۸ دروغی که فروشندگان کمپرسور هوا چینی به شما می گویند و دوست ندارند بدانید !

این ۸ دروغ از تو پنهان می کند چون اگر بفهمی یک درصد جای شک باقی نمی ماند که خریدن کمپرسور چینی حماقت هست .
اگر اون ۸ دروغ بدانی که پول خودت را نجات دادی اما اگر ندانی او توانسته که پول تو را بدست بیاره ! در عین حال که یک جنس بی کیفیت به تو داده که سریع تر از هر کمپرسور دیگه ای خراب می شود و خراب شدن آن یعنی درگیری دوباره برای تو و خط تولیدت خوابیده و آن روز از دست دادن و خسارات های جانبی که تو فقط از خراب شدن کمپرسور می بینی .
اما آن ۸ دروغ چیه ! اگه زمان تلفن صحبت کردن با هر کدام از آنها اشاره کنی سعی می کنن سریع تلفن قطع کنن و یا تو رو یه مشتری ندانند چون می دانند که تو نباید اینها رو می دانستی …
 

 
پیشنهاد من این است که :
اگر نوع کاری که انجام میدهی برات خیلی مهم و با ارزش هست و حتی نمی توانی یک روز رو برای خراب شدن کمپرسور از دست بدهی حتما حتما باید کمپرسور هوا ایتالیایی یا آلمانی بخری …
من به دلیل بی کیفیت بودن کمپرسور باد چینی و لوازم جانبی ارزان و نامرغوبی که دارد به هیچ عنوان خرید کمپرسور چینی توصیه نمی کنم .
 
 
۸۵% از شرکت های سازنده کمپرسور باد برای اینکه در بازار رقابتی بتوانند به راحتی کمپرسور باد را بفروشند …
از لوازم اصلی و جانبی ارزان تری استفاده می کنند که کیفیت خوبی ندارد و هم اینکه دقت کمتری در هنگام مونتاژ کردن اجزای کمپرسور می کنند که زمان مونتاژ کردن خود را پایین بیاورند ، برای اینکه هزینه ساخت کمپرسور هوا کاهش یابد و ارزان تر در بازار بفروشند .
کمپرسورهای چینی اصولا ظاهر و شکل کلی کمپرسور خود را شبیه کمپرسور ایتالیایی درست می کنند ولی با کمی دقت متوجه تفاوت هایی که در جزئیات ظاهری هواساز ایتالیایی و چینی وجود دارد می شوید .
لازم به توضیح است : موارد و جزئیاتی وجود دارند که به هیچ عنوان از روی ظاهر نمی توان تشخیص داد و حتما نیاز هست یک کارشناس آن را بررسی کند . مثلا تشخیص اینکه آیا ضخامت ورق مخزن استاندارد است ؟ نازک بودن ضخامت ورق مخزن فقط با وزن کردن مخزن مشخص می شود .
و یا روغن ریزی واحد بلوک سیلندر ( واحد هواساز ) کمپرسور چینی از روی ظاهر اصلا مشخص نیست چون کمپرسور نو هست و تا حالا روشن نبوده که برای مدتی کار کند و دچار روغن ریزی شود و خیلی از موارد دیگه … ، شما بعد از اینکه کمپرسور چینی را خریدید متوجه این موضوع می شوید که دیگه خیلی دیر شده است !
 
 
اولین نکته که هنگام خرید کمپرسور باد باید به آن توجه کنید :
کمپرسور چینی اصولا برای استفاده و مصرف دائمی و کارخانه های صنعتی که نیاز زیادی به هوای فشرده دارند مناسب نیستند چون اصلا برای اینکارها طراحی و ساخته نشدند. به علت آلیاژ نامرغوبی که هواساز ( بلوک سیلندر ) چینی دارد خیلی زود شاتون ها شکسته می شوند و سیلندر و پیستون دچار گیرپاژ می شود .
 
 
دومین نکته که هنگام خرید کمپرسورهوا باید به آن توجه کنید :
واحد هواساز ( بلوک سیلندر ) کمپرسورهای چینی صدای خیلی زیادی دارند که باعث آلودگی صوتی میشه و همین صدای زیاد باعث می شه راندمان و کارایی کارکنان و افرادی که مشغول کار کردن هستند به شدت پایین بیاید .
پیشنهاد اسکروسازان :  اگر به دنبال کم صداترین و با دوام ترین کمپرسور باد هستی این متن دقیقا برای تو هست !
 
۲۹ فروردین ۱۳۹۷


محصولات مشابه