فروش سنگ لاشه دماوند

فروش سنگ لاشه سنگ ورقه ای دماوند به رنگ قهوه ای و طوسی و جگری، مستقیم از معدن دماوند بدون واسطه خرید کنید. 
فروش سنگ لاشه دماوند

آشنایی با سنگ لاشه

سنگ های طبیعی از طرق مختلف به دست می‌آیند، یکی از راه‌های دست آوردن آن‌ها انفجار معادن و خرد کردن سنگ‌های بزرگ است. سنگ‌هایی که از این طریق به دست می‌آیند، سنگ لاشه نام دارند که به نام تخت سنگ نیز شناخته می‌شوند. قطعاً با انفجاری که رخ داده است، سنگ‌هایی که به دست می‌آیند، اشکال نامنظمی دارند، آن‌ها بدون هیچ عملیاتی، به طور کاملا طبیعی و دست نخورده، به عنوان کفپوش و دیوارپوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این امکان نیز وجود دارد تا سنگ‌های لاشه در کارگاه‌های سنگ‌سازی، کمی منظم‌تر شوند و قسمت‌های نوک تیز آن‌ها از بین برود.

 

این نوع سنگ لاشه که تغییراتی در آن اعمال می‌‎شود، سنگ لاشه قواره یا مالون یا بادبر نام دارد. با توجه به این فرایند، سنگ‌های لاشه قواره یا مالون نسبت به نوع ساده آن، قیمت بالاتری دارد و می‌تواند هزینه‌های شما را افزایش دهد. این نوع سنگ در دو مدل نیم‌تراش و کامل‌تراش به فروش می‌رسد. همچنین سنگ لاشه در دو شکل ورقه‌‌ای و کوهی استخراج می‌شود که از نوع کوهی با استفاده از انواع برش‌کاری در هنر مجسمه‌سازی و از نوع ورقه‌‌ای در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.

 

 

 

مهم‌ترین مشخصه سنگ لاشه برای کف‌سازی

کف سازی یک حیاط با سنگ لاشه مسطح به همراه چند نهال و گلدان

 

از مهم‌ترین مشخصات سنگ‌های لاشه، لایه لایه نبودن سنگ است. زمانی که در بین سنگ، شکافی دیده می‌شود، نشان‌دهنده مقاومت کم سنگ است. به دلیل بافت و استحکام بالایی که این نوع سنگ دارد، در طیف گسترده‌‌ای از فضاها به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این رو یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه، کف سازی با سنگ لاشه است. همچنین به دلیل قیمت پایینی که دارد یکی از پرکاربردترین متریال‌ها محسوب می‌شود. آن‌ها به دلیل اینکه از استحکام و استقامت بالایی برخوردار هستند، در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. همچنین به دلیل اینکه در این نوع سنگ هیچگونه فرآوری انجام نشده است و حالت طبیعی خود را همچنان همراه دارد، می‌تواند در برابر ضربات سنگین مقاومت خوبی نشان دهد. در واقع آنچه باعث می‌شود که کیفیت سنگ لاشه، افزایش پیدا کند نوع انفجارها و نحوه استخراج سنگ است.


۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • دونیت..سنگ نسوز

    دونیت..سنگ نسوز

    فروش سنگ نسوز دونیت بصورت دانه بندی با قیمت مناسب.) جهت اطلاع بیشتر تماس بگیرید. 09132577106 (مجموعه معادن دمیری)

    استخراج فارس
  • فروش منیزیت خام با خلوص 85

    فروش منیزیت خام با خلوص 85

    با سلام واحد بازرگانی #مهراد_صنعت_سیناد در نظر دارد به مقدار 20 هزار تن از مخلوط کلوخه خاکی محصول منیزیت خود را بصورت یکجا با قیمت بسیار مناسب واگذار کند لازم بذکر است آنالیز محصول از عیار 39 تا 42 دپو شده اند. برای دریافت آنالیز بروز و نمونه محصول برای تست زینتر و یا بازدید معدن با ما در ارتباط باشید. کیفیت محصول ما در حد بسیار خوب و بدون ناخالصی و سر پانتین است. #مهراد_صنعت_سیناد همراه صنعت و معدن ایران. با تشکر از تیم جویشگر.

