تابلو سازی

امروزه روشهای زیادی برای تبلیغ محصول و خدمات وجود دارد که یکی از این روشهای موثر تابلوسازی است .

تابلوسازی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی در بین آهاد مردم به طرز چشم گیری توسعه و رواج یافته است به گونه ای که دیگر یک هزینه محسوب نمی شود بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری برای کسب وکار به شمار می آید .

تابلوها یا به صورت بیلبورد در میادین و گذرگاهها وبزرگراهها و یا در، سردر محل کسب وکار ، یا پشت بام ها نصب می گردد و در معرض دید عموم قرار می گیرد .

تابلو هر چقدر کیفیت و زیبایی و نورپردازی بهتری داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت .

تابلو سازی در انواع مختلفی نظیر تابلوسازی چلنیوم ، فلکسی ، ال ای دی ، فلز ، نئون پلاستیک ، لایت باکس و تلویزیون های شهری طراحی و پیاده سازی می شود هر کدام از آنها روند طراحی و پیاده سازی خاص خود را دارند .

تابلو برجسته چلنیوم به دلیل داشتن نورپردازی با رنگهای متفاوت و زیبا این روزها طرفداران بیشتری نسبت به دیگر نوع ها پیدا کرده است .
مزایای ساخت تابلو :

تابلوسازی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما و گرما و تابش خورشید و گرد و غبار مقاوم است و خراب نمی شود و اگر شرایطی فراهم شود که مجبور به جابه جایی  و نقل مکان شوید می توان به راحتی آن را در مناطق مختلف جغرافیایی جابجا نمود .

تابلوسازی به این دلیل نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر نظیر تراکت ارجحیت دارد که اکثر مردم وقتی تراکتی را دریافت می کنند خیلی کم به آن توجه می نمایند و ممکن است حتی بدون نگاهی آن  را دور بیندازند اما تابلو وقتی در محل کسب و کار یا در میادین و گذرگاهها و بزرگراه ها نصب می شوند به مدت طولانی در معرض دید عموم قرار می گیرند و خواه ناخواه هرفردی حتی شده یکبار هم به آن توجه می کند و زمانی که مورد نیاز وی بود به مکان مورد نظر مراجعه می نماید و ممکن است به مشتری همیشگی تبدیل شود.
در تابلوسازی چیزهایی که می بایست مدنظرقرار داده شود تا بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار گیرد به شرح زیر می باشد :

۱) استفاده از افکت های زیبای نور دررنگهای متنوع : نور در تابلوسازی و نمای تابلو تاثیر فراوانی دارد به خصوص اگر تابلو از نوع تابلو چلنیوم ، نئون ، LED  ، فلکسی و لایت باکس باشد ، نور پردازی حرف اول را می زند .

۲) برجسته سازی تابلو و استفاده از طرح ها و زمینه های خاص و مدرن در تابلو: ساخت تابلوهایی با حروف برجسته جلوه زیبایی به تابلو می بخشد

۳) رنگ آمیزی مناسب : برای انتخاب رنگ مناسب و موثر در ساخت تابلو نیاز به آشنایی کمی با رنگها و روانشناسی رنگ داریم اگر رنگها و نحوه ترکیب آنها را به خوبی بشناسیم و آنها را درتابلوسازی به درستی پیاده سازی نماییم قطعا تاثیربسزایی در فکر و ذهن عموم خواهد داشت .

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
۲۶ اسفند ۱۳۹۶
saftysign


محصولات مشابه
  • تولید و چاپ سررسید اختصاصی

    تولید و چاپ سررسید اختصاصی

    تولید و چاپ انواع سررسید ، تقویم دیواری ، تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی در شیراز ● چاپ جلد اختصاصی ● چاپ و اضافه نمودن صفحات رنگی داخل سررسید ● چاپ آرم و لوگو در داخل تمام صفحات ● اضافه کردن آستر اختصاصی ( رنگی – سیاه و سفید ) ● طلا کوب ، داغ کوب برروی جلد سررسید و تقویم ● تولید انواع تقویم رومیزی و دیواری چاپ و طراحی کلیه خدمات چاپی اعم از سررسید سالنامه تخصصی مهندسی سالنامه تبلیغاتی سررسید تبلیغاتی محصولات ما : * سررسید وزیری ( جلد جیر ، چرم و گالینگور ) * سررسید رقعی ( جیر ، گالینگور ) * سررسید دستیار مهندسی ( جلد جیر و چرم ) * سررسید جیبی ( جلد جیر و چرم ) * ارگانایزر مدیران ( چرم لوکس ) * سررسید پالتویی ( جلد چرم ) * سررسید ترمو * سررسید ارگانایزر * سررسید جلد سخت سلفونی * سررسید اروپایی * سررسید وزیری * سررسید دوختی * سررسید اختصاصی * سررسید پالتویی * سررسید پزشکی * تقویم رومیزی ( پایه سخت ) * تقویم دیواری مجموعه سرویس های طلایی مشاوره رایگان را از حقوق کلیه مشتریان می داند. شما هم میتوانید از طریق تماس با شماره ها ، ایمیل ، واتساپ و تلگرام از همکاران ما مشاوره بگیرید. از اینکه به هر دلیلی با ما تماس میگیرید و صدای گرم شما را می شنویم خرسندیم. 09174441407 - 07138329905 - 07132360828 آدرس: شیراز - خیابان زند - حدفاصل خیام و انوری - بعد از کالا پزشکی زند - ساختمان پارسه 1 - طبقه 1 واحد2 - چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

