همه محصولات و خدمات شرکت آراد ماشین

  • سیل القایی دستی

    دستگاه سیل القایی دستی با دسته ای قابل حمل برای سیل کردن درب ظروف لیوانی با قطرهای 20 الی 15سانتیمتر برای تولیدات محدود بسیار مناسب است. جنس بدنه دستگاه استیل خشدار بوده و برای شروع کار باید اپراتور دستگاه را روشن کرده و هد دستگاه را روی درب ظروف تنظیم کند، زمان سیل کردن انواع ظروف با توجه به ضخامت آن متغیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

  • دستگاه سس تک نفره

    دستگاه ساشه مایعات برای بسته بندی موادری مانند: سس، روغن زیتون، شامپو، عسل و ... مناسب می باشد. قدرت بسته بندی این دستگاه 3000 بسته تک نفره در ساعت می باشد که قابلیت بسته بندی از 1 گرم تا 50 گرم را دارد. برق دستگاه تک فاز و نوع دوخت بسته بنا به سفارش مشتری قابل تغییر است.

  • سلفون کش دستی

    دستگاه سلفون کش دستی مناسب برای بسته بندی قارچ، غذای بیرون بر رستوران، مصارف خانگی و ... با قیمت خیلی مناسب به مشتریان عزیز عرضه می گردد. جنس سلفون کش دستی استیل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • اسلایسر دستی برنر

    اسلایسر دستی برنر یکی از محصولات با کیفیت است که در خانه و آشپزخانه کاربردهای بسیاری دارد. ده کاره ست و تیغه هایی جهت برش و خلال میوه در قطر های مختلف دارد. سبک بودن این دستگاه و تیز بودن تیغه های آن باعث محبوبیت آن بین افراد مصرف کننده شده است. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با در ارتباط باشید.

  • اسلایسر برقی

    اسلایسر برقی آرادماشین با ظرفیت 40 کیلو در ساعت، برق تک فاز، بدنه دستگاه آلومینیوم، 4 تیغه اصلی به مشتریان عزیز ارائه میگردد. این اسلایسر مناسب جهت برش انواع میوه های نرم و سفت می باشد که مورد استفاده تولید کننده های میوه خشک، فست فودی ها، آشپزخانه های صنعتی و پادگان ها و ... است. آرادماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

پیشنهادات خرید