    استخراج آذربایجان غربی
  • گیلسونایت کلوخه (Gilsonite lump) با درصد خاکستر صفر تا 25 درصد.

    گیلسونایت کلوخه (Gilsonite lump) با درصد خاکستر صفر تا 25 درصد.

    شرکت معدنی و بازرگانی قیر غرب نیکان، یکی از عمده ترین صادرکنندگان و تولیدکنندگان مطرح گیلسونایت در استان کرمانشاه، شهرستان گیلان غرب می باشد. این شرکت با مالکیت معدن و کارخانه ی مرتبط به وسعت 12000 متر مربع و جایگاه های وسیع دپو آماده ی پاسخگویی به نیازهای مشتریان محترم می باشد. در حال حاضر این شرکت با توجه به درخواست مشتری توانایی تولید سه نوع محصول گیلسونایت در اندازه های مختلف را دارا می باشد: 1. گیلسونایت کلوخه با درصد خاکستر صفر تا 25 درصد. 2. گیلسونایت گرانوله (دانه بندی شده) با قطر 30 تا 40 مش و خاکستر بین 0 تا 25 درصد. 3. پودر میکرونیزه گیلسونایت با قطر 80 تا 400 مش و خاکستر بین 0 تا 25 درصد. بنا به درخواست مشتریان انواع بسته بندی با مشخصات زیر قابل ارائه می باشند: 1. کیسه های لمینیت چند لایه 25 کیلو ± 5% 2. کیسه های کاغذی(کرفت) چند لایه 25 کیلو ± 5% 3. گونی های چندلایه 25 کیلو ± 5% 4. جامبوبگ 1 تنی کلیه محصولات فوق با توجه به درخواست مشتری قابل ارائه در بسته بندی های شرینگ شده، تسمه کشی شده، و پالت شده می باشند. کیفیت عالی و مکانیزم های قیمت رقابتی، ما را به شرکتی قابل اعتماد در سطح بین المللی مبدل کرده اند. محصولات ما تقریباً به کلیه کشورهای جهان به ویژه کشورهای منطقه خاورمیانه صادر می شوند. نه تنها قیمت های رقابتی ما را به یکی از تأمین کنندگان برتر شرکت های صادرکننده تبدیل کرده، بلکه تحویل سازماندهی شده، سریع و ایمن محصولات موجب افزایش کیفیت خدمات مشتری، و به طبع آن افزایش رضایتمندی مشتریان ما شده است. بدینوسیله از شما دعوت می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت نیکان غرب و اطلاعات فنی محصولات از سایت ما دیدن فرمایید. www.nikanwestgilsonite.com بی صبرانه منتظر دیدار شما و آغاز همکاری با توجه به نیازها و ملزومات شما بزرگان هستیم.

    استخراج تهران
  • فروش دولومیت خام کلوخه از معدن

    فروش دولومیت خام کلوخه از معدن

    با سلام واحد بازرگانی #مهراد_صنعت_سیناد در نظر دارد 5 هزار تن دولومیت خام خود را بصورت کلوخه دارای آنالیز های مختلف بصورت کلوخه استخراج برای فروش از محل معدن برای صنعتگران عزیز ارائه نماید این محصول یک محصول بی نظیر بدون خاکه و عاری از هرگونه ناخالصی و ضایعات میباشد محل ارسال بار استان آذربایجان شرقی میباشد تعهد قرارداد تحویل ماهانه این محصول ماهانه تا 7 هزار تن می باشد بازدید معدن در روز انعقاد قرارداد بلامانع است و همکاران عزیز برای دریافت نمونه محصول می‌توانند تا 25 تا 10 تن را از معدن با قیمت مناسب دریافت کنند، امکان کلسینه کردن محصول در کوره دوار نیز وجود دارد همکارانی که دولومیت پخته شده نیاز دارند می‌توانند از شرکت ما تامین کنند برای دریافت آنالیز تصاویر محصول و معدن با ما در تماس باشید با تشکر از جویشگر عزیز.

    استخراج آذربایجان غربی