مشخصات کارگاه رنجبر

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: صنعتی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2783
درباره شرکت
درب آکاردئونی به نوعی حفاظ گفته میشود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. شاکله اصلی درب آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پیم های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند. درب آکاردئونی های مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل از آنها موسوم به مدل سه گل یا سه لوزی میباشد که 90 درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه درب طراحی میگردد و همینطور تعداد حلقه های قفل بیشتر استفاده نمود.
درب آکاردئونی همان طور که از اسمش پیدا است برگرفته از ساز آکاردئون می باشد و طراحی و ساخت آن الهام گرفته از این ساز می باشد. البته نام های دیگری چون درب کشوئی، درب کره کره ای و... نیز به این نوع از درب به شکل عامیانه گفته می شود. هدف اصلی از ساخت و طراحی درب های آکاردئونی استفاده نمودن بهینه از فضا، حفظ امنیت می باشد. درب های آکاردئونی با توجه به این که تاشو می باشند پس از جمع شدن جای کمی را گرفته و به این ترتیب فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند که سبب بهینه سازی فضای خواهد شد.

درب های آکاردئونی به راحتی با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند حتی می توان ریموت را روی این درب ها متصل نمود و مسئله باز و بسته شدن دستی را بدین طریق از بین برد.


ساخت حفاظ اکاردونی در ابعاد مختلف
ساخت حفاظ پشت پنجره
ساخت حفاظ نرده روی دیوار_شاخ گوزنی
حفاظ های اکاردونی با تسمه ضخامت بالا و پروفیل سنگین
اطلاعات تماس
نامخدمات فنی رنجبر
تلفن۰۲۱-۵×××۴۵۱۰callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۹×××۰۰۵۰callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران