مشخصات هواساز هایژنیک

  مشخصات هواساز هایژنیک
     هواساز هایژنیک
   مشخصات هواساز هایژنیک، بدنه هواساز هایژنیک
   
هواساز هایژنیک زیر مجموعه ای از سیستم های اتاق تمیز می باشد که برای فراهم نمودن یک محیط سالم و کاملاً بهداشتی در مکانهایی که نیازمند هوای کاملاً تمیز می باشند مانند اتاق عمل، فضای بیمارستان ها، مکان هایی که برای داروسازی در نظر گرفته شده اند، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارخانجات صنایع غذایی و کارخانجات تولید مواد شیمیایی نصب می‌شوند.



 

 مشخصات هواساز هایژنیک
هواساز هایژنیک زیر مجموعه ای از سیستم های اتاق تمیز می باشد که برای فراهم نمودن یک محیط سالم و کاملاً بهداشتی در مکانهایی که نیازمند هوای کاملاً تمیز می باشند مانند اتاق عمل، فضای بیمارستان ها، مکان هایی که برای داروسازی در نظر گرفته شده اند، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارخانجات صنایع غذایی و کارخانجات تولید مواد شیمیایی نصب می‌شوند.
مزیت مهم این هواسازها این است که برای فضا های مورد استفاده ، هوای تازه و فیلتر شده تامین نموده و از نشر بسیاری از بیماری ها جلوگیری به عمل می آورد.
مشخصات بدنه هواساز هایژنیک
بدنه هواساز هایژنیک باید دارای سطوح داخلی صیقل یافته و هموار باشد؛ هرچه سطوح داخلی هموارتر باشد رشد میکروارگانیسم ها در آن کمتر می شود.
به منظور استریل کردن سطوح داخلی از لامپ های uv استفاده می شود؛ لامپهای یو وی تمامی میکروارگانیسم های سطوح داخلی هواساز را از بین می برد.
پانل و پروفیلهای بدنه هواساز هایژنیک باید در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته باشد؛ به همین سبب جنس بدنه این هواسازها از نوع جنس استنلس استیل می باشد. معمولااز ورقه های استنلس استیل ۳۱۶ در تولید هواساز های بهداشتی استفاده می شود.
هواساز های فایبرگلاس نیز از لحاظ بهداشتی مورد تایید بوده و می توان آنها را به پوشش های آنتی باکتریال مجهز نمود.

شکل 1مشخصات هواساز هایژنیک
رنگ هایی که پانل و پروفیلهای بدنه هواساز با آن رنگ می شود باید در برابر حرارت، اشعه، خوردگی و پوسته پوسته شدن مقاوم باشد.
بدنه هواساز هایژنیک باید قابل شستشو و ضد عفونی شدن باشد.
هواساز هایژنیک نسبت به سایر هواسازها درز بندی های پیشرفته تری دارد؛ درز بندی این هواساز به گونه ای است که از ورود گرد و غبار و سایر ذرات به داخل فضای هواساز جلوگیری می نماید.
مشخصات فیلتر هواساز هایژنیک چیست؟
علت اصلی تمایز هواساز هایژنیک با سایر هواسازها نوع فیلترهای این هواساز ها می باشد.
هواساز هایژنیک دارای چند نوع و چند عدد فیلتر می باشد که هوای ورودی به هواساز را در سه مرحله یا بیشتر فیلتر می نماید.
فیلترهای این هواسازها مجهز به سنسور اختلاف فشار می باشد. سنسور اختلاف فشار کمک می‌کند تا تهویه به درستی انجام شود و می‌توان از تمیزی و یا کثیفی فیلتر به راحتی اطمینان حاصل کرد. به طور کلی می توان گفت که این سنسورها باعث می‌شود وضعیت سیستم تهویه به خوبی بررسی شود.
نشانگر پر شدن فیلتر یکی دیگر از سیستم های پیشرفته نصب شده برروی هواساز هایژنیک است.
در این هواسازها ، هوای ورودی به هواساز ابتدا از فیلتر فلزی مشبک عبور کرده و از نظر ذرات درشت و گرد و غبار فیلتر میشود؛ سپس هوا از فیلتر کیسه ای عبور کرده و ۹۵ درصد ذرات موجود در آن فیلتر می گردد. پس از عبور از فیلتر کیسه ای، هوا از فن عبور کرده و وارد فیلترهای هپا و اولپا می‌گردد؛ در هنگام عبور از این فیلتر ها ذرات موجود در هوا۹۹/۹۹ درصد فیلتر می گردد. در واقع تمامی لاشه های باکتری ها، ذرات بیماری زا و غیره که اندازه ی آنها بین یک دهم تا ۳ دهم میکرون است؛ توسط این فیلتر ها فیلتر می شوند.
سپس هوای تمیز و عاری از میکروارگانیسم وارد محیط می شود.
وجود عایق صدا از جنس پلی اورتان یا پشم سنگ، کویل های برودتی و حرارتی همراه با فیل آلومینیومی با قابلیت شستن و ضدعفونی کردن، وجود صداگیر با اسپلیتر افقی از جنس استنلس استیل قابلیت شستشو و ضدعفونی، رطوبت زن بخار استیل با ظرفیت متغیر دیگر مشخصات هواساز هایژنیک است.


