همه محصولات و خدمات vaeziwin

  • مجری نمای شیشه ای

    اخیرا با پیشرفت تکنولوژی در ساخت و تولید تجهیزات و مصالح ساختمانی، شیشه های تک جداره از محبوبیت کمتری میان معماران برخوردارند، و در نماهای شیشه ای معمولا از شیشه های چند جداره استفاده می‌کنند. بنابراین به چند مورد از مزایای شیشه‌ای چند جداره می‌پردازیم. برای مثال می‌توان به کاهش بار اضافی ساختمان، عایق دما و صوت، حداکثر استفاده از روشنایی نور خورشید، جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش، سرعت اجرای بالا، تامین دید یکپارچه برای افراد داخل ساختمان، ظرافت و زیبایی چشم نواز و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. امین واعظی مجری نمای شیشه ای ( کرتین وال، فریم لس، یونی تایز و ....) اماده ارایه خدمات به ش ...

  • درب و پنجره آلومینیوم و upvc

    ویژگی­های پنجره upvc : کاملا سالم و بهداشتی ضد آب عایق حرارتی و صوتی مقاومت و دوام بالا سازگار با محیط زیست ضد سرقت مقاومت در برابر آتش­سوزی مقاومت در برابر شرایط جوی زیبایی ظاهری عامل موثر آخر در خرید، قیمت و هزینه پنجره است. احتمالا با خواندن تمام مزایای بالا فکر کرده­ اید قیمت پروفیل upvc یک رقم نجومی است! اما بگذارید به عنوان مزیت آخر ذکر کنیم که پنجره upvc قیمت کاملا مناسب و مقرون­ به­ صرفه­ ای دارد. امین واعظی تولید کننده انواع درب و پنجره آلومینیوم و upvc دو و سه جداره آماده ارایه خدمات به شما عزیزان می باشد مشاوره با ما، انتخاب با شما 09123008791 بهترین کیفیت و ...

  • تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

    اگر از گردگیری روزانه خانه خود خسته شده اید اگر قبض برق و انرژی خیلی بالا رفته اگر از آلودگی صوتی و تنفسی محیط خانه به تنگ آمده اید اگر نظافت پنجره ها آنقدر مشکل است که ترجیح می دهید آنها را باز نکنید ما به شما پنجره های upvc دوجداره با بهترین برند ایرانی (ویستا بست) را پیشنهاد می کنیم. با تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب در اسرع وقت و با بهترین کیفیت با تضمین ده ساله (بدون پرسش) آسودگی را به خانه دعوت کنید. جهت استعلام قیمت و سفارش ساخت و نصب پنجره دوجداره با شماره 09123008791 تماس حاصل فرمائید.

  • نصب توری پلیسه دبل فریم

    اگر از تعویض هر ساله توری خود خسته شده اید، اگر با وجود توری هنوز هم از آزار و اذیت حشرات در امان نیستید، اگر توری کثیف شده و امکان شستشو و تمیز کردن آنرا ندارید، اگر می خواهید بدون دغدغه از باز بودن پنجره ها لذت ببرید، اگر می خواهید با وجود توری از نور خانه کاسته نشود و به زیبایی نما و پنجره های شما آسیبی نرسد: ما به شما توری پلیسه دبل فریم با تنوع رنگی بالا را پیشنهاد می کنیم که تنها توری دارای ضمانت دوساله در ایران می باشد. جهت استعلام قیمت و سفارش ساخت و نصب توری پلیسه دبل فریم با شماره 09123008791 تماس حاصل فرمایید.

  • جشنواره تخفیف تعویض پنجره ویژه بهمن ماه 402

    با توجه به افزایش قیمت احتمالی پروفیل ویستا بست شرکت واعظی وین در نظر دارد با تخفیف ویژه و حمل مجانی و مشاوره و بازدید رایگان خدمات خود را در بهمن ماه ارایه نماید. برای استفاده از این شرایط ویژه همین الان با ما تماس بگیرید همکاران ما 24 ساعته پاسخگو هستن 09123008791 02122645460 برای اطلاعات بیشتر به سایت ما سر بزنید [https://vista.vaeziwin.com/](https://vista.vaeziwin.com/)

پیشنهادات خرید