برترین تاب باغی جهت استفاده در فضای باز

اگر ویلا یا خانه باغ دارید حتما از مبلمان فضای باز مانند مبلمان باغی و تاب های ریلکسی استفاده کنید تا بتوانید اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنید. هر ساختمان و حیاط مبلمان مخصوص خود را دارد که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

تاب باغی

تاب باغی مناسب برای ویلا و باغ با بدنه فلزی و پوشش رنگ پوردی مقاوم در برابر آب و تابش خورشید در هر ویلا و باغی مورد نیاز است.

نشستن روی یک تاب باغی در عصر تابستان و مطالعه کتاب مورد علاقه خود می‌تواند یکی از لذت‌های زندگی باشد، حال آن که می‌توان تاب باغی دو نفره یا تاب باغی سه نفره تهیه و در کنار اعضای خانواده این لذت را شریک شد.

تاب ریلکسی

تاب ریلکسی نوعی از صندلی راحتی یا همون صندلی ریلکسی است که میتوانید در فضاهای مختلفی مانند فضای باز مثل حیاط ساختمان یا داخل ساختمان از آن استفاده کنید.

این نوع تاب ها بسیار پرطرفدار بوده و که در فصل بهار و تابستان بدلیل استفاده در فضای باز تقاضای بسیار زیادی را دارند. این صندلی ها از دو قسمت تشکیل شده است، پایه تاب و قسمت صندلی که بصورت گرد یا اشکی طراحی می شوند.

تاب های ریلکسی انواع مختلفی را دارند که با توجه به قیمت و جنس محصول می توان خرید خود را انجام دهید. برخی از این محصولات عبارتند از:

تاب ریلکسی حصیری، خوابیده یا تختی، شیشه ای یا آویز، گرد یا گرد سبدی، اشکی یا قطره و سایر مدل های دیگر.

صندلی ریلکسی
 

تاب باغی مهتاب با بدنه فلزی و پوشش رنگ مقاوم الکترواستاتیک مناسب برای باغ و حیاط ویلا و منزل

این مدل تاب با ظرفیت دو و سه نفر نشیمن قابل انتخاب توسط مشتری و رنگ سفید و در صورت نیاز مشتری با رنگ مشکی با رنگ کوره ای استاتیک و سند بلاست شده و مقاوم شده در برابر جریانات جوی با رنگ های پارچه متنوع و قابل انتخاب توسط مشتری و در صورت نیاز مشتری با ارائه سایه بان و سقف برزنت در رنگ های ساده مانند قرمز، سفید، نارنجی و… عرضه می شود . تاب های باغی با امکان جداشدن بخش ها از یکدیگر و حمل آسان عمدتا دو تکه پایه، میله فلزی رابط و میله فزی سقف و صندلی نشیمن همراه با اتصالات و ابر و پارچه روکش را شامل می گردد. پس در زمان خرید توجه کافی را داشته باشید و براحتی قابل مونتاژ کردن در عرض ده دقیقه زمان می باشد.

کیفیت ساخت تاب باغی و فلزی در فروشگاه اینترنتی خانه شما

فروشگاه اینترنتی خانه شما متعهد به عرضه کالای با کیفیت با حداقل قیمت به شما مشتریان عزیز میباشد، از این رو تمام محصولات باغی و فلزی موجود در این وب سایت دارای پوشش رنگی الکترواستاتیک و کوره ای میباشد تا حداکثر مقاومت لازم در برابر رطوبت و زنگ زدگی و همچنین تابش آفتاب را داشته باشد.


۰۵ مرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • میز و صندلی تاشو کلاسیک - صندلی تاشو مقاوم و ارزان

    میز و صندلی تاشو کلاسیک - صندلی تاشو مقاوم و ارزان

    ست میز و صندلی تاشو کلاسیک پایه آلومینیومی قابل استفاده به عنوان صندلی تاشو مسافرتی، صندلی تاشو رستورانی و صندلی فضای باز تاشو و بسیار کم‌جا؛ دارای رگال با ظرفیت 12صندلی بهترین قیمت میز و صندلی تاشو کلاسیک به قیمت پخش عمده را از ما بخواهید میز تاشو کلاسیک در دو مدل گرد و مربع بسیار باکیفیت و قیمت مناسب میز و صندلی تاشو کلاسیک بسیار درجه یک جنس بدنه پلاستیک درجه یک پایه‌ها تاشو تمام آلومینیومی درجه یک این میزوصندلی تاشو محصولی درجه یک و خاص می باشد مقاومت بسیار بالا در برابر آفتاب و شرایط مختلف جوی بسیار مستحکم و مقاوم مخصوص فضای باز و کنار استخر دارای نگهدارنده مخصوص برای صندلی‌ها موجود در رنگ‌های متنوع شامل: نارنجی، قرمز، سبز، سفید، مشکی، قهوه ای، طوسی، بنفش تحمل وزن 150 کیلوگرم بسیار باکیفیت و کاربردی هم به عنوان صندلی تاشو مسافرتی و هم صندلی کنار استخر و فضای باز پایه‌های آلومینیومی بسیار باکیفیت و نشکن تعادل عالی و نشیمن راحت باز و بستن سریع و راحت لطفا بسیار کم‌جا مناسب فضاهای آپارتمانی، تراس، مسافرت و غیره میز و صندلی تاشو کلاسیک بهترین انتخاب به عنوان صندلی تاشو مسافرتی مقاوم و صندلی تاشو رستورانی بسیار مقاوم و باکیفیت مناسب فضای باز رستوران و باغ و باغچه دارای ضمانت مادام العمر و تعویض بدون قید و شرط در صورت هرگونه شکستگی بهترین قیمت صندلی تاشو مدل کلاسیک به قیمت پخش عمده را از ما بخواهید تولید و پخش مستقیم فوق العاده باکیفیت و زیبا ارسال فوری

