چند گام ساده برای بهبود مدیریت صف

تصور کنید که شما در انتظار هستید و نمی توانید احساس اضطراب را متوقف کنید، بنابراین به ساعت خود نگاه می کنید. به نظر می رسد زمان به کندی می گذرد، و شما احساس می کنید که هرگز آنچه را که برایش آمده اید را دریافت نخواهید کرد. شما فکر می کنید، “باید راهی بهتر وجود داشته باشد!”
خب، وجود دارد!

یک تجربه بهتر صف امکان پذیر است. یکی که می داند چگونه مشتریان را خوشحال کند. با تشکر از سالها تحقیق در مدیریت صف، راهکارهای شناخته شده برای کاهش اضطراب و تنش در انتظار است.شرکت مهندسی باربد با تحقیق و توسعه راهکارهای بهبود تجربه مدیریت صف به سیستم های نوبت دهی باربد رسیده است.سیستم های نوبت دهی باربد با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی رقابتی راه حلی ساده جهت بهبود مدیریت صف شما هستند.

کسی که زودتر آمده باید زودتر به کارش رسیدگی شود.در سیستم های صف بندی سنتی تضمینی برای این موضوع وجود ندارد ولی در سیستم های نوبت دهی هوشمند چون افراد از کیوسک نوبت دهی به محض ورود شماره دریافت میکنند.

می توانید از یک فروشگاه که مراجعه کنندگان از آن بازدید کنند تا نوبت آنها فرا رسد استفاده کنید در این صورت مراجعه کنندگان گذر زمان را کمتر احساس می کنند.

در راستا، شرکت مهندسی باربد اولین و تنها تولید کننده دستگاه های فراخوان نوبت بی سیم در ایران فعالیت می کند و مبتکر سیستم های نوبت دهی بی سیم در ایران است و به عنوان
 
۱۳ خرداد ۱۳۹۷


محصولات مشابه