشد که با توجه به تولید در مدل های متنوع شما قادر به انتخاب تاب ریلکسی مورد علاقه خود  با تنوع رنگ بدنه و پارچه می باشید.

تاب راحتی امروزه در همه جای آپارتمان همچون حال و پذیرایی، اتاق خواب، تراس و بالکن، روف گاردن، پشت بام و در ویلا و باغ، تالار، رستوران، آتلیه ها قابل استفاده می باشد. 
۲۱ مرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • مبل راحتی ال کنج جدید

    مبل راحتی ال کنج جدید

    با چیدمان مبلمان ال در هر محیط و اتاقی، می توان دکوراسیون خاص و چشم نواز برای آن رقم زد. از مبل ال علاوه بر لم دادن و چرت زدن می‌توان به عنوان یک سرویس مبلمان راحتی برای تماشا کردن تلویزیون به مدت طولانی نیز استفاده کرد. اینگونه مبلمان با توجه به داشتن اندازه‌های مختلف، فضای کافی را برای تمامی افراد خانواده فراهم می‌کند. مبل ال یک پکیج کامل نشیمن به حساب می‌آید؛ زیرا علاوه بر اینکه فضای نشستن زیادی را با کم‌ترین بودجه و هزینه فراهم می‌ کند، بسیار برای آپارتمان‌ ها و منازل با اتاق نشیمن و پذیرایی کوچک ایده آل است. مشخصات فنی محصول : کلاف چوب روس رابط پایه ها فلزی اسفنج 30 کیلوگرم لایکو 300 گرم دور تشک پارچه جاسمین ابعاد حدودی : 2/10*2/10 نشیمن مفید دو نفره 150 عمق کار70 امکان تغییر ابعاد در سایز دلخواه پایه ها چوب راش کوسن الیاف ویژه دارای رنگ بندی امکان سفارش و ارسال به سراسر کشور

    مبلمان خانگی تهران
  • فوتبال دستی MDF کله فلزی کلاسیک

    فوتبال دستی MDF کله فلزی کلاسیک

    فوتبال دستی MDF کله فلزی کلاسیک مدل فوتبال دستی Hogo1 نوع فوتبال دستی پایه دار کاربرد در فضای بسته, تعداد دسته ۸عدد جنس چهار چوب ام دی اف جنس زمین بازی ام دی اف روکش چهار چوب ملامینه نوع میلگرد ۱۶میل قد آدمک (۱۲سانتیمتر) نوع واشر؛ ساده تعداد توپ ۲عدد ابعاد (۱۱۲در۶۷سانتیمتر) وزن (حدودا ۷۰کیلوگرم) رنگ فوتبال دستی رعد و برقی رنگ آدمک آبی قرمز رده سنی نوجوان جوان بزرگسال قابلیت برگرداندن توپ از داخل دروازه در مدل۳پایه؛ ساده، تاشو و طرح آزادی

    مبلمان خانگی تهران
  • استخدام رویه کوب و استادکار ماهر مبلمان راحتی و استیل

    استخدام رویه کوب و استادکار ماهر مبلمان راحتی و استیل

    استخدام رویه کوب و استادکار ماهر مبلمان راحتی و استیل و انجام کلیه خدمات تعمیرات لمسه کوبی دوخت و لمسه کوبی دست و...

    مبلمان خانگی تهران
  • مبل کلاسیک قسطی%ویژه بازنشستگان اقساط 24 ماهه

    مبل کلاسیک قسطی%ویژه بازنشستگان اقساط 24 ماهه

    مبلمان و سرویس خواب در زندگی و خانه های امروزی یکی از وسیله های کاربردی و ضروری به حساب می آید و بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون منزل خود و یا هنگام خرید جهیزیه به دنبال خرید این وسایل می روند اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید مبل و سرویس خواب هستند احتمالا با فروشگاه هایی در بازار مبل و یا فروشگاه های اینترنتی مبل و دکوراسیون مواجه شده باشید که در کنار خرید نقدی امکان خرید قسطی مبل را به شما ارائه می دهند اگر قصد خرید مبل اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با شرایط ویژه کلکسیون مبل برند آشنا شوید یکی از مهم ترین خدمات شرکت کلکسیون مبل برند ارائه امکان فروش اقساطی برای تمام محصولات می باشد تا افرادی که قصد خرید از بخش های مختلف مانند:مبلمان راحتی،کلاسیک،استیل،سرویس خواب،تختخوابشو،میزغذاخوری میز جلو مبلی و عسلی و... را دارند بتوانند با خیالی آسوده خریدی مطلوب را تجربه کنند. آشنایی با مجموعه کلکسیون مبل برند کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا شامل انواع مبلمان راحتی،استیل،کلاسیک و سرویس خواب می باشد24 ماه بدون سود و کارمزد مبلغ پیش پرداخت توافقی 36 ماه خدمات پس از فروش بهره مندی از کارشناسان مجرب ارسال به تمام نقاط کشور ارتباط با ما: 09919393001 09919393002 mobleberand.com سایت ما:

    مبلمان خانگی البرز