همه محصولات و خدمات گروه تولیدی نیرباف

  • تولید روفرشی مخمل یزد صادراتی

    2612 بار 09139887234 کارخانجات روفرشی نیرباف تولید کننده انواع روفرشی های با کیفیت برای صادرات و بازار داخلی با تنوع طرح و سایزبندی3 / 6 /9 /12 متری می باشد روفرشی مخمل یکی از محصولات پرفروش برای بازار داخلی و بخصوص برای صادرات به کشورهای مختلف از جماع عراق / آذربایجان ؟ ترکمنستان ...... و کشورهای دیگر طبق سفارش مشتری می باشد علاوه بر روفرشی مخمل کارخانه نیرباف روفرشی های زیر را با بهترین کیفیت تولید می کند. روفرشی کشدار روفرشی مخمل ابریشم روفرشی دوشانل روفرشی سه شانل مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم برای خرید عمده انواع روفرشی مخمل و زرکدار و ابریشم صادراتی با شماره 09139887234 در ا ...

  • کارخانه روفرشی نیر باف تولید کننده انواع روفرشی

    09139887234 کارخانه تولیدی نیر باف انواع روفرشی های ارزان صادراتی با کیفیت را در کیفیت های مختلف با قیمت عمده بسیار مناسب تولید می کند. کارخانجات روفرشی نیرباف طبق سایزبندی و رنگبندی سفارش مشتری محصولات خود را برای صادرات و بازار داخلی تولید و با بسته بندی های بسیار با کیفیت ارسال می کند.محصولات روفرشی نیرباف به شرح زیر می باشند روفرشی طرح فرشی زرکدار روفرشی سنتی روفرشی دوشانل مخمل روفرشی سه شانل مخمل روفرشی ابریشم روفرشی کشدار برای دریافت لیست قیمت و خرید عمده انواع روفرشی نیر باف با مدیر مجموعه نیر باف در ارتباط باشید.

  • تولید زیرانداز جاجیمی و کاور جاجیمی

    09139887234 کارخانه نیرباف تولید کننده انواع زیرانداز و کاورهای جاجیمی به شرح زیر با بهترین کیفیت و قیمت می باشد زیرانداز جاجیمی زیرانداز حصیری زیرانداز ضدآب کاور جاجیمی زیرانداز های تولید شده با بهترین مواد و کیفیت تولید و به بازارهای داخلی و صادراتی ارسال می شود. زیرانداز های نیرباف در سایز های زیر تولید می شوند زیرانداز 3 متری زیرانداز 6 متری زیرانداز 9 متری زیرانداز 12 متری زیرانداز حصیر نیرباف به صورت یک تیکه و دو تیکه با مواد درجه یک تولید و با ارزان ترین قیمت عمده به سراسر کشور ارسال می شوند. کاور های جاجیم نیرباف دارای سایز های بندی صفر الی 10 تولید و با رنگبندی زیبا روانه ...

  • فروش روفرشی ارزان نیرباف با قیمت صادراتی

    09139887234 روفرشی های با کیفیت ارزان تولید شده در کارخانه نیر باف به شرح زیر می باشند. روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی دوشانل مخمل روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی سه شانل مخمل روفرشی طرح فرش روفرشی کشدار روفرشی های تولید شده در سایز های 3 / 6 / 9 / 12 متری با تنوع رنگیندی طبق سفارش مشتری تولید می شود. فروش روفرشی ارزان صادراتی نیر باف به صورت مستقیم از کارخانه برای همه افراد فعال در حوزه صادرات روفرشی مهیا می باشد که برای دریافت لیست قیمت با شماره 09139887234 در ارتباط باشید.

  • خرید روفرشی عمده ارزان از کارخانه نیرباف

    09139887234 تولیدی نیرباف تولید کننده روفرشی های با کیفیت زیر در تنوع طرح و سایزبندی مختلف برای صادرات و بازار داخلی با ارزانترین قیمت عمده می باشد روفرشی طرح فرش روفرشی سه شانل مخمل روفرشی کش دار روفرشی سنتی دوشانل مخمل روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی گرد روفرشی گبه ای محصولات نیرباف در سایز های 3 / 6 / 9 /12 متری و رنگبندی طبق نظر مشتری تولید می شود. برای خرید عمده انواع روفرشی با مدیر کارخانه نیر باف در راتباط باشید.

  • فروش عمده روفرشی صادراتی

    تولید و فروش عمده انواع روفرشی ارزان قیمت صادراتی با بهترین کیفیت و جدیدترین طرح های زیر روفرشی مخمل ابریشم روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی سه شانل روفرشی دوشانل مخمل روفرشی کش دار تمام طرح های نام برده شده در سایز های 3 / 6 / 9 / 12 متری طبق سفارش مشتری برای صادرات و بازار داخلی تولید می شوند. کارخانجات روفرشی نیرباف انواع روفرشی را برای صادرات به کشورهای عراق / افغانستان / آذربایجان / ترکمنستان ........ با بهترین کیفیت تولید می کند.

