مقالات مرتبط

کرکره برقی چیست ؟کمپانی سپنتا

سپنتا اجرا و طراحی نظارت کلیه امور ساختمانی صفر تا صد 
www.companysepanta.ir
'09305555712
امروزه سیستم های کرکره برقی به شکل قابل توجهی مورد استفاده هستند. کرکره برقی دارای مزایای زیادی است. کرکره اتوماتیک یا همان کرکره برقی بیشتر برای حفظ امنیت ، برای درب ورودی مراکز صنعتی مختلف  ، در انبار ها و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد.کرکره برقی بر اساس نیاز مشتری طراحی و اجرا میشود و در انواع آلومنیومی و گالوانیزه و پلی کربنات وجود دارند.
شما می توانید از کرکره های برقی در منازل مسکونی برای پنجره ها و درب پارکینگ استفاده کنید و به وسیله کنترل از راه دور (ریموت ) ، کرکره برقی پنجره منزل را باز و بسته کنید.
اجرای کلیه امور ساختمانی صفر تا صد در کنار شما هستیم 
طراحی اجرا نظارت 
با کیفیت و سریعترین زمان 
قیمت مناسب 
۱۷ خرداد ۱۳۹۷


محصولات مشابه
  • بورس خرید و فروش و بازیابی اطلاعات و   تعمیر هارد سوخته و خراب در محل

    بورس خرید و فروش و بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد سوخته و خراب در محل

    خریدو فروش هارد سوخته و خراب تعمیر انواع هارددیسک در محل شما خریذ انواع برد هارد 09123594202 44554780

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران
  • تیغه کرکره برقی آگما

    تیغه کرکره برقی آگما

    تولید و فروش انواع تیغه های فولادی مخصوص درب های کرکره برقی در اصفهان و ارسال به سراسر ایران. مهمترین مزیت هایی که شما باید به آن توجه داشته باشید 1 - تیغه های فولادی درب کرکره ای دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار، ضربه و آب و هوا است 2 - این نوع تیغه ها دارا امنیت بالایی است چراکه وزن سنگین و مقاومت آن باعث امنیت مکان می شود. 3 - سر و صدای کم این نوع تیغه زبانزد شده و مانند تیغه های آلومینیوم که صدای زیادی هنگام بالا و پایین رفتن دارند، ندارد به شدت این نوع تیغه توصیه می شود.

    تجهیزات ایمنی و امنیتی اصفهان
  • دزدگیر آپارتمانی آریوسیس

    دزدگیر آپارتمانی آریوسیس

    دزدگیر آپارتمانی آریوسیس ، یک سیستم حفاظتی با نصبی آسان و نرم افزاری جامع است که قابلیت کنترل از راه دور را برای شما فراهم می کند. هم چنین قابلیت قفل کردن کلید های ریموت دزدگیر و ارسال پیام در صورت استفاده غیر مجاز از ریموت به شخص دارنده ریموت ، سطح امنیت خانه و منزل شما را چندین پله بالاتر میبرد. از دیگر مزیت های دزدگیر آریوسیس میتوان به ارسال هشدار قطع برق و بلندگو و فعال باقی ماندن در صورت قطع برق تا 30 ساعت اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آریوسیس در ارتباط باشید. سایت آریوسیس: https://ariosis.com/

    تجهیزات ایمنی و امنیتی یزد
  • تعمیر جک پارکینگی  منطقه  2 - 44929013

    تعمیر جک پارکینگی منطقه 2 - 44929013

    تعمیر درب اتوماتیک کلیه مناطق تهران و خدمات فوری منطقه 2 تهران آریا شهر سعادت آباد تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک (جک برقی) تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک پارکینگی(ریلی و لولایی، دولنگه و تک لنگه) همراه با ضمانت کتبی و خدمات پس از فروش نامحدود و پشتیبانی شبانه روزی 44111025-26764001-09123036082 خدمات تعمیر جک درب پارکنیگ، تعمیر جک درب اتوماتیک، عیب یابی جک برق پارکینگ توسط تعمیرکاران حرفه ای تعمیر جک درب پارکینگ در تهران تخصص ماست، نصاب و تعمیرات انواع جک های درب پارکینگی حیاط، بازویی و ریلی و روغنی درب اتوماتیک

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران