خرید مبلمان اداری | نکات مهمی که باید در این زمینه حتما رعایت کنید

 انتخاب درست مبلمان اداری می‌تواند اعتبار و قدرت مجموعه شما را به طور کامل به مراجعه کنندگان شما منتقل کند و همچنین می‌تواند در کار آمدی کارمندان و پرسنل شما نیز نقش بسیار مهمی را داشته باشد. در ادامه این مطلب نکات مهم برای خرید مبلمان اداری را بیان می‌کنیم. 

 

نکات مهم برای خرید مبلمان اداری

انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای مجموعه شما داشته باشد. اما برای این منظور باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید و مبلمانی را که مد نظر دارید، از لحاظ فاکتورهای زیادی بررسی کنید. در ابتدا باید در نظر داشته باشید که آن را برای چه کاری و چه کسانی می‌خواهید تهیه کنید. با اطلاع از این موضوع می‌توانید مبلمانی را خریداری کنید که مناسب با روحیات مراجعه کنندگان شما داشته باشد تا بتوانید تاثیر بسیار زیادی را بر روی آن‌ها بگذارید. 
 
مبلمان اداری

اندازه مبلمان

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید مبلمان اداری باید به آن دقت داشته باشید، اندازه و سایز آن می‌باشد. انواع مبل در ابعاد و سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و انتخاب یک مبل با اندازه مناسب می‌تواند در طراحی دفتر کار شما، کمک بسیار زیادی کند. برای این موضوع بهتر است از قبل فضای محیط کار خود را در ذهنتان داشته باشید و متناسب با آن، برای خرید مبلمان اقدام کنید. به طور مثال، اگر فضای بزرگی را در اختیار دارید، می‌توانید مدل‌های متنوعی را برای دفتر کسب و کار خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که تنوع در دکوراسیون می‌تواند بسیار مناسب باشد. 
بودجه خود را برای خرید مبلمان اداری در نظر داشته باشید
خرید مبلمان اداری مناسب، به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است که باید کاملا عقلانی انجام شود تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید. به صورت کلی، باید در نظر داشته باشید که چه مبلغی را می‌خواهید به خرید مبلمان اختصاص دهید و چه تعداد از آن‌ها را نیاز دارید. 
 

در نظر گرفتن نیازها در زمان انتخاب مبلمان اداری

یکی از نکات بسیار مهم در زمان انتخاب مبلمان اداری، در نظر گرفتن نیازهای شما از آن‌ها است. برای مثال یک کارمند یک کارمند بیشتر کارهای خود را با یک کامپیوتر انجام می‌دهد پس خرید یک میز کوچک برای او کافی است. اما برخی دیگر از کارمندان نیاز به فضای بیشتر برای کار با برگه‌ها و فایل‌های دیگر دارند و به همین دلیل باید میز بزرگ‌تری را برای آن‌ها انتخاب کنید. 
راحتی مبلمان اداری نیز یکی دیگر از مواردی است که باید آن را در نظر داشته باشید. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که کارمندان شما ساعات زیادی را قرار است در شرکت شما مشغول به کار باشند پس انتخاب مبلمان مناسب، علاوه بر راحت بودن کارمندان شما، می‌تواند روند کاری آن‌ها را نیز افزایش دهد. 
 
مبلمان اداری

سبک و ظاهر مبلمان

خیلی از افراد در زمان خرید مبلمان اداری، سعی می‌کنند تمامی مبلمان خود را هماهنگ و از یک برند انتخاب کنند، اما برخی دیگر دوست ندارند مبلمان با هم هماهنگ باشند و تنوع در دکوراسیون را ترجیح می‌دهند. اما برای این موضوع، ابتدا باید در نظر داشته باشید که می‌خواهید چه  نوع دفتر کاری داشته باشید؟ آیا دفتر کار مدرن می‌خواهید یا سنتی و معاصر؟ مشخص کردن سبک محیط کاری می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب جنس، رنگ و طرح مبلمان شما داشته باشد. 

