مشخصات شرکت پخش مهر گستر ساشا

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , نمایندگی , توزیع کننده و عمده فروش
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: مواد غذایی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 601
درباره شرکت
سلام، خیلی خوشحالیم که به این صفحه اومدید. شما اینجا هستید تا در باره ما، بیشتر بدونید. برای این توجه، از شما ممنونیم.
من، میثم شجاعی، استارت کارم رو از سال 89 و تنها با یک موتور سیکلت زدم. ابتدای کارم به پخش و عمده فروشی در حجم نسبتا پایین گذشت اما بعد از مدتی، شرایط زندگی عوض شده بود و من دوست داشتم خودم رو توی جایگاه بالاتری از این صنعت ببینم. از تجربه چند سال اول فعالیتم کمک گرفتم و با استقامت و تسلیم نشدن ، مسیر رو ادامه دادم.
امروز من، مسئول تامین بار، در بیش از 10 استان کشور هستم که البته این مهم بدون رضایت مشتریان و صداقت در انجام کار فراهم نبود و 11 سال زمان و تجربه به همراه پشتکار تونست منو تو جایگاه فعلی قرار بده.
پیشرفت در هر مسیری می تونه انسان رو زنده نگه داره و برای پیشرفت کردن توی تجارت، بنده ورود به دنیای آنلاین رو ضروری می دونم. افتتاح فروشگاه اینترنتی برای ارتباط با سطح بیشتری از مردم و برای هدف بعدی کسب و کار من، یعنی صادرات، لازمه.
دلیل افتتاح وب سایت ساشا مارکت، پخش محصولات ترش و شیرین به صورت عمده و جزئی به تمامی نقاط کشور است. تمامی محصولات، با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و در مواردی ارگانیک، تهیه شده تا مثل 11 سال فعالیت من، خروجی کار محصولی با بالاترین کیفیت و قیمتی منصفانه باشه. دلیل قیمت منصفانه و رقابتی با توجه به کیفیت بالای محصولات، حذف واسطه هاست که این کار به لطف فضای دیجیتال خیلی راحت تر می تونه پیش بره.
ما تو ساشا مارکت همیشه در تلاش هستیم تا به همه جای ایران محصولات خودمون رو چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم تا تجربه یک خرید آنلاین مطمئن رو برای مشتری رقم بزنیم.
هدف و اولویت بعدی من، ورود به بازار جهانی است که با در نظر گرفتن کیفیت بالای محصولات در آینده ای نزدیک قابل دستیابی هست. این اقدام تنها برای رشد و گسترش کسب و کار نیست بلکه هدف بزرگتری مثل وارد کردن ارز و کمک به چرخه اقتصادی کشور رو دنبال می کنه.
من و تیمم همیشه آماده ایم تا انتقادات، پیشنهادات و یا نظرات شما عزیزان را شنوا باشیم.برای این کار، از راه های ارتباطی که روی وب سایت درج شده، کمک بگیرید و برای رشد و برطرف کردن مشکلات؛ نظرات، پیشنهادات ویا انتقادات رو با ما در میون بزارید. از این که همراه ما هستید از شما مچکریم.
اطلاعات تماس
ناممیثم شجاعی
تلفن۰۲۱-۳×××۷۹۰۶callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۶×××۱۲۶۰callتماس بگیرید
استانتهران
آدرسمسعودیه کوچه بینجرآبادی
تلگرامچت تلگرام
واتساپچت واتساپ
اینستاگراماینستاگرام