آموزش بهینه سازی برای مبتدیان در سال 2016 قسمت اول

سئو چیست؟


به معنی بهینه سازی وب سایت، آنالیز، بکار گیری تاکتیک ها و پردازش هوشمندانه برای نمایش بهتر سایت شما در موتورهای جستجو است، برای جهت دادن مشتریان به سمت وب سایت شما.
این سه موضوع به شما برای ساخت سایت هوشمندانه ی کاربر-پسند کمک می کند، بر اساس تجربه 15 ساله من برای رتبه بندی سایت ها برای گوگل. اگر به خدمات بهینه سازی نیاز دارید به SEO سر بزنید.

یک معرفی

این یک راهنمای شروع برای سئو کاران کلاه سفید است. یک سری از این تکنیک ها ممکن است "کلاه خاکستری" به نظر برسد،آنطوری که گوگل نگران آن است، چیزی که امروز "کلاه خاکستری" است در آینده امکان دارد جزو "کلاه سیاه ها" باشد.
هیچ سایت آموزش تک صفحه ای نمی تواند به این حد کامل و پر محتوا باشد. چیزی شما اینجا لازم دارید جواب سوالاتی است که خود من در شروع کار داشتم.

"قوانین"

گوگل اصرار دارد تا مدیران سایت با تولید محتواهایی با کیفیت بالا و استفاده از تکنیک های "کلاه سفید" به رنک یا رتبه بالا دست پیدا کنند.
قابل بحث است که گوگل سایت هایی را که قوانین را زیر پا بگذارند به اصطلاح پنالتی می کند. این ها "قانون" نیستند، اما راهنمایی برای دسترسی به رتبه بالا در گوگل هستند. به هر حال بعضی از رتبه گرفتن ها در گوگل غیر قانونی هستند یا به نوعی هک به شمار می روند. شما مختارید هر مدلی را که دوست دارید انتخاب کنید ولی احتمال دارد تیم اسپمر وب گوگل شما را مجازات کند.
کلاه سفید کار را قانونی و کلاه سیاه کار را غیر قانونی انجام می دهد.
چیزی که در این مقاله می خوانید این است که به وسیله راهنمایی های قانونی باعث می شود تا ترافیک سایت شما به طور طبیعی افزایش پیدا کند . (SERPs)

تعریف

تعریف های زیادی از بهینه سازی گوگل وجود دارد.(بهینه سازی در انگلیس، کانادا، آمریکا، نیوزیلند). اما بهینه سازی اساسی در سال 2016 بیشتر درباره افزایش ترافیک رایگان به سمت سایت های شماست، که به وسیله بیشتر موتور جستجو های جهان انجام می شود.



فرصت ها

هنر استفاده از سئو به دروغ درباره مفاهیم اینکه چگونه افراد جستجو می کنند و اینکه چه نتایجی را گوگل به کاربران نمایش می دهد صحبت می کند.
یک سئو کار خوب باید بداند چگونه گوگل صفحات نتایج را برای هدایت کاربران، اطلاعات و کلمات کلیدی درخواستی را جمع بندی می کند.

مدیریت ریسک

یک بازاریاب سئو خوب، به خوبی درباره ریسک متن های بلند و کوتاه در موتورهای جستجو با خبر است. همچنین درباره مفاهیم محتوا برای موتورهای جستجو و نتیاج صفحات جستجو با خبر است.
آن ها قوانینی هستند که یا باید دنبال شوند یا از آن ها باید چشم پوشید، باید ریسک ها را پذیرفت، این درباره جنگی است که یا پیروز می شوید یا می بازید.

ترافیک رایگان

یکبار یک سخنران موتورهای جستجو را "سلطان بازاریابی" خواند، این در واقع دروغ نیست.
رتبه بالا و قرارگیری در صفحات اول گوگل بسیار با ارزش است- یک راه تبلیغ رایگان و بهترین راه تبلیغ در کل دنیا است.
ترافیکی که از طریق گوگل به سمت سایت ها می آید هنوز بهترین و با ارزش ترین نوع ترافیک در کل دنیا است. در واقع می تواند یک تجارت را بسازد یا آنرا نابود کند.
طرز بازی در سال 2016، به این معنی است که هنوز می توانید جز رهبران بلند مرتبه باشید، به طور رایگان، فقط با بهینه سازی وب سایت برای مشتریان، برای محصولات یا خدمات.
همان طور که مطلع هستید رقابت های بسیاری برای ترافیک گوگل وجود دارد. شما نباید با گوگل رقابت کنید. شما باید با رقیبان خودتان رودررو شوید.