سایر نکات مهم برای خرید مبلمان اداری

همچنین در هنگام انتخاب مبلمان اداری، بهتر است موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید. 
    • استفاده از میز گرد برای بهینه کردن فضا و ایجاد همکاری بیشتر بین کارمندان می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد
    • روی میز باید حتما سطح صاف و کافی برای رایانه، تلفن، قسمتی برای نوشتن و قرار دادن اسناد و مدارک مورد نیاز باشد
    • هنگام خرید مبلمان اداری، حتما دقت داشته باشید که در سایزی باشند که بتوانید آن را به راحتی در دفتر خود جابه‌جا کنید
    • کتابخانه‌ها و قفسه‌های ذخیره سازی را برای اسناد و مدارک مهم خود در هر فضا در محیط اداری را در نظر بگیرید
 

سخن پایانی

در این مطلب نکات مهم برای خرید مبلمان اداری را بیان کردیم. دقت داشته باشید که مبلمان مناسب، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و کارآمدی دفتر کار شما داشته باشد و علاوه بر افزایش راندمان کاری کارمندان، تاثیر بالایی نیز بر روی مراجعه کنندگان به شرکت شما داشته باشد. 

۲۵ بهمن ۱۳۹۹
جویشگر


محصولات مشابه
  • صندلی اداری ارزان مدل GH001

    صندلی اداری ارزان مدل GH001

    ### فروش صندلی کارمندی مدل GH001 ### ویژگی‌های منحصربفرد چرخش پایه 360 درجه جک صندلی قابل تنظیم ارتفاع روکش چرم قابل شستشو دسته ها پلاستیک فشرده درجه یک چرخ ها pvc ، قابلیت تعویض دارد 13 ماه گارانتی بی قید و شرط ارسال به سراسر کشور جهت ثبت سفارش و خرید با ما در ارتباط باشید . ### قابلیت های این محصول : سیستم هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع: این صندلی مجهز به جک هیدرولیک قابل تنظیم ارتفاع می باشد که عملکرد آن به گونه ای است که متناسب با وزن افراد، فشار وارده بر روی تشک صندلی را تنظیم میکند و وزن بدن افراد را به خود جذب میکند. این عمل سبب می شود هیچ فشاری روی لگن و کمر افراد نباشد و تمامی وزن بالاتنه بدن از تشک صندلی به جک هیدرولیک منتقل گردد و هیچ سنگینی و فشار روی نشیمنگاه افراد نباشد، این عملکرد کمک میکند تا کاربر بتواند مدت زمان طولانی تری را روی این صندلی بنشیند و کارهای خود را انجام دهد. هیمنطور تکیه گاه پشتی این صندلی با قوسی که در طراحی آن در نظر گرفته شده است ، گودی کمر افراد را پر میکند و حین استفاده یک حس راحتی حین نشستن را به افراد می بخشد. قابلیت تنظیم ارتفاع سبب می شود افراد چنانچه از سیستم های کامپیوتری حین کار استفاده میکنند ، طبق قوانین استاندارد اصول هارمونیک بدن ، باید حتما چشمان آن ها مستقیم با قسمت بالای صفحه مانیتور باشد، که با این قابلیت این صندلی، افراد می توانند بلندی یا کوتاهی ارتفاع صندلی را تنظیم نمایند. ### صندلی کارمندی GH001 رویه چرمی صندلی : رویه های چرمی استفاده شده در این محصول کاملا قابلیت شستشو را دارند و جنس رویه های چرمی ضدباکتریال می باشد تا مانع جذب و نفوذ آلودگی روی سطوح صندلی گردد. رنگبندی چرم صندلی بسیار متنوع میباشد تا تمام سلیقه های مشتریان را با توجه به محیط و دکوراسیون داخلی محیط کاربری پوشش دهد. طبق کالیته رنگ ، با 17 تنوع رنگی، امکان سفارشی شدن محصول را برای مشتری میدهد. همینطور رنگ های فانتزی قابل سفارش این محصول، تمام رده های سنی را پوشش می دهد. ### دسته های صندلی: دسته هایی که برای این صندلی طراحی شده اند به گونه ای است که فرد ساعد دستان خود را روی این قسمت قرار بدهد ، تا حین کار برای مدت طولانی خستگی دستان را با دسته های صندلی برطرف نماید. سلامتی کاربر هدف اصلی ارائه این محصول می باشد. رنگ بندی روکش چرمی: مشکی [فیلم محصول در آپارات](https://www.aparat.com/v/8WwX0)