  • کارخانه تولید روفرشی کش دار

    09139887234 کارخانه روفرشی کش دار نیرباف انواع کاور فرش های فانتزی و جدید با بهترین کیفیت و قیمت ارزان را تولید و به سراسر کشور ارسال می کند. کارخانه روفرشی نیرباف انواع روفرشی کش دار و سنتی برای بازار داخلی و صادراتی را در سایز های زیر تولید می کند. روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری روفرشی کش دار مخمل در طرح های فانتزی و طرح فرش تولید می شوند. در سال های اخیر از روفرشی کش دار که محافظ و نگهدارنده فرش می باشد استقبال بسیار خوبی شده به همین علت کارخانه روفرشی مخمل کش دار نیرباف با به روز ترین دستگه های روز دنیا این نوع روفرشی را با جدیدترین و پرفروش ترین طرح ها تول ...

  • کارخانه زیرانداز حصیر

    کارخانه حصیر نیرباف تولید کننده انواع زیرانداز پلاستیکی یک تیکه و دو تیکه و جاجیمی ضد آب با بهترین کیفیت و قیمت ارزان در تنوع طرح و سایزبندی استاندارد تولید می کند. شرکت نیرباف زیرانداز حصیر خود را به صورت مسافرتی و تخته ای با بهترین مواو اولیه تولید و به سراسر کشور و بازارهای خارجی صادرات می کند. سایزبندی حصیر نیرباف زیرانداز 4 متری زیرانداز 6 متری زیرانداز 9 متری زیرانداز 12 متری دیگر محصولات شرکت نیرباف روفرشی زیرانداز ضدآب کاور جاجیمی روبالشتی پارچه جاجیمی حصیر یک تیکه نیرباف به طور کامل لبه دوزی و دارای دسته و چسب و رنگبندی درجه یک با بسته بندی صادراتی می باشد.

  • کارخانه تولید انواع پارچه جاجیم

    09139887234 کارخانه تولید کننده انواع پارچه جاجیم در یزد و اصفهان با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت. کارخانه نیرباف انواع پارچه جاجیمی های زیر را با تنوع بالا تولید می کند. پارچه جاجیم خشتی پارچه جاجیم الماسی پارچه جاجیم ترکمن پارچه جاجیم لمینت شده جاجیم در تولید انواع محصولات سنتی زیر قابل مصرف می باشند. زیرانداز جاجیم ضد آب زیرسفره سنتی کیف و کاورهای سنتی کارخانه جاجیم نیرباف این شرایط را برای همه افرا فعال در حوزه پارچه جاجیم مهیا کرده است که به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه جاجیم نیرباف خرید و با قیمت بسیار مناسب برای بازار داخلی و صادراتی خریداری کنند.

  • تولید و فروش عمده زیرسفره ای صادراتی

    09139887234 تولیدی نیرباف انواع زیر سفره های زیر را با تنوع طرح های مختلف و انواع سایز با بهترین کیفیت تولید و به سراسر کشور ارسال می کند. زیر سفره ای مخمل زیرسفره ای نخی زیرسفره ای جاجیمی زیرسفره ای سنتی بیشترین تولید و فروش زیرسفره در دو سایز 3 و 6 متری می باشد که با بسته بندی های بسیار شیک برای بازار داخلی و صادراتی تولید می شوند. کارخانه نیرباف که تولید کننده انواع روفرشی و زیرسفره ای می باشد با به روزترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا انواع محصولات خود از جمله زیرسفره ای را تولید می کند. زیرسفره ای مخمل سنتی نیرباف یکی از پرفروش ترین و زیبا ترین زیرسفره ای های بازار می باشد که با ...

  • فروش عمده روفرشی کش دار 12 متری

    09139887234 تولید و فروش انواع روفرشی های مخمل کش دار و روفرشی سنتی کش دوزی شده با بهترین کیفیت و تنوع طرح های زیبا در سایز های زیر در کارخانه روفرشی نیرباف یزد روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری روفرشی مخمل کش دار به دلیل استقبال گسترده از این نوع بافت و روفرشی در سال های اخیر مشتریان زیادی پیدا کرده است که کارخانه روفرشی نیرباف به همین دلیل علاوه بر انواع روفرشی سنتی روفرشی مخمل کش دار را با بهترین کیفیت و قیمت عمده ارزان تولید و با بسته بندی شیک به سراسر کشور ارسال می کند.

  • فروش عمده روفرشی یزد با ارزانترین قیمت

    09139887234 فروش عمده انواع روفرشی های با کیفیت زیر به صورت مستقیم از کارخانه روفرشی نیرباف روفرشی مخمل ابریشم روفرشی دوشانل مخمل روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی سه شانل روفرشی ابریشم روفرشی زرکدار روفرشی سنتی روفرشی عروسکی روفرشی کوبلن تمام روفرشی های نام برده شده در کارخانه روفرشی نیرباف با بهترین کیفیت و تنوع رنگبندی برای صادرات و بازار داخلی تولید می شوند. کارخانه نیرباف محصولات خود را با بسته بندی های بسیار زیبا برای صادرات و طبق رنگبندی مشتری تولید می کند.

