راز افزایش رتبه در گوگل در سال 2016

برای طراحان سایت بسیار مهم است که تکنیک های سال 2016 برای بهینه سازی ساخت سایت  بدانند. سئو همیشه با سرعت در حال تغییر است. به همین دلیل در سال 2016 ممکن است یکسری الگوریتم های گوگل تغییر پیدا کند. به هر حال شما باید خودتان را همیشه با این تغییرات به روز نگه دارید. در 4 سال گذشته ، استراتژی های بهینه سازی رفته رفته مهم تر می شوند. ممکن است همینکه شب در خواب باشید ببینید الگوریتم گوگل  در حال تغییر است. در سال 2016 تغییرات عمده ای به وجود آمده که رقیبان شما در حال استفاده از آن ها هستند.

ما نسبتا دوست داریم بگوییم که بهینه شدن برای موتورهای جستجو کار راحتی است، ولی اینگونه نیست! برای سئو باید فداکاری به خرج داد، سخت کار کرد و همچنین به یکسری مهارت ها نیاز دارید. مسائل متعددی بین بهینه سازی کلاه سیاه و کلاه سفید وجود دارد و اگر نمی دانید کدام استراتژی ها را باید انتخاب کنید. ممکن است به جای بهینه کردن سایت به آن لطمه بزنید. بنابراین، در زیر لیستی از مسائل بالقوه در بهینه سازی سایت وجود دارد که در سال  2016 باید از آن ها اجتناب کنید.

دام اول: ساخت لینک
در فوریه سال  2016 John Mueller از تیم برنامه نویسی گوگل اظهار داشت که نباید از راه های غیر طبیعی به ساخت لینک بپردازید. به هر حال، خرید، فروش و درخواست کردن برای لینک از نظر گوگل ایرادی ندارد. ولی نباید قوانین وب مستر گوگل را زیر پا بگذارید. باید مطمئن باشید که قوانین گوگل که صرف نظر کردن از آن ها موجب پنالتی شدن سایت می شود را دارید از آن ها اجتناب می کنید.




seo-tutorial



دام دوم: متن های anchor
سال 2012 اولین سالی بود که گوگل الگوریتم پاندای خودشPenguin update را بروز رسانی کرد. استفاده از متنِ لینک هایی که باید دقیقا مطابق آن نوشته باشند را در سئو به دقت بررسی می کند. به همین علت سوء استفاده از متن داخل لینک می تواند در سال 2016 باعث پنالتی شدن سایت شما شود.
به همین دلیل است که که سئو کاران از 5-10 لینک برای متن لینک ها برای کلمه کلیدی خاص استفاده می کنند. تحقیقاتی که توسط moz انجام گرفته نشان دهنده آن است که بهتر است از چند تا کلمه کم، که کاملا به صفحه ارتباط دارد استفاده شود.

دام سوم: طراحی سایت غیر ریسپانسیو
با توجه به موارد سئو گوگل در سال 2016 ، طراحی سایت ریسپانسیو یکی از نیازها به شمار می رود. به همین طراحی سایت های ریسپانسیو که سایت را در تمام دستگاه ها نمایش می دهد نتیجه بهتری در گوگل دارد.همچنین در این زمان که کاربران موبایل همچنان در حال افزایش است، این نکته دارای اهمیت زیادی نیز هست.

دام چهارم: هدف گرفتن یک صفحه یا چندین صفحه
شما باید این را به یاد داشته باشید که لینک هایی که استفاده می کنید در سال 2016 تاثیر خیلی بیشتری را روی بهینه شدن سایت شما می گذارد. این کار از این بهتر است یک صفحه را برای بازدهی گوگل مورد هدف قرار دهید. و از لینک های معتبر استفاده نکنید. تا دیر نشده لینک های خودتان را بر اساس گوگل وب مستر بسازید.

دام پنجم: ضعف در تعامل با کاربر
یکی از چالش ها در سایت در سال 2016 تعامل با کاربران سایتتان است. وقتی در تعامل با کاربران سایتتان ضعف از خودتان نشان دهید، قطعا به جایگاه های پایین تری در نتایج گوگل تنزل پیدا خواهید کرد. به هر حال،  شما با دانستن علاقه کاربران سایتتان و اینکه چه رفتاری در سایت شما از خودشان نشان می دهند می توانید تعامل با کاربران را درسایتتان بهتر کنید. این کار باعث ارتقای رتبه شما در گوگل خواهد شد.

دام ششم: تولید محتوای کم
اینکه چقدر تغییرات در الگوریتم گوگل به وجود می آید اهمیتی ندارد، تولید محتوای یکتا همیشه برای گوگل و سئو دارای اهمیت زیادی بوده.اگر سایت شما در طول ماه، 1 یا 2 محتوا ایجاد می کند. این اشتباه است. شما باید وقتی که کاربران وارد سایتتان می شوند چیزی برای نمایش به آن ها داشته باشید.




google-seo



از این رو، اگر به دنبال امن کردن رنک خودتان در گوگل در سال  2016 هستید. باید از موارد بالا اجتناب کنید. می توانید از ابزار آنالیز رنک در گوگل Google rank tracker که به وسیله Wincher ساخته شده استفاده کنید. تا تاثیرات استراتژی های خودتان را ببینید. اگر مشکل در این زمینه داشتید می توانید از یک حرفه در زمینه بهینه سازی سایت استفاده کنید.

