همه محصولات و خدمات گروه پات روشان نیکتا

  • ول بلوک پاتیل و پروس پلاگ

    جنس این قطعه ۸۰% آلومینا-۱۰% کربن است. دمای کاری نیز استفاده از این جنس ول بلوک را که دارای آلومینای بالایی است توجیه می کند. برای بهبود کیفیت شمش های فولادی روش های مختلفی را مورد استفاده قرار می دهند که یکی از این روش ها، دمش گاز آرگون به پاتیل است. هدف اصلی استفاده از آرگون رسیدن به یکنواختی دمایی و ترکیب شیمیایی است. در ضمن آرگون می تواند سبب از جدا سازی آخال ها و خروج گازهای اکسیژن، نیتروژن و هیدروژن از فولاد مذاب شود. به منظور دمش این گاز ها به داخل پاتیل از پروس پلاگ استفاده می شود.

  • نازل درونی و بیرونی

    مجرای انتقال ذوب ار دامجرای انتقال و هدایت مذاب پس از باز شدن صفحات اسلاید گیت به داخل تاندیش نازل بیرونی میباشد. این قطعه حدودا از ۸۰ درصد آلومینا و ۱۰ درصد کربن تثبیت شده تشکیل شده است.خل پاتیل تا صفحه اسلاید گیت. جنس این قطعه حدود ۸۰ درصدآلومینا و تا ۱۰ درصد کربن تثبیت شده دارد.

  • صفحه اسلاید گیت

    صفحه اسلاید گیت یا صفحه کشویی در سیستم اسلاید گیت یا دریچه کشویی، صفحه ای است که در سیستم اسلاید گیت برای کنترل جریان مذاب از پاتیل به تاندیش طراحی شده است. مذاب از بین دو صفحه اسلاید گیت عبور کرده و به میزان دلخواه وارد تاندیش می شود. با باز و بسته کردن این صفحات میزان اندازه منفذ ورودی مذاب تغییر کرده و در نهایت سرعت ورود مذاب تغییر می کند

  • پودر قالب ریخته گری

    پودر قالب ریخته‌گری مداوم به عنوان یک روانکار به سطح مذاب موجود در تیوپ مسی اضافه می شود تا موجب تسهیل عبور شمش از درون آن شود. با اضافه کردن پودر قالب به سطح مذاب، این پودر با نرخ معینی ذوب شده و یک سرباره‌ی شیشه ای مذاب تشکیل می‌دهد.

  • جرم عایق کویل

    گروه پاترون تولید کننده انواع مختلف جرم های عایق کویل (سیمان نسوز کویل/ جرم بویین) با دانه بندی های متفاوت برای صنایع فولاد سازی و ریخته گری می باشد.

پیشنهادات خرید