پیشرفت

موفقیت می تواند به دست بیاد، در خانه یا در محل کار، اما تجارت همیشه شامل ماهر بودن در رشته های گوناگون است که شامل تکنیک های بازاریابی گوناگون می شود و حدی برای آن ها وجود ندارد:
  • طراحی سایت
  • در دسترس بودن
  • کاربردی بودن
  • تجربه کاربران
  • ارتقا سطح وب
  • PHP,HTML,Css و...
  • مدیریت سرور
  • مدیریت دامنه
  • حق چاپ
  • صفحات گسترده
  • تحلیل لینک های وارد شده به سایت
  • تحلیل کلمات کلیدی
  • ارتقا در شبکه های اجتماعی
  • گسترش نرم افزارها
  • آنالیز و تحلیل داده ها
  • معماری اطلاعاتی
  • تحقیقات
  • و همیشه به دنبال گوگل بودن
در سال 2016 سطح رقابتی برای رتبه برتر سخت شده.

تجربه شخصی کاربران

مهم ترین برچسب گوگل افزایش کیفیت کاربران سایت است.
اگر انتظار دارید در سال 2016 در گوگل رتبه بگیرید، بهتر است پیشنهادهای باکیفیت تری داشته باشید، نه شیوه های و تکنیک های قدیمی و از کار افتاده که قبلا آموزش دیده اید.
برای تجربه بهتر کاربران بهتر است به سایت goog user experience یک نگاهی بی اندازید
اگر نه- آگاه باشید "رتبه دهنده ها به کیفیت" در الگوریتم جدید پاندای گوگل به دنبال سایت هایی با کیفیت پایین می گردند و به دنبال طبقه بندی تجربه بد کاربران هستند.
گوگل در حال افزایش نمودار کیفی خود در هر سال است.
موفقیت آنلاین در هر سال شامل کیفیت بالاتر روی محتوای هر صفحه است، معماری وب سایت ها، کاربردی بودن آن ها، مقایسه بهینه بودن آن ها، و ارتقا آن ها.
اگر شما به مسیر امیت نمی دهید، محتوای شما هر ساله به وسیله الگوریتم های گوگل در حال افت کردن است.

یک استراتژی موفق چیست؟

قابل اعتماد بودن، محبوب بودن، مرتبط بودن.
این نوشته فقط درباره مهارت های سال 2016 نیست.
درباره این است که محتوای با کیفیت و کاربردی به سایتتان اضافه کنید تا با توجه به هدفتان باعث حس خوب کاربران سایتتان شود.
اگر درباره ایجاد ترافیک رایگان از موتورهای جستجو به سمت سایتتان جدی و مصمم هستید، آماده شوید تا روی زمان خودتان سرمایه گذاری کنید تا وب سایت و بازاریابی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

کنترل کیفیت

گوگل به دنبال رتبه بندی اسنادی است که در نتایجش نمایش می دهد. اگر دوست دارید که محتویات زیاد و خوبی را به وب سایتتان اضافه کنید، و برای شرکتتان یک آوازه بسازید، گوگل به شما رتبه خوبی خواهد داد.
اگر سعی داشته باشید نتایج گوگل را دستکاری کنید، تاوان آنرا خواهید پرداخت.
برای مثال لینک هایی که در سایت های دیگر ایجاد کرده اید، تا به این وسیله سایتتان را به نتایج بهتر در گوگل برسانید ، هنوز این کار شدنی است و به همین خاطر کلاه سیاه ها از اینکار استفاده زیادی می کنند.
اگر شما یک تجارت واقعی دارید و به دنبال ساختن یک برند هستید- شما نمی توانید از شیوه های کلاه سیاه ها استفاده کنید. کاملا این کار را متوقف کنید.
اگر به وسیله گوگل جریمه شوید ، رفع این مشکل یا خطای شما الزاما مانند قبل ترافیک را به سایت شما بر نمی گرداند.
احیا شدن از لیست پنالتی های گوگل یک روند بسیار زمان بر است به همان اندازه باید مراحل پاکسازی را انجام دهید.

