معرفی ژئوممبران HDPE و بررسی انواع آن

معرفی ژئوممبران HDPE و بررسی انواع آن

اگر به دنبال روشی برای جلوگیری از هدر رفت آب، نفوذ و یا مهار مایعات مختلف هستید و یا نیازمند ایجاد یک عایق مقاوم در برابر مایعات و فرسایش های طبیعی می باشید، استفاده از ژئوممبران HDPE می تواند به عنوان یک روش کاربردی، مدرن و همچنین کم هزینه تر از روش های سنتی مورد توجه شما قرار بگیرد. این محصول که نسبت به مدل های دیگر ژئوممبران از قابلیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است، می تواند برای کارهای اجرایی در صنایع مختلف مانند راه و ساختمان بسیار مفید بوده و مورد استفاده قرار بگیرد.

ژئوممبران HDPE

ژئوممبران چیست و چه کاربردی دارد؟

به صورت کلی، ایجاد یک روش عایق بندی مناسب که زیرساخت بسیار خوبی برای آن وجود نداشته باشد، کار بسیار سخت و زمان بری خواهد بود. همچنین در این حالت شما مجبور به استفاده از روش های عایق بندی با بتن خواهید بود که می تواند زمان و همچنین هزینه زیادی را در بر داشته باشد. از این رو شما می توانید برای کاهش زمان و هزینه های خود در زمینه ایجاد عایق سازی مایعات در استخرها و یا صنایع مختلف از قبیل کشاورزی، سوخت و… می توانید از ژئوممبران استفاده کنید.

انواع مختلفی از ژئوممبران در بازار وجود دارد که بسته به حوزه کاری هر کدام عملکردی مخصوص به خود را دارند، اما هدف نهایی تمام این محصولات جلوگیری از هدر رفت و نفوذ مایعات می باشد. این محصولات بیشتر از پلی اتیلن و کربن بلک ساخته شده اند که مقاومت بسیاری در برابر پارگی، خوردگی و همچنین نفوذ آّب را دارند. مدل ژئوممبران HDPE یکی از همین محصولات می باشد که کاربردهای فراوانی دارد و با توجه به انواع مختلف آن می توان در شرایط دمایی و آب و هوایی مختلفی از آن استفاده نمود.

در اصل این محصول نسبت به هم خانواده های خودش از قابلیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است و همچنین مقاومت بیشتری در مقابل دما را دارد. مدل های مختلفی از این نوع آستر در بازار وجود دارد که دارای رنگ بندی سفید و مشکی می باشد و می تواند در حوزه های مختلف کاری مانند ایجاد راه آب در کشاورزی، ایجاد حوضچه های آبی و… مورد استفاده قرار بگیرد.

چرا باید از ژئوممبران HDPE استفاده کرد؟

انواع مختلفی از ژئوممبران در بازار وجود دارد و شما می توانید بسته به نیاز و محیط کاری خود از آنها استفاده کنید. ژئوممبران HDPE یکی از سبک ترین و در عین حال انعطاف پذیر ورقه های عایق می باشد که برای محیط هایی که زیرساخت مناسبی ندارند، می تواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول در بخش کشاورزی به دلیل مقاومت در برابر دمای بسیار بالا و پایین، مقاومت بالای آن در برابر آب و همچنین موارد دیگر، می تواند به عنوان یک انتقال دهنده بسیار حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرد. افرادی که به دنبال ایجاد حوضچه های صنعتی برای سیالات خود نیز هستند، می توانند از انواع ورقه های ژئوممبران HDPE استفاده کنند که مقاومت بسیار زیادی دارند و حتی مقاومت بالایی آنها می تواند باعث جلوگیری از رشد گیاهان و ریشه های آنها نیز در محیط های خاص شود که عامل اصلی بسیاری از فرسایش ها می باشد. این محصول دارای مدل سفید، رسانا می باشد که هرکدام کاربردی های مخصوص به خود را دارد.

