همه محصولات و خدمات سید احمد هاشمی

  • دستگاه های بسته بندی پودری

    دستگاه های بسته بندی پودری برای بسته بندی انواع پودری جات از قبیل نمک، شکر، سماق، فلفل و انواع پودرهای شیمیایی و دارویی در سریع ترین زمان ممکن تولید می شود. همچنین می توانید از دستگاه های کارکرده موجود استفاده کنید که قیمت پایین تری دارند. جهت بازدید از دستگاه ها و حضور در کارخانه با ما تماس بگیرید.

  • دستگاه های بسته بندی و آسیاب ادویه جات

    دستگاه های آسیاب و بسته بندی برای محصولاتی مانند ادویه جات در کمترین زمان ممکن تولید می شوند و با کارایی بالایی که دارند، انواع ادویه جات را بسته بندی می کنند.

  • خط تولید ادویه جات و حبوبات

    دستگاه های موجود در خط تولید ادویه جات و حبوبات، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رسند. همچنین مشاوره قبل از خرید این خطوط تولید به صورت تلفنی و حضوری رایگان می باشد. تمامی دستگاه ها به صورت سفارشی ساخته شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت می باشند.

  • دستگاه قوطی پرکن ادویه جات

    پرکردن انواع مواد پودری شامل : پودر پیاز، پودر فلفل دلمه‌ای، پودر کاری، دارچین، زردچوبه، رنگ زعفران، زنجبیل، پودر زیره، سماق، پودر سیر، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر موسیر، وانیل ، بیکینگ پودر ، پاپریکا ، رز ماری، آویشن، مواد شیمیایی پودری مثل پودر رنگ و… در ظروف قوطی و پت. دستگاه قوطی پرکن ادویه جات در تمامی شهرهای کشور با گارانتی و خدمات پس از فروش بیست ساله عرضه می شود.

پیشنهادات خرید