  • خرید عمده روفرشی کش دار

    09139887234 برای خرید عمده انواع روفرشی های مخمل کش دار با بهترین کیفیت و قیمت عمده ارزان از کارخانه روفرشی نیرباف برای بازار داخلی و صادراتی با مدیر مجموعه نیرباف با شماره درج شده در آگهی در ارتباط باشید. روفرشی مخمل کش دار در سال های اخیر با استقبال زیادی روبه رو شده است که کارخانه روفرشی نیرباف علاوه بر روفرشی سنتی انواع روفرشی کش دار را به تولیدات خود اضاف کرده است که با بهترین کیفیت و قیمت ارزان به سراسر کشور با بسته بندی های شیک ارسال می کند. تفاوت روفرشی کش دار با روفرشی سنتی بخاطر کش دوزی شدن روفرشی و کاور کردن فرش می باشد که از لیز خوردن روفرشی روی فرش جلوگیری می کند. روفرشی های کش ...

  • تولیدی روفرشی مخمل و زرکدار یزد | خرید عمده روفرشی

    09139887234 تولید کننده انواع روفرشی مخمل و زرکدار یزد با بهترین کیفیت و قیمت ارزان برای بازار داخلی و صادرات به کشورهای مختلف خرید انواع روفرشی نیرباف در تنوع طرح های زیر با قیمت ارزان نیرباف به صورت مستقیم از کارخانه روفرشی نیرباف روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی دوشانل مخمل روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی سه شانل مخمل کارخانه روفرشی نیرباف علاوه بر تولید انواع روفرشی سنتی به دلیل استقیال مشتریان خود روفرشی کش دار مخمل را به تولیدات خود اصاف کرد و با بهترین کیفیت و بسته بندی محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

  • خرید روفرشی طرح عشایری از کارخانه

    09139887234 کارخانجات روفرشی نیرباف تولید کننده انواع روفرشی های دوشانل مخمل طرح سنتی و عشایزی با بهترین کیفیت و وزن 8 کیلوگرم برای صادرات و بازار داخلی می باشد. محصولات تولید شده در کارخانه روفرشی نیرباف به شرح زیر می باشند روفرشی سنتی روفرشی طرح عشایری روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی مخمل روفرشی کش دار روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی طرح فرش کاور فرش روفرشی دوشانل مخمل طرح عشایز به دلیل کیفیت بالا و وزن سنگین و رنگبندی زیبا مشتریان زیادی در بازار داخلی و صادراتی دارد به همین دلیل کارخانه روفرشی نیرباف این محصول را با بهترین کیفیت و بسته بندی زیبا تولید می کند.

  • قیمت و خرید روفرشی نیرباف طرح بختیاری

    09139887234 کارخانه روفرشی نیرباف انواع روفرشی های زیبا و با کیفیت را طبق رنگبندی مشتری با بسته بندی های شیک برای بازار داخلی و صادراتی تولید می کند که یکی از طرح های پرفروش و زیبا روفرشی سنتی طرح بختیاری می باشد که در وزن هشت کیلو با بهترین کیفیت تولید می شود. روفرشی طرح بختیاری به دلیل سنتی بودن فروش بسیار بالایی دارد که مشتریان خاص خود را دارد. دیگر محصولات نیرباف به شرح زیر می باشند روفرشی زرکدار روفرشی مخمل روفرشی عروسکی روفرشی ابریشم روفرشی دوشانل مخمل روفرشی کشدار روفرشی طرح فرش

  • روفرشی مخمل 12متری صادراتی

    09139887234 تولید روفرشی مخمل صادراتی در وزن های مختلف و کیفیت بالا در تنوع رنگبندی طبق سفارش مشتری برای صادرات به کشور های مختلف با ارزان ترین قیمت عمده. کارخانه روفرشی مخمل صادراتی نیرباف انواع روفرشی های زیر از جمله روفرشی مخمل را با بهترین کیفیت و رنگ درجه یک تولید می کند. روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی سه شانل روفرشی دوشانل روفرشی کش دار روفرشی طرح فرش محصولات تولید شده نیرباف با توجه به تنوع طرح و رنگبندی به کشورهای مختلف صادرات می شود.

  • کارخانه تولید زیرانداز حصیری | عرضه به صورت عمده

    09139887234 کارخانه زیرانداز نیرباف تولید کننده انواع زیرانداز های زیر با تنوع سایز و بهترین کیفیت زیرانداز حصیری زیرانداز ضدآب زیرانداز جاجیم کارخانه حصیر نیرباف محصولات حصیر خود را در سه کیفیت زیر با ارزان ترین قیمت تولید می کند. زیرانداز حصیر یک تیکه زیرانداز حصیر دو تیکه زیرانداز حصیر تخته ای حصیر های یک تیکه نیرباف از بهترین مواد درجه یک و دارای دسته و قفل مخصوص برای حمل راحت تر و حجم کمتر می باشد. حصیر یکتیکه نیرباف دارای لبه دوزی کامل با نوار مخصوص می باشد که از ریش ریش شدن زیرانداز جلو گیری می کند.