رتبه بندی گوگل به طور دائمی شناور است

این کار گوگل است تا دستکاری صفحات نتایج موتور جستجو یا به اصطلاح SEPRs را سخت کند.
بنابراین- افرادی که در پشت الگوریتم های گوگل هستند، در حال تغییر قوانین و افزایش کیفیت استاندارد برای ده رتبه اول هستند.
گوگل در مورد "رمز کارش" بسیار پنهان کار است و گاهی اوقات کمک می کند و بعضی اوقات نصیحت های مبهمی دارد- و بعضی ها می گویند این پیشنهاد ها مسیر اشتباهی است – در این باره که چگونه ترافیک بیشتری را می توان از طرف گوگل داشت.
گوگل مدام در حال گفتن این است که کسانی که به دنبال بهینه سازی هستن باید حجم محتوای باکیفیت خود را افزایش دهند- استفاده از استراتژی های کم کیفیت می تواند سایت را به عنوان هرزنامه طبقه بندی کند.
از دیدگاه هسته گوگل، بهینه سازی موتور جستجوی گوگل هنوز مربوط به کلمات کلیدی و لینک ها است. درباره ارتباط، شهرت و اعتماد است. درباره کیفیت محتوا و رضایت مندی کاربران است.
تجربه خوب کاربران کلید موفقیت شما است-و رتبه شما را در بالاترین حالت عمودی نتایج نگه می دارد.

ارتباط، توان و اعتماد

بهینه سازی یک وب سایت این است که صفحه وب شما باید با کلمات جستجو شده کاربران مربوط باشد، و به اندازه کافی برای رتبه بندی بالا یا رنک گرفتن مورد اعتماد باشد.
بحث در باره رتبه گرفتن یا رنک گرفتن کلمات کلیدی شما در جملات طولانی است. شما می توانید با قوانین "کلاه سفید" که توسط گوگل پیاده سازی شده بازی کنید، تا به طور طبیعی اعتماد سازی کنید و قدرت خودتان را نمایش دهید. یا می توانید دست رد به آن بزنید و کل زمانتان را به استفاده از "کلاه سیاه" بگذرانید.
بعضی وقت ها ، باتوجه به اینکه چه کسی از چه تکنیکی استفاده می کند و چگونه آنرا گسترش می دهد، بیشتر تاکتیک های سئو هنوز جواب می دهند.
هر مسیری را که انتخاب کنید، بدانید اگر گوگل شما را وقتی که در حال تغییر و یا دستکاری نتایج گوگل هستید گیر بی اندازد، آن وقت شما را جزو وب سایت های اسپمر یا هرزنامه ای طبقه بندی می کند، و سایت شما پنالتی خواهد شد(دیگه برای آن دسته از کلمات کلیدی رنک یا رتبه بالا نخواهید گرفت)

جریمه گوگل

در سال 2016، لازم است بدانید چیزی که باعث افزایش رنک یا رتبه شما می شود می تواند شما را پنالتی یا مجازات کند(شیوه هایی با نتیجه گیری سریع)
تیم هرزنامه ای گوگل یا اسپمر گوگل در حال حاضر به تغییر جایگاه سایت هایی مشغول هستند که لینک های غیر طبیعی تولید می کنند و یا به دستکاری تاکتیک ها می پردازند. و در حال حاضر الگوریتم های زیادی برای اینکار تعبیه شده تا اینگونه سایت ها را شناسایی کرده و آن ها را پنالتی کنند.

عوامل رتبه بندی

گوگل صدها‌ عامل رتبه بندی دارد که روزانه، ماهانه و سالانه در حال تغییر است. تا کارایی رتبه بندی سایت شما را با توجه به رقیبان شما در صفحات نتایج موتور جستجو یا SERPs بالاتر ببرد.
شما هیچ وقت تمامی عوامل رتبه بندی در گوگل را نخواهید فهمید. خیلی از این عوامل داخل صفحات و داخل سایت است و خیلی از این عوامل در خارج صفحات و خارج سایت هستند. خیلی از عوامل رتبه بندی و نمایش نتایج به موقعیت جغرافیایی شما و اینکه قبلا چه جستجوهایی داشتید بستگی دارد.
من 15 سال در حرفه بازاریابی آنلاین فعالیت می کنم. در این مدت، خیلی از این ها تغییر پیدا کرند. در اینجا تمرکز روی عواملی است که به خوبی سرمایه گذاری ها و زحمت های شما را به شما بازمی گرداند.