ژئوممبران HDPE

 

ژئوممبران HDPE سفید چه مزایایی دارد؟

مدل های مختلفی از انواع ژئوممبران در بازار وجود دارد که مدل های HDPE کاربرد ملموس تری دارند. ژئوممبران HDPE در اصل از دو مدل طراحی شده است که به رنگ های مشکی و سفید می باشد. کاربرد این دو شبیه به هم می باشند اما ژئوممبران HDPE سفید رنگ ویژگی های بیشتری دارد و می تواند به دلیل منعکس کردن راحت تر نور، میزان تشخیص مشکل را در این محصول بیشتر کند و همچنین تشخیص آسیب را تا حدود زیادی بهبود می بخشد.

از طرفی نیز مدل سفید رنگ چین و چروک ها را تا حدود زیادی بهبود می بخشد و خشک شدن زیر لایه را در ژئوممبران V کاهش می دهد که باعث دوام بیشتر این محصول می شود و در اصل این نوع از ژئوممبران بیشتر در محیط هایی استفاده می شود که شما نیازمند اطمینان از سالم بودن آن دارید.

ژئوممبران HDPE رسانا چیست؟

ژئوممبران HDPE رسانایی وجود دارند که بیشتر در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از محصولات دارای یک لایه رسانای یکپارچه در سطح پایین ژئوممبران هستند، این نوع آسترها را می توانید با استفاده از تجهیزاتی که توانایی انجام آزمایش جرقه دارند مورد ارزیابی قرار دهید و در محل هایی که احتمال ایجاد آتش سوزی و یا جرقه را دارند، استفاده کنید تا مانع از آتش سوزی در محیط شوند.

کاهش می دهد که باعث دوام بیشتر این محصول می شود و در اصل این نوع از ژئوممبران بیشتر در محیط هایی مثل صنعت و کشاورزی استفاده می شود که شما نیازمند اطمینان از سالم بودن آن دارید.

ژئوممبران HDPE

ژئوممبران HDPE رسانا چیست؟

ورق های ژئوممبران HDPE رسانایی در بازار وجود دارند که بیشتر در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از محصولات دارای یک لایه رسانای یکپارچه در سطح پایین ژئوممبران هستند، این نوع ورق ها را می توانید با استفاده از تجهیزاتی که توانایی انجام آزمایش جرقه دارند مورد ارزیابی قرار دهید و در محل هایی که احتمال ایجاد آتش سوزی و یا جرقه را دارند، استفاده کنید تا مانع از آتش سوزی در محیط شوند.

 


۲۳ آذر ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • دما سنج لیزری 1300 درجه مدل TEM 1300E

    دما سنج لیزری 1300 درجه مدل TEM 1300E

    حرارت سنج لیزری 1300درجه مدل TEM1300E، ترمومتر غیر تماسی برای اندازه گیری دمای سطوح و اجسام مختلف با قابلیت تنظیم میزان بازتابش نور می باشد. به دلیل رنج دمایی بالا مورد استفاده در واحد های نگهداری صنایع و انبارها ، کوره ها و ... می باشد. بسیاری از صنایع مختلف برای عملکرد موثر به تجهیزات و ماشین آلات خود متکی هستند که در شرایط اوج کار می کنند. نقاط داغ در تجهیزات ، نشان دهنده مشکلات بالقوه ای است که رفع آن می تواند از خراب شدن کامل قطعه یا ماشین آلات جلوگیری کنند. بدین منظور دماسنج های دما بالا همچون tem1300e پیشنهاد میگردد. این ترمومتر دارای دو پوینتر لیزری با اپتیک لیزری 1:50 است که جهت محافظت و حمل راحت داخل یک کیف آلمینیومی عرضه میگردد.حرارت سنجی غیرتماسی TEM1300E با تنظیم ضریب بازتابش، مناسب اندازه‌گیری دمای سطوح مختلف از جنس: آلومینیوم، آهن، سرب، آجر، آلیاژ، برنج، سرامیک، بتن، چوب، شیشه و … می‌باشد. مشخصات فنی: - محدوده اندازه گیری دما: -50°C تا 1300°C - خطای اندازه گیری ≥100℃ ±2%,≤100℃ ±2℃ - نسبت فاصله به نقطه هدف 1:50 - ضریب بازتابش 0.1 ~ 1.0 - طول موج پاسخ گویی 500ms & 8-14μm - دقت قرائت 0.1°C یا 0.1°F - واحد اندازه گیری °C/°F - دارای نور پس زمینه - نمایش ماکزیمم، مینیمم، میانگین، تفاضل داده ها - تنظیم آلارم بیشترین و کمترین مقدار دمایی - دارای پوینتر دو لیزره روی هدف، خاموشی خودکار، نمایانگر کمبود باطری، دارای کیف حمل آلومینیومی ، یک عدد باطری 9V DC