  • آدرس کارخانه روفرشی صادراتی

    09139887234 کارخانه روفرشی صادراتی نیرباف تولید کننده محصولات زیر با بهترین کیفیت و قیمت ارزان روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی سه شانل روفرشی دوشانل روفرشی کش دار روفرشی ابریشم مخمل روفرشی طرح فرش تمام محصولات نیرباف طبق رنگبندی مشتری در سایز های مختلف تولید می شوند. محصولات نیرباف با توجه به کیفیت بالا و رنگبندی بسیار متنوع با بسته بندی شیک به کشورهای مختلف صادرات می شود برای دریافت کاتالوگ محصولات و لیست قیمت با مدیر کارخانه روفرشی نیرباف در ارتباط باشید.

  • آدرس کارخانه زیرانداز حصیری

    09139887234 کارخانه تولید و پخش عمده انواع زیرانداز حصیری و زیرانداز ضدآب با قیمت ارزان برای صادرات و بازار داخلی کارخانه زیرانداز نیرباف با استفاده از دستگاه های روز دنیا انواع حصیر یک تیکه را با بهترین کیفیت و قیمت تولید می کند. برای دریافت کاتالوگ محصولات نیرباف و لیست قیمت با مدیر مجموعه ای نیرباف در ارتباط باشید. حصیر یک تیکه حصیر دو تیکه جاجیم ضدآب حصیر یک تیکه نیرباف به طور کامل لبه دوزی شده و دارای دسته مخصوص برای حمل می شود. تولیدات نیرباف در سایز های زیر می باشند. 12 متری 9 متری 6 متری 4 متری

  • تولیدی روفرشی کش دار مخمل

    09139887234 تولید کننده انواع روفرشی های جدید و مخمل کش دار با طرح های زیبا و جدید با قیمت عمده ارزان روفرشی کش دار به دلیل کاور کردن فرش تحت هیچ شرایطی روی فرش لیز نمی خورند و فرش را به صورت کامل کاور و محافظت می کند کارخانه روفرشی نیرباف به دلیل استقیال مشتریان انواع روفرشی های کش دار سنتی و فانتزی را با بهترین کیفیت تولید و به سراسر کشور ارسال می کند. روفرشی های کشدار تولید شده در کارخانه نیرباف در سایز های زیر تولید می شوند. روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری

  • تولید و پخش روفرشی کشدار

    09139887234 تولید و پخش کننده انواع روفرشی مخمل کش دار با طرح های جدید و زیبا از کارخانه روفرشی نیرباف روفرشی های کش دار در سال های اخیر با استقبال بسیار بالایی مواجه شده که کارخانه روفرشی نیرباف علاوه بر تولید انواع روفرشی های سنتی روفرشی مخمل فشرده کش دار را با بهترین کیفیت و قیمت تولید و به سراسر کشور ارسال می کند. سایز بندی روفرشی های کش دار مخمل نیرباف به شرح زیر می باشند روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری کاور فرش نیرباف با بسته بندی های شیک و کیفیت بسیار بالا تولید می شوند.

  • عرضه مستقیم روفرشی کشدار یزد1 مرکز تولید روفرشی کش دار

    09139887234 تولید و عرضه انواع روفرشی کش دار مخمل فشرده به صورت مستقیم از کارخانه روفرشی نیرباف با جدیدترین طرح ها کارخانه روفرشی نیرباف علاوه بر تولید روفرشی سنتی یزد برای صادرات و بازار داخلی اولین تولید کننده روفرشی کش دار مخمل می باشد که این نوع روفرشی را با جدیدترین دستگاه های روز دنیا با تنوع بالا و کیفیت بسیار بالا تولید و به سراسر کشور به صورت عمده ارسال می کند. روفرشی های کش دار تولید شده نیرباف در سایز های زیر می باشند. روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری

  • تولیدی زیرانداز جاجیم در اصفهان و یزد

    09139887234 تولیدی انواع زیرانداز جاجیمی و حصیری در اصفهان و یزد با بهترین کیفیت و قیمت عمده ارزان برای صادرات و بازارهای صادراتی با بسته بندی با کیفیت محصولات تولید شده نیرباف با توجه به تنوع کیفیت و سایز بندی در بازار های داخلی و صادراتی مشتریان خاص خود را دار و با توجه به کیفیت بالا و قیمت ارزان دارای حاشیه سود بالا برای تمام عمده فروش می باشد. کارخانه زیرانداز نیرباف در اصفهان و یزد تولید کننده انواع زیرانداز های صادراتی می باشد زیرانداز جاجیمی زیرانداز ضدآب زیرانداز حصیری زیرانداز جاجیم در سایز های زیر زیرانداز 12 متری زیرانداز 9 متری زیرانداز 6 متری زیرانداز 3 متری