آموزش مبتدی سئو...

در ایجا تعدادی عوامل سئو برای مبتدیان آورده شده است:
  • اگر شما تازه شروع کردید، فکر نکنید می توانید گوگل را در تمام مدت احمق فرض کنید. گوگل احتمالا تاکتیکی را که می خواهید به کار بی اندازید قبلا دیده.بنابراین، بهتر است برنامه خودتان را ساده نگه دارید. مرتبط بمانید، محبوب بمانید. خوب هدف گذاری کنید، تجربه بازدید کنندگان از سایتتان باید راضی کننده باشد. اگر تازه شروع کردید – شما ابتدا باید راهنمای گوگل برای مدیران سایت را مطالعه کنید . اگر می خواهید راهنمای گوگل را دنبال کنید یا اینکار را انجام ندهید سریع تصمیم بگیرید،در مورد یک پروژه مهم میانه روی نکنید.
  • اگر به هر نحوی تصمیم گرفتید بازدید کنندگان شما از طرف گوگل باشد. بدانید گوگل دوست شما نیست. گوگل در هر سطح رتبه بندی به سختی دوست شما است – اما شما او را به عنوان یک دشمن هم نمی خواهید داشته باشید. گوگل ترافیک رایگان بسیار زیادی را به سمت سایت شما روانه می کند. پس گوگل خیلی هم بد نیست.
  • خیلی از تکنیک های خوش بینانه که رتبه سایت را به شدت بالا می کشد بر خلاف راهنمایی های گوگل عمل می کنند. برای مثال استفاده از لینک های خیلی زیاد درون سایت که به سایت شما صدمه می زنند امکان دارد سایت شما را به رتبه های بالا بکشانند. این لینک ها در آینده امکان دارد به سایت شما لطمه بزنند.
  • انتظار نداشته باشید در هر زمینه ای شماره 1 شوید بدون اینکه کار، و سرمایه گذاری کرده باشید، یک شبه انتظار نتیجه گرفتن نداشته باشید.انتظار زیاد در زمان کم امکان دارد سایت شما را توسط تیم هرزنامه های گوگل شناسایی کند.
  • شما لازم نیست چیزی پرداخت کنید تا به وسیله سایت های گوگل و بینگ شناسایی شوید،اینکار رایگان است و ممکن است چند روز به طول بی انجامد. وقتی سایت شما به روزرسانی می شود موتورهای جستجو از طریق (نقشه xml و یا RSS) متوجه آن می شوند.
  • برای لیست شدن و رتبه خوب گرفتن در گوگل و سایر موتورهای جستجو، واقعا باید منتظر قوانین گوگل و راهنمای رسمی گوگل باشید.
  • گوگل بر اساس کیفیت و تعداد لینک هایی که از خارج به یک وب سایت داده شده است به سایت ها رتبه می دهد(در کنار صدها اندازه گیری های دیگر). همچنین لینک هایی که از یک صفحه به صفحات دیگر داده می شود در "چشم" گوگل به عنوان یک امتیاز دیده می شود. هر چقدر امتیاز بیشتری بگیرد یک صفحه اعتماد بیشتری را نیز جلب می کند و گوگل رنک بالاتری به آن می دهد – در تئوری، رنک به مقدار زیادی به اعتماد کردن گوگل به یک دامنه ای دارد که صفحه روی آن سوار شده است. بک لینک (backlink) (لینک هایی که از سایت های دیگر به شما داده می شود).
  • من همیشه به این فکر می کنم که اگر شما در رابطه با سئو مطمئن هستید – خیلی روشن است که گوگل به محتواهایی که قبلا وجود نداشته اند رتبه بالایی می دهد - و به سرعت آن ها را فهرست بندی می کند. بنابراین مطمئن باشید اگر صفحه شما به اندازه کافی کلمات مخصوص به آن موضوع را دارا است. شما دیگر لازم نیست به دنبال رنک گیری باشید.