    متفرقه تهران
  • خرید و فروش ریل صنعتی جرثقیلی سنگبری معدنی

    خرید و فروش ریل صنعتی جرثقیلی سنگبری معدنی

    خرید و فروش ریل صنعتی ریل جرثقیلی ریل سنگبری و ریل معدنی ( A-S-R-UIC-ISCR-QU ) ریل قطاری راه آهن سنگ شکن... ریل پهلوی ریل روسی اروپا... در تمامی تیپ های استاندارد به دلخواه شما ،،،عمده و خرده،،، تمامی بارها به صورت ( نو و استوک ) توزیع میگردد. به دلیل نیاز به خاصیت ریل های راه آهنی در ساخت آن ها عموما از فولاد های CK45 یا CK55 استفاده میشود. همین طور این مقاطع با استانداردهای زیر نیز تولید میشود • تیپ S ( استاندارد اروپا ) • تیپ R ( استاندارد روس ) • تیپ JIS ( استاندارد ژاپن ) • تیپA ( مورد استفاده در جرثقیل ) محمدرضا قهوجی 09122401451

    متفرقه تهران
  • فروش دستگاه های جوش پلیمری ورق های ژئوممبران HDPE و ژئوممبران pvc تهران بابایی

    فروش دستگاه های جوش پلیمری ورق های ژئوممبران HDPE و ژئوممبران pvc تهران بابایی

    جوش ژئوممبران (کامت) سوئیسی (لایستر) و ایرانی و چینی (ولدی) سشوار صنعتی ایرانی ، سوییسی(لایستر) و چینی (ولدی) سرنازل اکسترودر غلطک جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید با ما تماس بگیرید. ( فروش انواع دستگاه های جوش پلیمری ورق های ژئوممبران و ژئوممبران pvc )