  • مرکز تولید و پخش انواع روفرشی دوشانل سنتی

    09139887234 مرکز تولید و فروش عمده انواع روفرشی های سنتی دوشانل مخمل با وزن 8 کیلو برای صادرات و بازار داخلی با بهترین قیمت و بسته بندی بسیار با کیفیت. کارخانه روفرشی نیرباف روفرشی های سنتی را با تنوع بالا و رنگبندی زیبا طبق سفارش مشتری در سایز های مختلف تولید و به سراسر کشور و بازار های خارج از کشور ارسال می کند. محصولات تولید شده نیرباف علاوه بر روفرشی سنتی دوشانل مخمل به شرح زیر می باشند. روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی طرح فرش روفرشی سه شانل مخمل

  • تولیدی روفرشی یزد

    09139887234 کارخانه تولید کننده انواع روفرشی صادراتی در تنوع طرح های زیبا و با قیمت ارزان برای صادرات و بازار داخلی محصولات روفرشی نیرباف به شرح زیر می باشند. روفرشی دوشانل مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی سه شانل روفرشی ابریشم روفرشی شانل ابریشم روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی کشدار برای صادرات به کشور های مختلف با توجه به سفارش مشتری کارخانه روفرشی نیرباف محصولات خود را با توجه به رنگبندی سفارش مشتری ها تولید می کند. قیمت محصولات نیرباف به صورت عمده بسیار مناسب و دارای حاشیه سود بالا برای صادرات می باشند.

  • فروش روفرشی مخمل کشدار

    09139887234 فروش عمده انواع روفرشی مخمل کشدار با طرح های جدید و زیبا به صورت مستقیم از کارخانه روفرشی نیرباف کاور فرش کشدار در سال های اخیر به دلیل کشدار بودن و عدم لیز خورن روی فرش با جدیدترین طرح و بهترین کیفیت در کارخانه روفرشی نیرباف در سایزهای زیر تولید می شود. روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی کشدار پارچه ای بسیار با کیفیت از جنس مخمل که با جدیدترین دستگاه های روز دنیا در طرح های زیبا بر روی پارچه مخمل چاپ می شود با کش دوزی شدن و کاور کردن فرش را محافظت و روی فرش لیز نمی خورد.

  • تولیدی کاور فرش کشدار مخمل ایرانی

    09139887234 کارخانه تولیدی نیرباف انواع روفرشی های کش دار مخمل را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان تولید و به سراسر کشور ارسال می کند. کاور فرش های کشدار نیرباف با جدیدترین دستگاه های روز دنیا تولید و با بسته بندی بسیار با کیفیت به کشورهای مختلف و بازارهای داخلی ارسال می شوند. این نوع روفرشی به دلیل کشدار و کاور کردن فرش روی فرش لیز نمی خورند و مواقع جاروکشی جمع نمی شوند و به دلیل وزن سبک به راحتی در ماشین لباسشویی قابل شستشو می باشند. روفرشی کشدار در سایز های زیر تولید می شوند. 12 متری 9 متری 6 متری 3 متری

  • خرید عمده روفرشی

    تولید کننده انواع روفرشی های زیر برای صادرات و بازار های داخلی با ارزانترین قیمت و با کیفیت ترین کیفیت بازار طبق سفارش مشتری روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی سه شانل روفرشی دوشانل مخمل خرید عمده روفرشی برای همه صادرکننده های از کارخانه روفرشی نیرباف مهیا می باشد. تمام روفرشی های تولید شده نیرباف با تنوع سایزبندی و رنگبندی طبق سفارش مشتری تولید می شود. روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری روفرشی 15 متری

  • خرید عمده روفرشی ارزان از کارخانه

    برای خرید انواع روفرشی با کیفیت و ارزان قیمت به صورت مستقیم از کارخانه روفرشی نیرباف با شماره درج شده در آگهی در اتباط باشید. کارخانه روفرشی نیرباف تولید کننده انواع روفرشی های صادراتی زیر با تنوع طرح های زیبا و جدید می باشد. روفرشی سه شانل مخمل روفرشی طرح فرش روفرشی زرکدار روفرشی مخمل روفرشی ابریشم روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی دوشانل مخمل روفرشی سنتی روفرشی کش دار تمام روفرشی های نیرباف دارای بهترین کیفیت و بسته بندی صادراتی با قیمت عمده ارزان می باشند.

  • کارخانه روفرشی کشدار | مرکز فروش روفرشی کش دار

    کارخانه روفرشی کشدار نیرباف با توجه به استقبال بسیار خوب از محصول جدید خود یعنی روفرشی کشدار در سال های اخیر انواع روفرشی کشدار را با جدیدترین طرح ها و کیفیت بالا تولید و با بسته بندی شیک به سراسر کشور به صورت عمده ارسال می کند. روفرشی کشدار پارچه ای از جنس مخمل با کیفیت و طرح چاپی با زیبا تریت طرح ها طبق سفارش مشتری می باشد که کارخانه نیرباف تولید می کند. روفرشی های کش دار در سایز های زیر تولید می شوند و با بسته بندی بسیار زیبا تولید می شوند. 12 متری 9 متری 6 متری

