مشخصات FARAZPAYE

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده , نمایندگی , توزیع کننده و عمده فروش , شرکت خدماتی , فروشگاه
  • مکان: استان البرز
  • در زمینه: تأسیسات
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 759
درباره شرکت
شرکت دانش بنیان فرازپایه با هدف تولید، مشاوره و اجرای سیستم های نوین آب بندی و با تکیه بر دانش فنی اعضای گروه، در سال 1392 موفق به تاسیس یک واحد تحقیق و توسعه کوچک، اما کارآمد گشت. عایق رطوبتی کوپلیمری MCI که توسط تیم تحقیق و توسعه شرکت به مرحله تولید رسیده است قابلیت استفاده به عنوان یک عایق رطوبتی نسل جدید در آب بندی استخر، مخازن آب آب بندی و عایقکاری پشت بام و سرویسهای بهداشتی را دارد.

واحد تحقیق و توسعه شرکت فرازپایه به صورت تیمی میان رشته ای متشکل از متخصصان رشته های شیمی، زمین شناسی، فیزیک و مدیریت بازرگانی به فعالیت پرداخت که حاصل آن موفقیت در تولید سیستم های آب بندی بر پایه پلیمرهای اکریلیک و پودرهای پایه سیمانی است.

شرکت فرازپایه در آذرماه 1393، پس از ارزیابی های انجام شده توسط کارشناسان پارک علم و فناوری البرز واجد شرایط شناخته شد و با موافقت شورای پارک علم و فناوری البرز البرز، به عنوان یک واحد فن آور به عضویت در این پارک درآمد و در دی ماه همان سال، نسبت به استقرار واحد تحقیق و توسعه خود در پارک علم و فناوری البرز اقدام نمود.

به دنبال استقرار شرکت در پارک علم و فناوری، این واحد فن آور در خرداد ماه 1394 موفق شد با طرح تولید عایق رطوبتی کوپلیمری MCI، رسماً به عنوان یک شرکت دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی گردد.

گروه فراز پایه به عنوان یکی از اولین شرکت های دانش بنیان در زمینه عایق های رطوبتی در ایران، در راستای معرفی سیستم های مذکور، به عنوان جایگزینی با کیفیت و مقرون به صرفه به جای سیستم­های سنتی نظیر ایزوگام و قیرگونی، اقدام به عقد قرارداد و اجرای برخی پروژه­ های آب­بندی در مناطق مختلف نموده است.
عایقهای رطوبتی کوپلیمری
چسب آببندی
پودر بندکشی
افزودنیهای بتن
چسب بتن آب بند

اطلاعات تماس
نام dastjersi
تلفن۰۲۶-۴×××۳۸۴۹callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۶۰۸۷callتماس بگیرید
وبسایت
استانالبرز
آدرسابتدای آزاد راه کرج قزوین- جاده کردان به سمت شهرک طاووسیه- بعد از ورودی شهرک طاووسیه- نبش خیابان هفدهم