مشخصات هواساز هایژنیک

  مشخصات هواساز هایژنیک
     هواساز هایژنیک
   مشخصات هواساز هایژنیک، بدنه هواساز هایژنیک
   
هواساز هایژنیک زیر مجموعه ای از سیستم های اتاق تمیز می باشد که برای فراهم نمودن یک محیط سالم و کاملاً بهداشتی در مکانهایی که نیازمند هوای کاملاً تمیز می باشند مانند اتاق عمل، فضای بیمارستان ها، مکان هایی که برای داروسازی در نظر گرفته شده اند، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارخانجات صنایع غذایی و کارخانجات تولید مواد شیمیایی نصب می‌شوند.



 

 مشخصات هواساز هایژنیک
هواساز هایژنیک زیر مجموعه ای از سیستم های اتاق تمیز می باشد که برای فراهم نمودن یک محیط سالم و کاملاً بهداشتی در مکانهایی که نیازمند هوای کاملاً تمیز می باشند مانند اتاق عمل، فضای بیمارستان ها، مکان هایی که برای داروسازی در نظر گرفته شده اند، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارخانجات صنایع غذایی و کارخانجات تولید مواد شیمیایی نصب می‌شوند.
مزیت مهم این هواسازها این است که برای فضا های مورد استفاده ، هوای تازه و فیلتر شده تامین نموده و از نشر بسیاری از بیماری ها جلوگیری به عمل می آورد.
مشخصات بدنه هواساز هایژنیک
بدنه هواساز هایژنیک باید دارای سطوح داخلی صیقل یافته و هموار باشد؛ هرچه سطوح داخلی هموارتر باشد رشد میکروارگانیسم ها در آن کمتر می شود.
به منظور استریل کردن سطوح داخلی از لامپ های uv استفاده می شود؛ لامپهای یو وی تمامی میکروارگانیسم های سطوح داخلی هواساز را از بین می برد.
پانل و پروفیلهای بدنه هواساز هایژنیک باید در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته باشد؛ به همین سبب جنس بدنه این هواسازها از نوع جنس استنلس استیل می باشد. معمولااز ورقه های استنلس استیل ۳۱۶ در تولید هواساز های بهداشتی استفاده می شود.
هواساز های فایبرگلاس نیز از لحاظ بهداشتی مورد تایید بوده و می توان آنها را به پوشش های آنتی باکتریال مجهز نمود.

شکل 1مشخصات هواساز هایژنیک
رنگ هایی که پانل و پروفیلهای بدنه هواساز با آن رنگ می شود باید در برابر حرارت، اشعه، خوردگی و پوسته پوسته شدن مقاوم باشد.
بدنه هواساز هایژنیک باید قابل شستشو و ضد عفونی شدن باشد.
هواساز هایژنیک نسبت به سایر هواسازها درز بندی های پیشرفته تری دارد؛ درز بندی این هواساز به گونه ای است که از ورود گرد و غبار و سایر ذرات به داخل فضای هواساز جلوگیری می نماید.
مشخصات فیلتر هواساز هایژنیک چیست؟
علت اصلی تمایز هواساز هایژنیک با سایر هواسازها نوع فیلترهای این هواساز ها می باشد.
هواساز هایژنیک دارای چند نوع و چند عدد فیلتر می باشد که هوای ورودی به هواساز را در سه مرحله یا بیشتر فیلتر می نماید.
فیلترهای این هواسازها مجهز به سنسور اختلاف فشار می باشد. سنسور اختلاف فشار کمک می‌کند تا تهویه به درستی انجام شود و می‌توان از تمیزی و یا کثیفی فیلتر به راحتی اطمینان حاصل کرد. به طور کلی می توان گفت که این سنسورها باعث می‌شود وضعیت سیستم تهویه به خوبی بررسی شود.
نشانگر پر شدن فیلتر یکی دیگر از سیستم های پیشرفته نصب شده برروی هواساز هایژنیک است.
در این هواسازها ، هوای ورودی به هواساز ابتدا از فیلتر فلزی مشبک عبور کرده و از نظر ذرات درشت و گرد و غبار فیلتر میشود؛ سپس هوا از فیلتر کیسه ای عبور کرده و ۹۵ درصد ذرات موجود در آن فیلتر می گردد. پس از عبور از فیلتر کیسه ای، هوا از فن عبور کرده و وارد فیلترهای هپا و اولپا می‌گردد؛ در هنگام عبور از این فیلتر ها ذرات موجود در هوا۹۹/۹۹ درصد فیلتر می گردد. در واقع تمامی لاشه های باکتری ها، ذرات بیماری زا و غیره که اندازه ی آنها بین یک دهم تا ۳ دهم میکرون است؛ توسط این فیلتر ها فیلتر می شوند.
سپس هوای تمیز و عاری از میکروارگانیسم وارد محیط می شود.
وجود عایق صدا از جنس پلی اورتان یا پشم سنگ، کویل های برودتی و حرارتی همراه با فیل آلومینیومی با قابلیت شستن و ضدعفونی کردن، وجود صداگیر با اسپلیتر افقی از جنس استنلس استیل قابلیت شستشو و ضدعفونی، رطوبت زن بخار استیل با ظرفیت متغیر دیگر مشخصات هواساز هایژنیک است.