  • کارخانه تولید حصیر پلاستیکی

    کارخانه زیرانداز حصیر نیرباف تولید کننده و صادرات کننده انواع زیرانداز های زیر با بهترین کیفیت و قیمت ارزان زیرانداز حصیر زیرانداز جاجیم زرانداز ضدآب زیرانداز حصیر نیرباف در طرح های زیر با بهترین کیفیت و رنگبندی زیبا تولید می شود. حصیر یک تیکه حصیر دو تیکه حصیر تخته ای حصیر یک تیکه با جدیدترین دستگاه روز دنیا با کیفیت بالا به صورت یک تیکه که با بافت بسیار ریز و مواد درجه یک برای صادرات و بازار داخلی تولید می شود. حصیر های تولید شده نیرباف در سایز های زیر تولید می شوند. 12 متری 9 متری 6 متری 4 متری

  • پخش عمده انواع روفرشی ارزان صادراتی

    تولید و پخش عمده انواع روفرشی صادراتی با قیمت ارزان به صورت مستقیم از کارخانه روفرشی نیرباف. محصولات نیرباف برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله عراق / آذربایجان / ارمنستان / افغستان / پاکستان / قطر / گرجستان .... و کشورهای مختلف دیگر طبق سفارش مشتری تولید و ارسال می شود. روفرشی های تولید شده در کارخانه نیرباف به شرح زیر می باشند. روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی مخمل ابریشم روفرشی سنتی روفرشی ابریشم روفرشی طرح فرش روفرشی زرکدار روفرشی سه شانل مخمل روفرشی دوشانل زرکدار

  • شماره تلفن کارخانه روفرشی صادراتی

    کارخانه روفرشی نیرباف تولید کننده و صادر کننده انواع روفرشی های با کیفیت با بهترین طرح ها و قیمت عمده ارزان می باشد. محصولات تولید شده در کارخانه نیرباف به شرح زیر می باشند. روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی مخمل سه شانل روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی کشدار رئفرشی مخمل ابریشم روفرشی مخمل : محصولات نیرباف در وزن و تنوع بالا تولید می شوند که با توجه به بازار داخلی و صادراتی مقصد طبق سفارش مشتری در وزن و سایز دلخواه تولید می شوند. روفرشی دوشانل مخمل : این نوع روفرشی در طرح های سنتی و بسیار زیبا با وزن 8 کیلو تولید می شوند که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار پر فروش و مشتر ...

  • فروش مستقیم روفرشی از کارخانه

    تولید و فروش انواع روفرشی صادراتی از کارخانه روفرشی نیرباف در تنوع کیفیت های زیر روفرشی سه شانل مخمل روفرشی دوشانل مخمل روفرشی ابریشم روفرشی زرکدار روفرشی کشدار روفرشی طرح فرش تمام محصولات نام برده شده با تنوع طرح های زیبا و در رنگبندی طبق سفارش مشتری در سایز دلخواه تولید می شود. روفرشی 15 متری روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری روفرشی 1/5 متری روفرشی نیرباف علاوه بر بازار داخلی به کشور های مختلف از جمله عراق / آذربایجان / ترکمنستان / پاکستان / قطر ...... با بسته بندی درجه یک صادرات می شود.

  • خرید زیرانداز حصیر از کارخانه

    تولید و فروش عمده انواع زیرانداز های صادراتی در طرح های زیر در کارخانه حصیر نیرباف حصیر یک تیکه:حصیر یک تیکه در سال های اخیر به دلیل کیفیت بالاتر و قیمت مناسب در بازار جایگزین حصیر دو تیکه شده که یکی از اولین زیرانداز های تولید شده برای صادرات و بازار داخلی می باشد.حصیر یک تیکه نیرباف با مواد درجه یک و براق تولید و دارای ضخامت بسیار بالایی می باشد. حصیر دو تیکه زیرانداز جاجیم کارخانه زیرانداز نیرباف در سایز های زیر انواع محصولات خود را تولید و به سراسر کشور و کشورهای مختلف صادرات می کند. زیرانداز 12 متری زیرانداز 9 متری زیرانداز 6 متری زیرانداز 4 متری

  • تولیدی روفرشی زری دار طرح فرش صادراتی

    کارخانجات روفرشی نیرباف تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار با طرح و رنگ های متنوع جهت صادرات روفرشی و بازار داخلی می باشد که تنوع طرح و رنگبندی این کارخانه باغث فروش فوق العاده محصولات خود در سراسر کشور و بازارهای صادراتی شده است. محصولات متنوع روفرشی نیرباف علائه بر روفرشی زرکدار به شرح زیر می باشند روفرشی سه شانل مخمل روفرشی دوشانل مخمل روفرشی سنتی روفرشی ابریشم روفرشی مخمل تمام محصولات نیرباف در سایز های مختلف و طبق رنگبندی سفارش مشتری تولید و ارسال می شوند.

  • فروش عمده روفرشی از کارخانه

    کارخانه روفرشی نیرباف تولید کننده انواع روفرشی صادراتی و درجه یک با قیمت بسیار مناسب می باشد.محصولات تولید شده نیرباف به شرح زیر می باشند روفرشی مخمل روفرشی زری دار روفرشی شانل روفرشی سه شانل روفرشی ابریشم روفرشی سنتی روفرشی کش دار روفرشی های نام برده شده طبق رنگبندی سفارش مشتری تولید و به بازارهای داخلی و خارج از کشور ارسال می شوند. کارخانه روفرشی نیرباف این شرایط را فراهم کرده است که تمام محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند به همین خاطر حاشیه سود بالا برای عمده فروشان مهیا شده است.

