عرضه عمده خرما مضافتی بم

خرما مضافتی بم یکی از بهترین مطلوب ترین خصوصیات را دارد و بسیار مورد استقبال بازار در خرید و فروش قرار گرفته است.

خرما در دوران شیردهی:

دوران شیردهی برای هر مادری دارای اهمیت بسیاری است.
زیرا شیر مادر منبع تغذیه و رشد تکامل فرزندان آن ها بوده و از سوی دیگر هر چه مادر می خورد از طریق جریان شیر به فرزندش منتقل می شود.
نتیجه می تواند بر روی , سلامتی هوش و قدرت شناختی فرزند اثر گذار باشد.
خرما برای مادران شیرده یکی از خوراکی ها مهم و پرفایده است که با خواندن این مقاله می توانید به فواید و عوارض آن پی ببرید.
یکی از مهم ترین خواص خرما در شیردهی که مهم ترین آن ها است.
در تحقیقات علمی نیز تا حد بسیار زیادی به اثبات رسیده کمک افزایش شیر مادران است.
همچنین تقویت کننده شیر مادران است.
به همین دلیل بهتر است که یک مادر شیرده خرما را در برنامه غذایی خود جای دهد.
به علاوه برخی از خواص هستند که به مادران و فرزندان کمک می کند در ادامه به آن ها می پردازیم:
-کم شدن از شدت ریزش مو که یکی از مشکلات رایج دوران پس از زایمان است.
-کمک به رویش مو جدید
-بهبود رشد هوش شیرخواران
-کمک به تامین نیاز روزانه به کلسیم و در نتیجه کاهش خطر پوکی استخوان در مادران شیرده.
-افزایش سطح انرژی مادران و بهبود عملکرد آن ها در نگهداری از شیرخوار.

بهترین زمان خوردن خرما:


اگر فکر می کنید در هر زمان در طول روز خرما بخورید , سخت در اشتباه هستید.
وقتی احساس گرسنگی می کنید بهترین زمان برای خوردن خرماست تا بدن بتواند آنزیم های مناسب برای هضم آن ترشح کند و بیشترین میزان مواد مغذی را با مصرف خرما جذب کند.
به افرادی که زمان زیادی برای صرف صبحانه ندارند هم توصیه می شود که در همان وقت کوتاه فرصتی برای صرف کامل ندارند.
علاوه بر وعده صبحانه , عصرانه و اوقات گرسنگی و قبل و بعد ورزش کردن , یکی دیگر از بهترین اوقات برای مصرف خرما میان وعده قبل از خواب است.
توصیه مصرف خرما به عنوان میان وعده قبل از خواب , بیشتر برای افرادی مطرح می شود که در طول ساعت های خواب در اثر احساس گرسنگی بیدار می شوند.


شما می توانید برای  اطلاع از قیمت و خرید و فروش خرما در سراسر کشور با کارشناسان ما در بازرگانی گونش در ارتباط باشید.


۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
بازرگانی خرمای گونش


محصولات مشابه
  • فروش واعطا نمایندگی انحصاری #کمپوت#جات خوشطعم

    فروش واعطا نمایندگی انحصاری #کمپوت#جات خوشطعم

    صنایع غذایی خوشطعم وشماها تولید کننده انواع #کمپوت# از قبیل #کمپوت گیلاس# #کمپوت گلابی#کمپوت سیب#کمپوت انجیر#کمپوت هلو#کمپوت البالو#با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین میوههای دستچین جهت تولید انواع#کمپوت# وهمچنین تولید کننده انواع رب و کنسرو در شهرهای فاقد نمایندگی خود نماینده انحصاری میپذیرد.#کمپوت گیلاس#کمپوت هلو# کمپوت البالو# کمپوت زردالو# کمپوت گلابی# کمپوت سیب# کمپوت انجیر# ما در پروسه تولید همواره در تلاش بودیم تا سلامت خانواده شما اولویت ما باشد وتولیدات این شرکت جهت اسایش خاطر واعتماد نظر شما در ظروف شیشه جهت روئیت بیشتر نیز انجام شده انواع کمپوت شیشه از قبیل کمپوت شیشه گیلاس کمپوت شیشه گلابی کمپوت شیشه هلو کمپوت شیشه سیب نشانگر کیفیت ما در امر تولید میباشد

    مواد غذایی خراسان رضوی
  • نمک ابی. نمک کریستال ابی. نمک آبی

    نمک ابی. نمک کریستال ابی. نمک آبی

    الماس نمک پورافکاری تولید و استخراج انواع دلنمک های نمک ابی و سفید در گرمسار ازجمله خواص نمک آبی کریستال نمک ابی طبیعی ترین قرص فشار خون برطرف کننده فشار خون بالا درمان کامل کلیه تنظیم کننده قند خون، چربی خون و.. خواص نمک ابی کریستال از بین برنده و بهبود مشکلات عصبی فشار خون بالا یا پایین نارسایی کلیوی نارسایی کبد مشکلات قلبی و عروقی نارسایی قلبی مشکلات خونی (کلسترول بالا و پایین) قند خون چربی خون گرفتگی عضلات استرس افسردگی تپش قلب ارسال به تمام نقاط ایران

    مواد غذایی تهران
  • کره حیوانی پاستوریزه چالتافارم- ایران

    کره حیوانی پاستوریزه چالتافارم- ایران

    خامه شیرین در دمای حدود 85 درجه سانتیگراد (185 درجه فارنهایت) به مدت حداقل 15 ثانیه و یا بطور کلی، برای مدت زمان و دمای مشخصی که برای پاستوریزه شدن خامه نیاز است، حرارت دیده و پاستوریزه می شود. کره بدون نمک با حذف آب و مواد جامد بدون چربی از خامه پاستوریزه به دست می آید. کره حیوانی پاستوریزه بدون نمک به رنگ زرد روشن است و دارای طعمی شیرین و مطبوع است که عاری از طعم های ترش، اکسیده شده یا سایر طعم های نامطلوب می باشد.

    مواد غذایی تهران
  • کارتن خشکبار و بسته بندی خشکبار

    کارتن خشکبار و بسته بندی خشکبار

    صنایع بسته بندی وکارتنسازی جهان تجارت البرز تولید کننده کارتن انواع خشکبار و تنقلات در ایران می باشد . ما مفتخریم که کارتن هایی تولید می کنیم که تولید کنندگان و صادرکنندگان خشکبار جهت بازار داخلی و صادر به کشورهای حوزه خلیچ فارس از آنها استفاده می کنند. ما تولید انواع کارتن تخمه، کارتن تنقلات، کارتن بادام، کارتن پسته، کارتن فندق، کارتن میوه خشک شده، کارتن آجیل، کارتن گز، کارتن سوهان، کارتن شکلات، کارتن آبنبات، کارتن پشمک و ... را در صنایع بسته بندی و کارتن سازی جهان تجارت البرز انجام میدهیم. کارتن و بسته بندی همواره اولین چیزی است که نگاه مشتری را به خود درگیر میکند و توجه او را به کالای مورد نظر جلب میکند. ما در تمام مراحل در کنار شما هستیم از طراحی تا تولید و چاپ محصولی یونیک و منحصر به فرد

    مواد غذایی تهران