 


۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • رول گونی | جامبو لمینت | گونی ساختمان

    رول گونی | جامبو لمینت | گونی ساختمان

    یامیران بافت استعلام قیمت = خرید(قیمت بصرفه) کارخانه تولید کننده : کیسه های گونی با ابعاد و رنگ های متنوع کیسه گونی شالی و برنج،کیسه گونی کاه و علوفه،کیسه گونی محصولات کشاورزی،کیسه ضمانت کیفیت خرید و فروش گونی دست دوم نداریم فروش انواع رول گونی: رول گونی ساختمانی رول گونی الوان لمینت رول گونی فشرده لمینت رول گونی پرتقالی رول گونی سفید پرچمی رول گونی سفید رول های کم عرض و عریض ارسال به تمام نقاط ایران با ما در تماس باشید .

    متفرقه تهران
  • فروش بهران عقیق EP2  فروش بهران زمرد

    فروش بهران عقیق EP2 فروش بهران زمرد

    فروش بهران عقیق EP2 فروش بهران زمرد روانکاران صنعت شاهوار ✅عامل رسمی شرکت نفت ✅بهران ایرانول پارس سپاهان کاسترول ✅عامل برتر شرکت نفت بهران ✅فروش کلیه روانکارهای ✅موتوری و صنعتی ✅با قیمتی رقابتی ✅بارگیری از پالایشگاه ✅ارسال به سراسر ایران ✅همراه با ارایه فاکتور رسمی گریس بهران عقیق به عنوان روانکار صنعتی دارای ویژگی های زیر می باشد که عبارتند از: 1-تحمل بار عالی 2-چسبندگی عالی به فلزات 3-محافظت در برابر هر گونه سایش و یا خوردگی 4-خواص عالی فشار بسیار عالی (EP) این روانکار و گریس صنعتی یکی از گریس های چند منظوره ای می باشد که جهت روانکاری مرکزی و دنده مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرد. بهران عقیق از روغن های پایه با ویسکوزیته عالی تصفیه شده است. و نیز یک ضخیم کننده صابون کمپلکس لیتیوم است. که علاوه بر آن با فشار اضافی و از سایر مواد افزودنی مرغوب تهیه شده است

    متفرقه تهران
  • تست بلوک سختی سنج مهندسی مهر

    تست بلوک سختی سنج مهندسی مهر

    شرکت مهندسی مهر به عنوان اولین و تنها تولید کننده تست بلوک سختی‌سنج با گواهینامه کالیبراسیون ISO/IEC 17025 در ایران با بیش از 25 سال سابقه در صنعت اندازه‌شناسی کشور افتخار دارد با رفع نیاز جامعه مهندسی و صنعتی کشور در این زمینه پاسخگوی صنعتگران کشور عزیزمان باشد. تست بلوک سختی سنج یکی از تاثیرگذارترین بخش‌ها در فرآیند سختی سنجی هستند که تمام دستگاه‌های سختی‌سنج جهت انجام بررسی روزانه و کالیبراسیون غیر مستقیم به تست بلوک سختی مرجع نیازمندند. لذا نکته حائز اهمیت، انتخاب تست بلوک سختی سنج با گواهینامه کالیبراسیون ISO/IEC17025 است. شرکت مهندسی مهر با ارائه گواهینامه کالیبراسیون همراه با تست بلوک سختی سنج،‌ دغدغه صنعتگران عزیز را از بابت کیفیت تست بلوک سختی سنج مهندسی مهر به حداقل رسانده تا با حداکثر اطمینان و کیفیت بدون اتلاف وقت و سرمایه نیازهای آنها را برآورده نماید. تست بلوک سختی سنج مهندسی مهر دارای انواع مختلفی است از جمله : 1- تست بلوک سختی سنج راکول A 2- تست بلوک سختی سنج راکول B 3- تست بلوک سختی سنج راکول C 4- تست بلوک سختی سنج برینل 5- تست بلوک سختی سنج ویکرز 6- تست بلوک سختی سنج میکرو ویکرز 7- تست بلوک سختی سنج لیب 8- تست بلوک سختی سنج راکول سوپر فیشیال N 9- تست بلوک سختی سنج راکول سوپر فیشیال T 10- تست بلوک سختی سنج شور A 11- تست بلوک سختی سنج شور B 12- تست بلوک سختی سنج راکول R 13- تست بلوک سختی سنج راکول S جهت مشاوره و اطلاع از قیمت انواع تست بلوک سختی سنج با ما تماس بگیرید. تلفن : ۳-۴۴۷۸۲۱۷۱-۰۲۱ داخلی ۲۱۲ شرکت مهندسی مهر: info@mehr-eng.com دپارتمان فروش: sales@mehr-eng.com آزمایشگاه: laboratory@mehr-eng.com دپارتمان خدمات پس از فروش: salessupport@mehr-eng.com دپارتمان بازرگانی خارجی: commercial@mehr-eng.com

    متفرقه تهران
  • کنسانتره مس21درصد

    کنسانتره مس21درصد

    واحد بازرگانی محصولات معدنی تأمینی #مهراد_صنعت_سیناد با افتخار تقدیم می‌کند، فروش محصول تولیدی کنسانتره مس با خلوص 21% مس سولفیدی با توان تامین ماهیانه 200 تن از مبدا یزد بصورت رسمی و با تخفیف 15درصد زیر نمودار lme در خدمت همکاران عزیز هستیم برای دریافت اطلاعات بیشتر قیمت و سایر مشخصات تماس حاصل فرمایید. این فروش 5درصد کارگذاری فلز محتوا را برای مجموعه #مهراد_صنعت_سیناد به همراه دارد. با تشکر از تیم جویشگر.

    متفرقه آذربایجان غربی