  • کارخانه تولید روفرشی کشدار مخملی

    کارخانه روفرشی نیرباف یزد: با توجه به استقبال مردم از روفرشی های جدید و مدرن کشدار که اغلب محصولی وارداتی بود کارخانه روفرشی نیرباف علاوه بر تولید روفرشی سنتی یزد انواع روفرشی کشدار مدرن و جدید را با طرح های فانتزی و طرح فرش با کیفیت بسیار بالاتر از محصولات وارداتی تولید می کند. این محصول از پارچه شانل درجه یک با تار و پود بسیار با کیفیت تولید و به سراسر کشور ارسال می شود. مزایایی روفرشی کش دار مخمل نیرباف: 1 _ پارچه ضخیم و بدون پرزدهی و آبرفت 2 _ استفاده از کش درجه یک 3 _ ابعاد و سایز استاندارد 4 _ طرح های زیبا و مدرن

  • تولیدی روفرشی مخمل و زری دار طرح فرش

    کارخانه تولیدی نیرباف تولید کننده انواع روفرشی های صادراتی با کیفیت در تنوع طرح های زیبا با قیمت ارزان می باشد. محصولات نیرباف به شرح زیر می باشند. روفرشی مخملی روفرشی زری دار روفرشی ابریشمی روفرشی سه شانل روفرشی سنتی روفرشی دوشانل مخمل تولید کننده انواع روفرشی های طرح فرش زرکدار با کیفیت بسیار بالا و رنگبندی زیبا طبق سفارش مشتری در سایز های زیر روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری روفرشی 1/5 متری

  • تولید عمده ی روفرشی - یزد

    کارخانه روفرشی نیرباف یزد تولید کننده انواع روفرشی برای صادرات و بازار داخلی با تنوع طرح های مختلف با کیفیت بالا و قیمت ارزان می باشد. روفرشی های تولید شده نیرباف به شرح زیر می باشند. روفرشی زرکدار : با بهترین نخ سفت پیچ و در طرح های زیبا تولید می شوند. روفرشی دوشانل مخمل : روفرشی های دوشانل نیرباف با وزن سنگین 8 کیلو گرمی تولید می شوند. روفرشی سنتی روفرشی مخمل روفرشی طرح فرش روفرشی کشدار روفرشی دوشانل زرکدار رنگبندی محصولات نیرباف طبق سفارش مشتری تولید و ارسال می شوند.

  • فروش عمده روفرشی سنتی در یزد

    کارخانه روفرشی نیرباف یزد تولید کننده انواع روفرشی های سنتی و مدرن با بهترین کیفیت و قیمت ارزان برای صادرات و بازارهای داخلی می باشد. روفرشی سنتی طرح بختیاری و طرح ترکمن از پرفروش ترین نوع روفرشی های بازار با بهترین کیفیت در کارخانه روفرشی نیرباف با وزن 8 کیلو گرم تولید می شود. روفرشی های تولید شده نیرباف به شرح زیر می باشند. روفرشی سنتی دوشانل مخمل روفرشی زرکدار روفرشی ابریشم روفرشی مخمل روفرشی مدرن کشدار روفرشی دوشانل زرکدار روفرشی طرح فرش

  • خرید روفرشی ارزان به صورت عمده از کارخانه

    تولید کننده انواع روفرشی ارزان و با کیفیت برای صادرات و بازارهای داخلی طبق رنگبندی مشتری در کارخانه روفرشی نیرباف یزد. روفرشی های تولید شده نیرباف در تنوع بالا د رکیفیت های زیر می باشند. روفرشی زرکدار روفرشی مخمل روفرشی ابریشم روفرشی سه شانل مخمل روفرشی سنتی روفرشی کشدار روفرشی دوشانل مخمل تمام تولیدات نیرباف از نخ درج یک با بروز ترین دستگاه های بافندگی تولید و در کمترین زمان ارسال می شوند. سایز بندی محصولات نیرباف روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری روفرشی 1/5 متری پادری

  • قیمت روفرشی - تولید روفرشی - فروش روفرشی یزد

    تولید و فروش عمده انواع روفرشی صادراتی با طرح های زیبا و کیفیت بالا به صورت مستقیم از کارخانه روفرشی نیرباف یزد با قیمت ارزان و بدون واسطه. محصولات نیرباف به دلیل تنوع طرح های زیر نیاز مشتریان برای صادرات و بازارهای داخلی را برآورده می کند تنوع طرح ها به شرح زیر می باشند. روفرشی شانل ابریشم روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی سه شانل مخمل روفرشی دوشانل مخمل روفرشی سنتی روفرشی کشدار مخمل روفرشی طرح فرش روفرشی دوشانل زرکدار