    موسسه‌های تبلیغاتی فارس
  • طراحی لوگو و ست اداری

    طراحی لوگو و ست اداری

    طراحی لوگو . تایپوگرافی . طاحی لوگو تصویری . طراحی لوگو نمادین . طراحی ست اداری . کارت ویزیت . سربرگ . پاکت . طراحی فاکتور

    موسسه‌های تبلیغاتی البرز
  • چاپ روی لباس کار 88301683-021

    چاپ روی لباس کار 88301683-021

    چاپ پارچه-تی شرت-لباس کار-شال 88301683-021 با طرح و آرم خودتان به صورت تمام رنگ و دیجیتال کاملاً قابل شست و شو در سایز ها و رنگ های گوناگون مناسب جهت طراحان و تصویرسازان و شرکت ها و ارگان ها ما طرح های شما را با نازلترین قیمت و بهترین شرایط چاپ میکنیم تلفن : 88301683 www.newchap.ir • چاپ تی شرت تبلیغاتی • تی شرت شرکتی • چاپ آرم های ورزشی روی تی شرت • چاپ چهره های مشهور • چاپ یادگاری های شخصی • هدیه تولد • سالگرد ازدواج • رستورانی آماده همکاری با کلیه ارگان ها اشخاص حقیقی و حقوقی ارسال آسان و سریع برای مشتریان عزیز شهرستان

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • هدایای تبلیغاتی کتیبه

    هدایای تبلیغاتی کتیبه

    نام شرکت: فروشگاه کتیبه خرید هدایای تبلیغاتی یکی از روش های جدید برای برندسازی و حفظ پرستیژ کاری در میان شرکت ها و سازمان ها و همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. بهترین هدایای تبلیغاتی می توانند اعتبار یک برند را نزد مخاطبان و مشتریان و حتی کارمندان آن مجموعه افزایش دهند. این هدایا هر چیز که باشند، ارتباط خوبی بین تجارت و مشتریان برقرار می سازند و به نوعی می توانند آنها را وفادار نگه دارند. انتخاب مدل هدایای تبلیغاتی، مهم ترین کاری است که برندها و شرکت ها باید انجام دهند. مدیران کسب و کارهایی که می خواهند این هدایا را بخرند، ابتدا به این فکر می کنند که کدام یک از هدایا برای آنها مناسب تر است، قیمت خرید عمده هدایای تبلیغاتی چقدر است و برای چند نفر قرار است آن را سفارش بدهند. جذابیت این هدایا به اندازه قیمت خرید آنها اهمیت دارد. به طور کلی، بهترین هدایا آنهایی هستند که ساده بوده و برای استفاده، آسان و راحت باشند. خرید هدایای تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت، بودجه مالی مشتری، تعداد هدایا برای سفارش، مناسبت ارائه هدایا، زمان سفارش دادن، نوع متریال در ساخت و تولید هدایا، مهم ترین عوامل هستند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با بهترین انواع هدایای تبلیغاتی آشنا کنیم که می توانید در مناسبت های متنوع برای کسب و کار خود سفارش دهید. فروشگاه کتیبه؛ با سابقه 10 ساله در زمینه چاپ، تولید و پخش هدایای تبلیغاتی هدایای چاپی: سررسید، دفترچه تلفن، دفترچه یادداشت، بروشور و کاتالوگ هدایای دوختی: کلاه. تی شرت. افتابگیر. لباسکار. ساک خرید. هدایای وارداتی: ست مدیریت. فلش مموری. ساعت. لیوان سرامیکی. جاکلیدی. خودکار، ظروف هتلی هدایای چرمی: کیف مدیریت. کیف چرمی. جلد دسته چک. فُلدر کش بست، طراحی و چاپ افست شامل ست اداری.بروشور. کاتالوگ و ... تولید و چاپ ساک دستی گلاسه، ساک دستی کاغذی،پاکت دستی فروشگاهی،پاکت کرافت و کتون صنعتی. بهداشتی و اموزشی شاپینگ بگ , bag , paperbag مجهز به کارگاههای تولید و چاپ(لیزر.تامپو) حکاکی بر روی انواع قطعات فلزی insta&tleg;katibehgiftco , 09385005821 . 09212130082

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران