به من ۵ دقیقه وقت بده تا عمر کمپرسور اسکرو که داری را ۲ برابر کنم !

کمپرسور اسکرو را به این صورت جا به جا کن تا هیچ گونه آسیبی نبیند :
نکته ای که خیلی مهمه و باید به آن توجه کنی این هست که وقتی کمپرسور باد که خریدی حتما از محل تحویل کارخانه فروشنده کمپرسور تا زمانی که به دستت برسد با هیچ جسم دیگری برخورد نکند تا به آن آسیبی وارد نشود .
حتما برای جابه جا کردن کمپرسور آن را به صورت عمودی حمل کن و اگر خواستی با استفاده از جرثقیل آن را بلند کنی حتما از طناب کنافی با کیفیت بالا استفاده کن .
در بعضی موارد دیده شده که برای حمل کردن کمپرسور آن را روی درب و یا سطح بالایی روی زمین هل می دهند به هیچ عنوان چنین کاری نکن که به شدت به لوازم داخلی و حساسی که در دستگاه کمپرسور هست آسیب جدی وارد می شود .
 

برای نصب کمپرسور اسکرو حتما این شرایط را فراهم کن :
برای اینکه عمر کمپرسور باد اسکرو بیشتر بشود مهم هست که کمپرسور هوای فشرده در محیطی سرپوشیده قرار بگیرد تا نور مستقیم آفتاب به آن برخورد نکند چون باید کمپرسور باد در شرایطی باشد که درجه حرارت محیط اطرافش از در حد استاندارد باشد که کارایی و طول عمر آن بیشتر شود .
پیشنهاد اسکروسازان :  بهترین انتخاب کمپرسور هوای فشرده برای شرکت های چاپ و بسته بندی
پس حتما دقت کن که اطراف کمپرسور اسکرو وسیله حرارتی که تولید گرما کند که موجب افزایش دما محیط شود نباشد .
برای اینکه هوایی که به درون کمپرسور اسکرو مکش می شود تمیز باشد و حداقل آلودگی را داشته باشد باید در اطراف کمپرسور اسکرو سیستم تهویه و هواکش گذاشته شود که هوای تمیز وارد کمپرسور اسکرو شود تا کارایی دستگاه افزایش پیدا کند .
کمپرسور اسکرو را در محلی نصب کن که حداقل یک متر از محیط اطرافش فاصله داشته باشد .
 
 
در زمان کار با کمپرسور اسکرو به این نکات توجه کن :
خیلی از مواقع متاسفانه به دلیل مشغله های کاری و ذهنی که پیش می آید باعث می شود نکاتی که باید در مدت زمانی که کمپرسور اسکرو کار می کند رعایت شود و آن را مورد بررسی قرار داد فراموش شود که باعث می شود که ۷۰ درصد کارایی کمپرسور باد کاهش پیدا کند .
همانطور که می دانی زمانی که هوا محیط به کمپرسور باد اسکرو وارد می شود و در آنجا پروسه فشرده سازی را طی می کند و زمانیکه به مخزن وارد می شود بعد از گذشت زمانی در انتها مخزن آب انباشته می شود که این آب باید در پایان روز تخلیه شود چون اگر این کار را نکنی به علت انباشته شدن آب در مخزن ، مخزن دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شود .
 
 
وقتی می خواهی کمپرسور اسکرو را به برق وصل کنی حتما این موارد رعایت کن :
برای وصل کردن کمپرسور اسکرو به برق این نکات ایمنی را رعایت کن تا هم خودت دچار حادثه ای نشوی و هم اینکه به کمپرسور باد اسکرو آسیبی نرسد و از سوختن آن جلوگیری کنی …
پیشنهاد اسکروسازان :  چگونه فشار کمپرسور اسکرو را با PLC تنظیم کنیم ؟
اول از همه کمپرسور را به صورت جداگانه به زمین ارت کن .
سیم ها و کابل اصلی برق را به جایی بسته و منظم نگه دار و همینطوری روی زمین رها نکن  تا از بروز حادثه جلوگیری کنی .
از اتصالات کابل ها استاندارد استفاده کن .
۲۹ فروردین ۱۳۹۷


محصولات مشابه