  • کارخانه روفرشی مخمل - تولیدی روفرشی یزد

    کارخانه روفرشی نیرباف یزد انواع روفرشی صادراتی را با جدیدترین طرح ها و قیمت ارزان در کیفیت های زیر تولید می کند. روفرشی ابریشم مخمل روفرشی زرکدار روفرشی طرح فرش روفرشی مخمل روفرشی سنتی روفرشی دوشانل مخمل روفرشی سه شانل مخمل تمام روفرشی های تولید شده در کارخانه نیرباف با نخ درج یک و جدیدترین دستگاه های روز دنیا تولید می شوند. محصولات روفرشی نیرباف یزد به کشورهای مختلف ارسال می شوند که طبق سفارش مشتری در رنگ دلخواه تولید و ارسال می شوند. روفرشی 12 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری

  • تولید و فروش عمده فرشینه و زیرسفره ای

    کارخانه روفرشی نیرباف یزد علاوه بر تولید انواع روفرشی تولید کننده فرشینه و زیسفره ای های زیبا با تنوع طرح و کیفیت بالا برای صادرات و بازار داخلی در سایز های زیر می باشد. 6 متری 3 متری 1/5 متری پادری فرشینه های زیبای کارخانه نیرباف با بهترین نو شانل و چاپ درجه یک با بروز ترین دستگاهای صنعت نساجی تولید و با قیمت ارزان روانه بازار می شوند. محصولات نیرباف به شرح زیر مس یاشند. روفرشی مخمل روفرشی شانل ابریشم روفرشی زرکدار روفرشی سنتی روفرشی سه شانل روفرشی کشدار فرشینه زیرسفره ای

  • تولیدی فرشینه مخمل ترمز دار

    کارخانه نیرباف یزد تولید کننده انواع فرشینه های مخمل با بهترین کیفیت برای صادرات و بازار داخلی می باشد. فرشینه به دلیل تنوع رنگبندی و کیفیت بالا و عدم لیزخوردگی جایگزین فرش هست و به دلیل قیمت ارزانتر با استقبال بسیار بالا روبه رو شده است کارخانه نیرباف علاوه بر تولید روفرشی این محصول را در تنوع طرح و رنگبندی طبق سلیقه مشتری تولید می کند. سایز بندی فرشینه به شرح زیر می باشد. فرشینه 12 متری فرشینه 9 متری فرشینه 6 متری فرشینه 3 متری فرشینه 1/5 متری فرشنه پادری

  • کارخانه تولیدی روفرشی کشدار و فرشینه

    کارخانه نیرباف تولید کننده محصولات زیر با تنوع طرح و طبق رنگبندی مشتری روفرشی کشدار فرشینه روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی سه شانل روفرشی سنتی روفرشی های کشدار و فرشینه مخمل نیرباف در سایز های زیر تولید می شوند 12 متری 9 متری 6 متری 3 متری 1/5 متری پادری روفرشی های کشدار به دلیل راحتی در شتشو و عدم لیز خوردن روی فرش با استقبال بالا روبه رو شدند و همچنین فرشینه های زیبای مخمل که جایگزین فرش شدند.

  • کارخانه تولید روفرشی کشدار یزد - فرشینه مخمل ترمز دار

    کارخانه تولید کننده انواع روفرشی از جمله کاور فرش کشدار که به دلیل کاور شدن فرش و عدم لیز خوردگی با استقبال روبه رو شده است. تولید کاور فرش کشدار پخش عمده روفرشی کشدار تولیدی فرشینه مخمل تولیدی کاور فرش پخش عمده کاور فرش کارخانه روفرشی کشدار کارخانه فرشینه تولیدی نیرباف علاوه بر تولید روفرشی یا همان کاور فرش مخمل انواع فرشینه های سه لایه ترمز دار مخمل را با بهترین کیفیت تولید میکند. کاور فرش مخمل روفرشی کشدار فرشینه ترمز دار روفرشی سنتی روفرشی مخمل روفرشی زرکدار روفرشی طرح فرش روفرشی کشدار مخمل در تنوع طرح های فانتزی و طرح فرش طبق سفارش مشتری تولید می شود. سایز بندی روفرشی کشد ...

  • مرکز تولید روفرشی کشدار _ روفرشی سنتی _ فرشینه

    کارخانه روفرشی نیرباف یزد علاوه بر تولید روفرشی های سنتی در یزد انواع روفرشی های جدید کشدار مخمل و فرشینه ترمز دار را با تنوع بالا و رنگبندی زیبا طبق سفارش مشتری تولید و به سراسر کشور ارسال می کند. روفرشی های کشدوزی شده در سال های اخیر با استقبال زیاد روبه رو شده که کارخانه روفرشی نیرباف این محصول زیبا را در سبد تولیدات خود قرار داده است. این نوع روفرشی فرش را به صورت کامل کاور کرده و به دلیل کشدار بودن روی فرش لیز نمی خورد و در تمام سایز ها تولید می شوند و تمام طرح های روفرشی کشدار در صورت سفارش فرشینه همان طرح در سایز دلخواه تولید میشود. محصولات کارخانه روفرشی نیرباف یزد به شرح زیر می باش ...

پیشنهادات خرید