    متفرقه تهران
  • توصیه فنی در خصوص خرید دستگاه های اندازه گیری

    توصیه فنی در خصوص خرید دستگاه های اندازه گیری

    توصیه فنی به مشتریان عزیز درباره خرید دستگاه های کار کرده در حوزه های ابعاد و سختی سنجی: شرکت مقیاس همیشه ردیاب (مهندسی مهر) با بیش از 25 سال سابقه در زمینه فروش ، خدمات پس از فروش ، کالیبراسیون و اندازه گیری دقیق وظیفه خود می داند تا جهت ارائه ی حسن نیت و حفظ منافع صنعت گران محترم موارد فوق را در خصوص خرید دستگاه های اندازه گیری ابعادی و سختی سنجی کار کرده اروپایی و آسیایی طبق تخصص خود و درخواست های دریافتی از سوی مشتریان جهت دریافت خدمات دستگاه های فوق به واحد خدمات پس از فروش درخواست ارسال نموده اند را به شرح ذیل اعلام نمائید : مشکلات خرید دستگاه های اندازه گیری ابعادی و سختی سنجی کار کرده ( CMM,VMM, Hardness tester, Micro Height, ....): 1. شرکت های بازرگانی و فروشندگان دستگاه های اندازه گیری دقیق، بدون هیچگونه اطلاعات فنی و تخصصی مبادرت به فروش دستگاه های کار کرده می نمایند که دارای تجهیزات تخصصی برای ارائه خدمات پس از فروش نمی باشند که عمدتا با مشکلات فنی و نصب و راه اندازی مواجه می گردند. 2. باتوجه به اینکه دستگاه های اندازه گیری دقیق نیاز به تنظیم و کالیبراسیون های دوره ای دارند صرفا شرکتهای دارای لوازم استاندارد و سابقه کاری با برندهای خارجی توانایی راه اندازی و تحویل دستگاه های فوق را با آموزشهای دریافتی از شرکتهای خارجی به مشتریان خود دارند که دارای اهمیت بالایی بوده و باید مدنظر مشتریان عزیز باشد تا به مشکلات عدیده بعد از خرید مواجه نگردند. 3. دستگاه های فروخته شده دست دوم توسط شرکت های غیر مجاز که دارای نمایندگی نمی باشند و تخصص های مورد نظر را نیز ندارند ریسک ها را به طور کامل متوجه خریدار نموده و طبق درخواست های دریافتی از مشتریان تعداد زیادی از دستگاه های خریداری شده بدون راه اندازی باقی مانده اند و شرکت های سازنده هم هیچگونه خدماتی به مشتری یا شرکت های غیر مجاز در شرایط فعلی ارائه نمی دهند. 4. فروشندگانی که دارای تخصص فنی نمی باشند هیچ گونه مسئولیت رسمی جهت تحویل دستگاه های بروز از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین ارائه خدمات مجاز نصب و راه اندازی، تنظیم، کالیبراسیون و آموزش اپراتوری را ندارند. 5. اکثر دستگاه های دست دوم پیشنهادی به مشتریان از برندهای بدون خدمات رسمی می باشند که سال تولید دستگاه های کارکرده عمدتا به بالای ده سال می رسند و قطعات دستگاه های فوق در اکثر مواقع قابل تامین نمی باشند. 6. فروشندگان غیر مجاز به صورت موردی و فقط برای کسب منافع شخصی وارد پروژه فروش دستگاه های اندازه گیری دقیق می شوند و هیچگونه مسئولیتی جهت گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه نمی دهند. 7. خاطر نشان میگردد نرم افزار دستگاه های اندازه گیری کارکرده اکثرا قدیمی بوده و بروز کردن آنها دارای هزینه های بالایی می باشند که غالبا برای بروز کردن آنها باید سیستم سخت افزاری نیز ارتقا پیدا کند. 8. دستگاه های کارکرده فاقد گارانتی بوده و فروشندگان غیر مجاز بدلیل نداشتن اطلاعات فنی و تخصصی توانایی شناسایی مشکلات سخت افزاری دستگاه را نداشته که جبران اینگونه مشکلات برای مشتری غیر قابل جبران می باشند. 9. شرکت مهندسی مهر توانایی به روز رسانی دستگاه های کاکرده را در حد امکان به مشتریان خود ارائه می نماید که باید اکثر لوازم سخت افزاری (شامل کنترلر، خط کش ها و...) و نرم افزاری بروز گردند که دارای هزینه نسبتا بالایی می باشند. لذا از کلیه مشتریان عزیز تقاضا می گردد قبل از خرید دستگاه های اندازه گیری و سختی سنج کارکرده از شرکت های متخصص و با سابقه مثل شرکت مهندسی مهر مشاوره های لازم را دریافت نمایند تا با مشکلات فنی بعد از خرید مواجه نگردید و درصورت مناسب بودن سرمایه گذاری روی دستگاه های فوق با دریافت مشاوره های تخصصی اقدام به خرید اینگونه تجهیزات نمایند . جهت کسب اطلاعات فنی و تخصصی بیشتر لطفا با شماره های شرکت مهندسی مهر تماس حاصل نمائید.

    متفرقه تهران