مشخصات سایان الکتریک

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: خرید و فروش
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 556
درباره شرکت
شرکت صنایع روشنایی سایان الکتریک در سال ۱۳۹۶ در امتداد بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنعت روشنایی و با ایده ی افزایش سطح کیفی محصولات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه متولد شد و تا کنون هر روز تلاش کرده است چراغی روشن کند که با طبیعت مهربان باشد، مطابق نیاز مشتری بوده و همواره در تعادل میان کیفیت و قیمت قرار بگیرد.

سبد تولیدات سایان الکتریک حاوی مجموعه محصولاتیست که قادر است از نظر فنی، زیبایی شناسی و متریال به کار رفته رضایت کلیه فعالان حوزه ساخت و ساز از جمله متخصصین برق، طراحان روشنایی، آرشیتکت ها ،مهندسین عمران و ... را همزمان جلب نماید.

امروز سایان الکتریک با تکیه بر تیمی خوش فکر، جوان و خلاق و با استفاده ی هوشمندانه و تخصصی از جدیدترین تکنیک های موجود و همچنین بهره مندی از دانش تخصصی و فن آوری شرکای تجاری خبره ی خود از جمله شرکت اسرام آلمان و لدیل و یونی پرو فنلاند، کتود ایتالیا و... دوران رشد خود را پشت سرگذاشته و توانسته است کالایی کاملا ایرانی اما قابل رقابت با محصولات روز جهانی تولید نماید.

ما درسایان الکتریک روی این اصول ثابت قدم بوده ایم و توانسته ایم در مدت کوتاهی به یکی از سازمان های پیشرو در زمینه تولیدات روشنایی منطقه تبدیل شویم. در سال ۱۴۰۰، به منظور ارائه خدمات بهتر، افزایش ظرفیت تولید، بالا بردن سرعت و کیفیت، عملیات احداث کارخانه ی جدیدمان را در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع در فاز دوم منطقه آزاد صنعتی ارس آغاز نموده ایم که با توکل به خداوند مننان تا انتهای سال ۱۴۰۱ واحد تولیدی به مکان جدید منتقل خواهد شد.

سایان الکتریک که تاکنون بیش از ۱۰۰ پروژه در مقیاس بزرگ انجام داده است با استفاده از

- نزدیک به ۱۵۰ نفر کارمند جوان و خلاق

- گواهینامه های ISO 9001 , ISO14001 , ISO 45001 , CE , HSE

- واحدهای فروش و خدمات واقع در شهرهای متعدد کشور

- واحد پروژه با قبلیت سفارشی سازی تولید محصول برای نیازهای اختصاصی مشتریان

- یکی از بهترین مراکز تحقیق و توسعه در صنعت روشنایی ایران

- واحد طراحی با تیم متخصص در زمینه روشنایی

خود را در ابتدای مسیر صحیح حضور در بازارهای منطقه ای و جهانی می بیند
اطلاعات تماس
نامرسول بخشی پور
همراه۰۹۱۲×××۷۸۱۵callتماس بگیرید
استانتهران
آدرسایران/ تهران
تلگرامچت تلگرام
واتساپچت واتساپ
محصولات و خدمات