 


۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • تولید کننده میوه ها بصورت میوه خشک و حبه ای در مشهد مقدس

    تولید کننده میوه ها بصورت میوه خشک و حبه ای در مشهد مقدس

    تولید کننده میوه ها بصورت میوه خشک و حبه ای در مشهد مقدس چیپس و حبه مخلوط چیپس و حبه آناناس چیپس و حبه انبه چیپس و حبه کیوی چیپس و حبه موز چیپس و حبه سیب چیپس و حبه انجیر چیپس و حبه آلو چیپس و حبه زرد الو چیپس و حبه هلو در خدمت همه عزیزان در سرتاسر کشور هستیم جهت اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

    متفرقه خراسان رضوی
  • آویز گل دیواری از نخ قیطان

    آویز گل دیواری از نخ قیطان

    آویز گل دیواری شیک و جذاب زیبا مناسب و ارزان برای تزئین دیوار منزل، قابل اجرا در رنگ دلخواه شما متناسب با تم دکوراسیون منزل تمامی کارها در رنگ و سایز دلخواه مشتری با قیمت مناسب تولید میشوند. کارهای نخ پنبه به راحتی شسته میشوند و قابل اتوکشی هستند. بزرگترین مزیت محصولات نخ پنبه اینه که به محیط زیست آسیب نمیرسونن و تجزیه پذیر هستند. ************************************************************ نحوه سفارش کار: 1- بازار باسلام در صورت تمایل برای آشنایی با جزئیات کارها لطفا از غرفه من در \"باسلام\" بازدید فرمایید. *باسلام* https://basalam.com/naghmehandmade *************************************************************************************************** 2- پیام رسان بله: در پیام رسان \"بله\" عضو کانال شوید و با 10% تخفیف نسبت به خرید اقدام نمائید. ble.ir/join/ZWE0NGE3OG *************************************************************************************************** توجه، توجه، توجه: به استحضار میرساند برای عزیزانی که از سایت جویشگر سفارش خرید میدهند 15% تخفیف منظور می شود. *************************************************************************************************** 3- ثبت سفارش تلگرام: *تلگرام* https://t.me/naghmehandmade 4- ثبت سفارش اینستاگرام: *اینستاگرام* https://instagram.com/naghmehandmade?igshid=YmMyMTA2M2 یا با شماره 09931762800 تماس بگیرید.

    متفرقه البرز
  • استپ موتور30 کیلوگرم سانتیمتر دو فاز 4 سیم دو سر شفت60CM30X-SZ

    استپ موتور30 کیلوگرم سانتیمتر دو فاز 4 سیم دو سر شفت60CM30X-SZ

    استپ موتور لیدشاین 30 کیلوگرم سانتیمتر دو فاز 4 سیم دو سر شفت کد فنی 60CM30X-SZ برند LEADSHINE , لیدشاین وزن (گرم) 1300 کشور سازنده چین تعداد سیم استپ موتور 4 سیمه گشتاور استپ موتور 30kg-cm سایز فلنج استپ موتور سایز 60 | NEMA24 ابعاد 60x60x85mm قطر شفت خروجی 8 میلی متر طول شفت خروجی 21mm گام استپ موتور 1.8 درجه نوع استپ موتور دو فاز جریان استپ موتور جریان 5 آمپر مقاومت سیم پیچ مقاومت 0.46اهم اندوکتانس اندوکتانس 2 میلی هانری شرایط محیطی دمای کاری از منفی 10 تا 50 درجه سانتیگراد

    متفرقه تهران
  • دیزوکنت شنک DISOCONT VSE20100 VSE 20100 SCHENCK

    دیزوکنت شنک DISOCONT VSE20100 VSE 20100 SCHENCK

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<< فروش با قیمت استثنایی >>>>>>>>>>>>>> یونیت کارکرده و سالم می باشد CONTROL MODULE HIGH RES DATA ACQUISITION ارسال به سراسر ایران لینک خرید RahavardElectronic.esam.ir

    متفرقه تهران