تاثیر تابلوی تبلیغاتی در کسب درآمد

امروزه تمامی صاحبان مشاغل با ساخت تابلوی تبلیغاتی  و نصب آن بر سردر مغازه و محل کارشان به معرفی برند خود می پردازند. همه ی افراد با عبور از مکان های عمومی و تجاری درگیر تماشای تابلوهای تبلیغاتی می شوند. در واقع تابلوسازی یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی می باشد که در کنار سایر روش های تبلیغاتی به کسب و کار شما رونق می بخشد.
درصد بالا در دیده شدن توسط تابلوهای تبلیغاتی:

تبلیغات از طریق تابلو تبلیغاتی کاملا با تبلیغات در فضای مجازی و اینترنتی متفاوت است. همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی معمولا برای سر در مکان های تجاری استفاده می شود و روزانه عابرین بسیاری از کنار این تابلوها عبور کرده و اکثر عابرین به طور آگاه یا نا خود آگاه این تابلو ها را مشاهده کرده وهمین مورد باعث مطرح شدن برند و در نهایت کسب درآمد می شود.

مسلما مکانی که دارای تابلو تبلیغاتی مناسب در جهت معرفی برند خود باشد توجه مشتری را برای خرید جلب کرده و در مراجعه ی بعدی مشتری تاثیر به سزایی خواهد داشت.
متفاوت بودن با رقبا:

مسلما رقبای مشغول به فعالیت در یک صنف برای معرفی محصول و برند خود تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو حروف برجسته، تابلو چلنیوم یا تابلو استیل استفاده می کنند اما چیزی که باعث وجه تمایز بین آن ها می شود شکیل بودن و کیفیت تابلوی تبلیغاتی آن ها می باشد و این تاثیر مستقیمی بر کسب درآمد آن ها و جذب مشتری خواهد داشت.
مدرن بودن تبلیغات:

نصب یک تابلو تبلیغاتی مدرن و کلاسیک می تواند تصویر و ذهنیت مثبتی از یک برند را در ذهن مخاطب ایجاد کند. از تابلو های تبلیغاتی مدرن می توان به تابلو استیل، تابلو سه بعدی وکیوم، تابلو نئون پلاستیک، انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید چلنیوم و دیگر حروف های برجسته اشاره کرد.

صاحبان مشاغل با توجه به نوع حرفه ای که دارند باید تابلوی مناسبی را برای محل کار خود در نظر بگیرند. به عنوان مثال تابلوی تبلیغاتی یک مغازه موبایل فروشی نباید همانند تابلوی آژانس مسکن باشد. در ارتباط با ساخت تابلو تبلیغاتی باید یک طراح گرافیک طرح تایلو را متناسب با شغل کارفرما طراحی کند.

تابلوسازی نه تنها باعث افزایش تعداد مشتریان شما می شود بلکه کلاس کاری شما نیز به حساب می آید. در تابلوسازی داشتن هدفی روشن از ساخت آن در موفقیت تبلیغات شما تاثیرگذار است. اگر شما سالهاست که یک مغازه دارید و دارای مشتریان ثابتی نیز می باشید شاید تصور کنید که با داشتن مشتریان ثابت احتیاجی به تبلیغات بیشتر و نصب تابلو تبلیغاتی بر سردر مغازه خود نخواهید داشت، اما باید این نکته را درنظر داشته باشید که نصب تابلوی تبلیغاتی مدرن و کلاسیک به افزایش اعتبار شما کمکی شایان خواهد کرد و از این طریق توجه مشتریان جدید نیز به کسب و کار شما جلب شده و در درآمدزایی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

در واقع هر فروشگاهی با داشتن تابلو تبلیغاتی هویت فروشگاه خود را آشکار ساخته و اگر دارای چندین شعبه در سطح شهر باشد باعث شناخته شدن هرچه بیشتر برندش می شود.

اگر در تابلو تبلیغاتی خود از نورپردازی استفاده نمایید باعث جلب توجه عابران مخصوصا در شب خواهد شد.

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
۲۰ فروردین ۱۳۹۷
saftysign


محصولات مشابه
  • تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    ساخت تابلو فلکسی به همراه نصب در اصفهان طراحی، چاپ، ساخت و نصب انواع تابلو فلکسی جهت تابلو مطب و یا تابلو وکالت شامل تابلو های مهتابی خور، اس ام دی خور، یا پرژکتور دار اگر بخواهید نور تابلو از داخل آن تأمین بشود، در داخل تابلو از لامپ های مهتابی یا نوارهای اس ام دی استفاده می شود؛ اما در صورتی که بخواهید نور تابلو از بیرون تأمین بشود، چند پروژکتور بالای سر تابلو نصب می گردد توضیح این که سایز تابلو پزشکی یا همان تابلو دکتری و نیز سایز تابلو وکلا اکثراً 70 در 50 می باشد تابلو آرایشگاه نیز عموماً در همین ابعاد و به صورت یکطرفه یا دوطرفه ساخته می شود تابلوساز حاجی پور اصفهان. سبزه میدان. عبدالرزاق. قبل از سنبلستان. روبروی تقاطع. مجتمع تجاری عبدالرزاق. طبقه 2. واحد 146 - کدپستی 8148691976 همراه 09131342334 ثابت 03134490310 «سفارشات ساخت و ارسال از سراسر کشور پذیرفته می شود» «سفارشات نصب در اصفهان؛ از شهرهای دیگر پذیرفته می شود»