منبع : http://www.parsaya.com
۲۹ بهمن ۱۳۹۶
parsaya


محصولات مشابه
  • طراحی سایت حرفه ای و ارزان

    طراحی سایت حرفه ای و ارزان

    طراحی سایت اندیشه آنلاین برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد . قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. مجموعه اندیشه آنلاین با سابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت وردپرس، سئو و بهینه‌سازی آن می‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسب‌و‌کارتان ارائه دهد. ندیشه آنلاین به طور تخصصی در زمینه راه اندازی و توسعه کسب و کارهای آنلاین به ویژه طراحی سایت، بهینه سازی سایت (سئو)، برندینگ و بازاریابی محتوا فعالیت می کند. اندیشه آنلاین در ابتدا کار خود را با طراحی، تولید و پیاده سازی اپلیکیشن های تحت وب شروع کرد. گسترش کسب و کارهای آنلاین، تولید دیوایس های متعدد، و نیاز روز افزون کسب و کارها به بازاریابی اینترنتی ما را بر آن داشت تا طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی را به صورت تخصصی و بسیار فراتر از کدنویسی دنبال کنیم. تجربه و همچنین نمونه کارهای موفقی که در طی چندین سال از همکاری با شرکت ها و افراد در حوزه های کاری مختلف به دست آمده موجب شده تا با ارائه پلن های مختلف در زمینه طراحی سایت، روند پیشبرد کار را برای صاحبان کسب و کار و مشتریان آسان کنیم. اندیشه آنلاین سعی دارد تجربه ای متفاوت و خاص در زمینه کسب و کارهای اینترنتی ارائه کند، از این رو حرکت با تکنولوژی های جدید در بحث طراحی سایت و تکنیک های بازاریابی آنلاین همیشه در دستور کارمان قرار داشته است، اما در طرف دیگر ایده های ناب شما مشتریان عزیز است که ما را به سمت جلو هدایت کرده تا تلفیقی از تجربه، ایده و دانش را در قالب محصولی خاص و به منظور دستیابی به اهدافتان ارائه کنیم. ایده های ناب خود را با ما مطرح کنید، کارشناسان ما منتظر تماس گرمتان هستند. دراندیشه آنلاین عقیده داریم که موفقیت شما، موفقیت ماست و رضایت شما ، ضمانت ماست ! قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر شما باید هدف خود را از راه اندازی سایت برای ورود به دنیای تجارت مشخص کنید و برای انجام درست کار و برآورد درست هزینه جزئیات بیشتری را مشخص کنید و بر اساس معیارهای خود بهترین شرکت رو انتخاب کنید و درخواست های سایت خود را در شروع کار به شرکت بدهید تا کار شما با کیفیت انجام شود. شرکت طراحی سایت اندیشه آنلاین با ابزاری بسیار قوی و تکنولوژی های روز دنیا کاملا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه کارفرما(لوگو، رنگ سازمانی، بازار هدف، رقبا و …)سایتی منحصر به فرد و خاص برای مشتریان محترم طراحی و پیاده سازی می نماید. طراحی سایت حرفه ای اندیشه آنلاین

    وب تهران
  • فروش-تعمیر و تعویض برد انواع هارددیسک در محل شما

    فروش-تعمیر و تعویض برد انواع هارددیسک در محل شما

    اطلاعات شخصی و شغلی شما قابل سوء استفاده میباشد - دقت کنید خصوصا اتلیه های فیلمبردازی و عکاسی -- ارگانهای نظامی و امنیتی -- وزارتخانه ها شرکتهای تجاری -- موسسات مالی -- بانکها و غیره فریب تبلیغات دروغین افراد ناشی و بی مسئولیت را نخورید زیرا خسارات جبران ناپذیری در پی دارد بازیابی اطلاعات و تعمیر انواع هارد دیسک و حافظه ها - فلش های سوخته (((( توسط کارشناس بازنشسته دولت )))) در سراسر کشور - در محل شما و در حضور خودتان هارد کلینیک تهران با بیش از 15 سال قدمت و تجربه تعمیر و راه اندازی بردهای سوخته خرید هارد خراب و سوخته (( مراجعه - تشخیص و مشاوره رایگان )) ارایه انواع بردهای نایاب و کمیاب هارد جهت ریکاوری تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل در خدمت شماییم 09123594202 09121136043 021-88812670-71 خ طالقانی - نبش ولیعصر مجتمع نور ط همکف اول پ 6055 مهندس حسینی

    وب تهران
  • طراحی سایت در شهر قدس

    طراحی سایت در شهر قدس

    مشتری گرامی : تیم طراحی اندیشه آنلاین در طی سالها تلاش و طراحی 100 ها نمونه کار موفق هم در زمینه طراحی سایت و هم در زمینه خدمات بهینه سازی سایت یکی از معتبرترین مراکز طراحی سایت در غرب استان تهران بخصوص شهر قدس میباشد .تیم متخصص اندیشه آنلاین آماده است تا هر نوع وبسایت سفارشی را با به روز ترین تکنولوژی ها و مدرن ترین قالب ها طراحی و در صورت تمایل مشتریان گرامی به صفحه نخست گوگل بیاورد .امنیت بالا ، طراحی زیبا ، امکان توسعه وبسایت در آینده ، دریافت اینماد و درگاه پرداخت آنلاین ، امکان افزودن پرداخت اینترنتی جهت فروش کالاها و خدمات ، امکان افزودن امکانات خاص به وبسایت ، پشتیبانی تخصصی ، حفظ اطلاعات شخصی مشتریان گرامی ، آموزش رایگان و مشاوره تخصصی سئو تنها بخشی از ویژگی های خدمات تیم طراحی اندیشه آنلاین میباشد .مشاوره رایگان ما را از دست ندهید. صفحه نخست گوگل افزایش زنگ خور و فروش بیشتر طراحی سایت در اندیشه طراحی سایت در شهر قدس

    وب تهران
  • طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت اندیشه آنلاین برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد . قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. مجموعه اندیشه آنلاین با سابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت وردپرس، سئو و بهینه‌سازی آن می‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسب‌و‌کارتان ارائه دهد.

    وب تهران