    مبلمان خانگی البرز
  • مبل سینمای خصوصی مدل 780H

    مبل سینمای خصوصی مدل 780H

    اسفنج چوب روسی چرم و پارچه ثابت استراکچر MDF قابلیت تغییر به حالت برقی

    مبلمان خانگی البرز
  • چتر دیواری باغی

    چتر دیواری باغی

    سایبان چتری دیواری مناسب آفتابگیر تراس و حیاط و ویلا بسیار مدرن، دارای سیستم روشنایی و تنظیم دقیق سایه نصب روی دیوار یا ستون و کاملا تاشو با اشغال کم‌ترین فضا مناسب بالکن و تراس و روف گاردن و ویلا و رستوران قطر چتر آفتابگیر و 3 ونیم متری به شکل هشت‌ضلعی همچنین دارای سیستم روشنایی پیشرفته با رنگ‌بندی متنوع و بهترین قیمت و کیفیت ارسال فوری به سراسر ایران این مدل قطعات. کارشده کلا الومینیوم ضدزنگ وبسیار محکم.

    مبلمان خانگی البرز
  • تاب ریلکسی ابریشمی دو نفره

    تاب ریلکسی ابریشمی دو نفره

    پخش عمده و تکی تاب ریلکسی یا تاب راحتی ابریشمی مدل مونیخ تاب ریلکسی ابریشمی مدل مونیخ به بهترین قیمت و به قیمت پخش عمده تقدیم می‌شود تاب ریلکسی تمام ابریشمی درجه یک مدل مونیخ جنس سبد تاب ریلکسی به‌صورت تمام بافت ابریشم بی نظیر و شیک جنس پایه و علمک تاب ریکسی مونیخ از فلز درجه یک پوشش رنگ با تکنولوژی الکترواستاتیک بسیار باکیفیت و ضخامت بالا مقاومت بسیار بالای پایه و علمک بدلیل استفاده از لوله هشت مقاوم تعادل عالی تاب ریلکسی مدل مونیخ بدلیل قطر بالای پایه مرکزی و طراحی استاندارد آن تحمل وزن بالا، تاب ریلکسی ابریشمی مدل مونیخ به راحتی تا 300 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت رنگ بدنه و تشک یا کوسن تاب ریلکسی ابریشمی به سلیقه و انتخاب شما لطفا در نظر داشته باشید این تاب ریلکسی ابریشمی بسیار باکیفیت و درجه یک می باشد و قابل مقایسه با تاب ریلکسی ارازن و معمولی نیست. ارسال فوری به سراسر ایران عزیز، پخش مستقیم تاب ریلکسی ابریشمی درجه یک تاب ریلکسی ابریشمی مدل مونیخ، واقعا شاهکار طراحی و بسیار شیک و خاص و لاکچری می باشد و شما عزیزان می توانید این تاب باکیفیت را با بهترین قیمت و کیفیت با خیالی آسوده از فروشگاه مبلمان باغی تهیه نمایید اگر در پی خرید یک تاب ریلکسی بی نظیر و باکیفیت هستید ما خرید تاب ریلکسی ابریشمی مدل مونیخ را پیشنهاد می دهیم. خریدی مطمئن در رنگ های متنوع و شاد تاب ریلکسی مونیخ قابل انتخاب در سایز تک نفره و دونفره و قابل انتخاب با بافت ابریشمی یا بافت یووی مخصوص فضای باز و کنار استخر ---------------------- روش خرید: ---------------------- برای مشاوره رایگان و خرید تاب ریلکسی ابریشمی دو نفره با قیمت ارزان کافیست از طریق شماره‌های زیر تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فروشگاه مبلمان باغی به آدرس www.moblemanebaghi.com مراجعه کنید کافیست فروشگاه مبلمان باغی را جستجو نمایید باتشکر

    مبلمان خانگی البرز