    موسسه‌های تبلیغاتی اصفهان
  • کیسه پارچه ای سوزنی، ساک سوزنی

    کیسه پارچه ای سوزنی، ساک سوزنی

    کیسه پارچه ای سوزنی یا کیسه پارچه تبلیغاتی یکی از محبوبترین کالاهای تبلیغاتی است که امروزه بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ کسب و کار خود از آن استفاده می کنند. جنس پارچه این کیسه ها از نوع پارچه اسپان باند می باشد. اسپان باند به گونه ای است که می توان به خوبی بر روی آن چاپ کیسه پارچه ای سوزنی را انجام داد. با این کار شما می توانید اطلاعات کسب و کار خود اعم از لوگو، شماره تماس، واتساپ، اینستاگرام و .... را با بالاترین کیفیت بر روی آن چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساک سوزنی و دریافت لیست قیمت کیسه پارچه ای سوزنی با شماره های آگهی تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم برای خرید ساک سوزنی را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهند. همچنین می توانید سفارش خود را با تخفیف ویژه ثبت کنید تا محصول با کیفیت در کمترین زمان تهیه و به آدرس شما در هر کجای ایران که باشید ارسال شود.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی با استفاده از بهترین ورق پلکسی شفاف خارجی در فروشگاه لیزرکات : اولین و برترین سایت فروش آنلاین انواع استند پلکسی با قابلیت انتخاب سایز ساخت استند پلکسی گلاس در سایزهای متنوع: استند پلکسی رومیزی A4 (مناسب کاغد سایز 30×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A5 (مناسب کاغد سایز 15×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A6 (مناسب کاغد سایز 10×15 سانت) استند پلکسی رومیزی 10×20 سانت استند پلکسی رومیزی 10×7 سانت ----------------------------------------------------------- *** تمام استندهای رومیزی پلکسی گلاس هم به صورت افقی و هم بصورت عمودی قابل تولید هستند ----------------------------------------------------------- ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی چه مقدار زمان می‌برد؟ انواع استند پلکسی رومیزی در فروشگاه لیزرکات بصورت آماده موجود هستند و شما بلافاصله پس از ثبت سفارش می‌توانید سفارشتان را تحویل بگیرید. نحوه سفارش ساخت استند پلکسی رومیزی چگونه است؟ برای سفارش ساخت استند رومیزی پلکسی گلاس کافیست از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید: 1- اولین روش سفارش استند پلکسی، خرید از سایت لیزرکات است. با مراجعه به سایت لیزرکات می‌توانید سایزهای مختلف استند رومیزی پلکسی گلاس را سفارش دهید و در کمتر از 2 ساعت در تهران درب منزل تحویل بگیرید؛ البته اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما با پست پیشتاز ارسال می‌شود. 2- روش دوم سفارش ساخت استند پلکسی تماس تلفنی است. کافیست با شماره 02133919300 تماس بگیرید تا سفارش استند پلکسی شما را فورا ثبت و ارسال کنیم. 3- و سومین روش خرید استند پلکسی رومیزی پیام در واتساپ است. برای این منظور تعداد و سایز استند درخواستی‌تان را به شماره 09362594424 واتساپ کنید؛ سفارش شما را فورا ثبت می‌کنیم و در اولین فرصت با پیک موتوری در تهران ارسال می‌کنیم. اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما همان روز تحویل پست پیشتاز می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن بدستتان برسد.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت جدیدترین مدل پلاک منزل بصورت نوری - با برق مستقیم شهری - بدون نیاز به ترانس جداگانه کافیست سیم پلاک را به برق سر درب ورودی منزل خود متصل کنید و از زیبایی پلاک نوری لذت ببرید - کاملا ضدآب - گارانتی مادام‌العمر - موجود در دو سایز 20×20 سانتی‌متر و 15×15 سانتی‌متر پلاک نوری منزل از جنس پلکسی گلاس ضدخش و بصورت کاملا آب‌بند تولید شده است. استفاده از پلکسی گلاس سفید باعص پخش نور از اطراف اعداد پلاک می‌شود که زیبایی خاصی به پلاک می‌دهد این مدل پلاک نوری منزل به راحتی به دیوار نصب می‌شود و ضمانت مادام‌العمر دارد. اگر مشکلی برای پلاک پیش بیاید بصورت رایگان برای شما تعمیر می‌کنیم

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران