مشخصات نیکان شبکه فارس

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: کامپیوتر و ابزار دیجیتال
  • نوع کمپانی:
  • مشاهده: 973
درباره شرکت
شرکت پیشرو ارتباط نت سان با هدف ارائه تجهیزات و خدمات تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس گردید. مبنای فعالیت این شرکت بر پایه استفاده از متخصصین مجرب و تجهیزات مدرن در انجام پروژه‌های شبکه های کامپیوتری استوار است و بر همین اساس با دریافت نمایندگی رسمی از شرکتهای معتبر تولید کننده تجهیزات شبکه، به تدریج در سالهای اولیه فعالیت خود، به پایگاهی مطمئن در ارائه محصولات معتبر و متنوع شبکه های کامپیوتری تبدیل گردید
این شرکت همچنین توانسته به پشتوانه تجربه پنج ساله مدیران فنی خویش و با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد و دانش فنی لازم گامی استوار در راستای رشد صنعت IT کشور برداشته و در همین زمینه با ارائه بهترین تجهیزات و خدمات، ماموریت اصلی خویش که جلب رضایت و تضمین منافع مشتریان می باشد را به نحو احسن انجام دهد.
شرکت طی سالهای گذشته توانسته با تقویت زیر ساختهای علمی و عملی خویش و ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان،حوزه فعالیت خویش را گسترش داده و نمایندگی محصولات مختلفی را در زمینه های گوناگون کسب نماید.
همچنین این شرکت اقدام به وارد نمودن تجهیزات شبکه,سرور و ذخیره سازی نموده وهدف آن تامین کالاهای با اصالت و باکیفیت بوده که علاوه بر تضمین سرویس دهی مناسب از نظر قیمت و سرعت تحویل کالا نیز شرایط بسیار مناسبی را ارائه خواهد نمود که گاراتی تعویض کالا مهرتاییدی بر ادعای ماست.
نکته حائز اهمیت در این زمینه آنست که این شرکت بیشتر توجه خود را روی واردات کالاهایCisco small business ، معطوف نموده است.
در حوزه بازرگانی و تهیه و تامین کالا، شرکت توانسته تا کنون علاوه بر عرضه تخصصی محصولات و ملزومات شبکه مشتمل بر کابل ها و اتصالات مختلف در گروه های مسی و فیبر نوری، در تهیه و تامین سایر ملزومات بخش فعال و غیر فعال شبکه های داده و مخابراتی در طراحی و اجرای شبکه های مذکور موفقیت کسب نموده و افتخار ارائه کالا و خدمات به نحو احسن به سازمانها و نهادها و ارگانهای و شرکت ها را دارا می باشد.
اطلاعات تماس
نامعلی سفلی
تلفن۲۱-۸×××۸۰۹۰callتماس بگیرید
استانتهران