    مبلمان اداری/دانشگاهی تهران
  • تجهیز سالن سینما میکا کیش رض کو

    تجهیز سالن سینما میکا کیش رض کو

    تجهیز سالن سینما یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر بهبود تجربه بینندگان تأثیر می‌گذارد. در این مقاله، به بررسی تجهیزاتی که برای سالن سینما استفاده می‌شود، پرداخته شده است. 1. تجهیزات سینمای دیجیتالی: تجهیزات دیجیتالی شامل دستگاه پخش فیلم، پروژکتور، سیستم صدا و تصویر و کنترلر هستند. پروژکتورها جزء مهم‌ترین تجهیزات هستند که نقش بسیار مهمی در بروزرسانی سینما ایفا می‌کنند. امروزه پروژکتور تجهیز شده به صورت دیجیتالی می‌باشد که باعث بهبود کیفیت تصویر شده است. 2. تجهیزات سیستم صوتی: سیستم صوتی یکی دیگر از تجهیزات مهمی است که در سینما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم شامل بلندگوهای ساختاری، صفحات ورودی/خروجی، و منبع صوتی هستند. البته سیستم‌های صوتی جدیدتر نسبت به سیستم های قدیمی‌ کیفیت بیشتری را دارند. 3. تجهیزات نورپردازی: تجهیزات نورپردازی نیز برای ایجاد تأثیرات واقع‌گرایانه در سینما بسیار حائز اهمیت هستند. این تجهیزات شامل سینما ساز، و سایر وسایل مرتبط با نورپردازی می‌شود. 4. صندلی‌های سینما: صندلی‌های سینما نیز در تجربه بینندگان بسیار مهم هستند. صندلی‌های سینمایی مدرنی که مجهز به کفی وپشتی قوی می‌باشند و کیفیت بالایی دارند، بهترین نوع صندلی‌های سینمایی محسوب می‌شوند. خلاصه: در نهایت، تجهیز سالن سینما برای بهبود تجربه بینندگان بسیار حائز اهمیت می‌باشد. از تجهیزات دیجیتالی و سیستم صوتی تا تجهیزات نورپردازی و صندلی‌های مدرن، همه این عوامل بهبود تجربه بینندگان را تضمین می‌کنند. اگر شما مالک سینما هستید، جهت تجهیز سالن سینما با ما تماس بگیرید .

    مبلمان اداری/دانشگاهی تهران
  • صندلی سینمای خانگی صادراتی  رض کو

    صندلی سینمای خانگی صادراتی رض کو

    مزیت سفارشی بودن صندلی سینمای خانگی صادراتی شرکت رض کو, این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بر اساس سلیقه شخصی خود امکاناتی مانند جا لیوانی، میز پذیرایی، جا کفشی، چراغ مطالعه، USB شارژر، شارژر wirelessو… به صورت تکی، ست دوتایی، چند تایی و یا loveseat را انتخاب کنید. چه ویژگی های را می توان به صندلی سینمای خانگی صادراتی اضافه کرد ؟ ۱- جالیوانی صندلی سینمای خانگی لوکس۲- دسته های متحرک صندلی سینمای خانگی ۳-کنسول های صندلی سینمای خانگی – پایه صندلی سینمای خانگی ۵-دسته های مشترک صندلی سینمای خانگی ۶-میزهای پذیرایی صندلی سینمای خانگی

    مبلمان اداری/دانشگاهی تهران
  • صندلی همایشی و آمفی تئاتری مدل722FW

    صندلی همایشی و آمفی تئاتری مدل722FW

    قوطی پروفیل روکش چرم و پارچه پایه ثابت فوم تزریقی دسته چوبی وزن 30 کیلو تک پایه

    مبلمان اداری/دانشگاهی البرز