  • اگر شما محتوای اصل، و با کیفیت در سایت خودتان داشته باشید، احتمال تولید لینک به سایت شما بیشتر می شود. اگر محتوای سایت شما در سایت های دیگر نیز پیدا شوند. به سختی بک لینک خواهید گرفت. اگر شما محتوای اصل و آراسته روی وب سایت خودتان داشته باشید می توانید قدرت وب خودتان را به نمایش بگذارید.
  • موتورهای جستجو باید بدانند که یک لینک واقعا لینک است. یک لینک می تواند با استفاده از مقادیر rel nofollow نگذارد موتورهای جستجو آنرا فهرست کنند.
  • موتورهای جستجو همچنین می توانند سایت شما را به وسیله لینک هایی که به آن شده پیدا کنند. شما همچنین می توانید سایت خودتان را به طور مستقیم در موتورهای جستجو ثبت کنید . اما در 10 سال گذشته هیچ سایتی را در گوگل ثبت نکردم. من آنرا در قسمت مدیریت سایت ها در گوگل ثبت می کنم.
  • گوگل و بینگ هر دو از خزنده ها استفاده می کنند (ربات گوگل و ربات بینگ) که بتوانند لینک های جدید را در سایت پیدا کنند. این ربات ها ممکن است یک لینک را در جایی از وب به صفحه خانگی شما پیدا کنند و خزنده ها صفحات شما را اگر همه آن ها به همدیگر وصل شده باشند فهرست بندی می کنند. برای مثال، اگر وب سایت شما یک نقشه xml داشته باشد، از آن برای فهرست بندی محتویات استفاده می کند. گوگل تمام صفحات شما را چه در نقشه سایت باشند چه نباشند فهرست بندی خواهد کرد.
  • بعضی ها تصور می کنند سایت های جدید تا زمان خودش را سپری نکرده و اعتماد گوگل را بدست نیاورده رتبه بالا بدست نمی آورد – تصور من اینست که به کیفیت لینک های ساخته شده شما اهمیت دارد. گاهی اوقات سایت شما برای مدتی رتبه بالا بدست می آورد و سپس برای چند ماه ناپدید می شود "مانند یک دوره ماه عسل" بدون شک برای اینست که طعم ترافیک گوگل را به شما بچشاند.
  • گوگل وقتی سایت شما را با خزنده های خود بررسی و فهرست بندی می کند، بعد به طبقه بندی آن می پردازد. این طبقه بندی برای رتبه دهی سایت شما بسیار موثر است – برای گوگل بسیار مهم است که نیت شما را بفهمد – دوست دارید سایت شما به این صورت طبقه بندی شود که فقط برای گوگل ساخته شده است. نمی توانید با سیگنال هایی که دارید ارسال می کنید به گوگل بفهمانید که سایت شما یک تجارت واقعی است. و اینکه شما یک هدف واقعی دارید - و بیشتر از هر چیزی رضایت بازدید کنندگان از بیشترین اهمیت برخوردار است.
  • نکته – اگر صفحه شما ساخته شده تا فقط از ترافیک رایگان گوگل به پول برسد – گوگل این را اسپم یا هرزنامه می داند. در ادامه بحث، بیشتر در اینباره توضیح می دهم.
  • مقدار شفافیتی که با نوشته ها و لینک هایی که در سایت خودتان تولید کرده اید تا خودتان را بشناسانید، و اینکه بگویید چه کسی هستید، راه هایی هست که گوگل شما را بر اساس آن ها رتبه بندی می کند. به یاد داشته باشید که گوگل ارتش بزرگ کنترل کیفیت خود را به سمت سایت شما می فرستند، هنگامی که سایت شما در حال رشد ترافیک است.
  • برای رنک گیری در زمینه یک کلیدواژه خاص، شما نیاز به یک عبارت از کلمات کلیدی در سایت خود دارید. یا لینک هایی که به صفحه/وب شما اشاره دارند.
  • در آخر چیزی که برای آن رقابت می کنید به شدت به رقیبان شما و زمینه ای که در آن هدف گذاری شده بستگی دارد. شما به روشنی باید بدانید رقیبان شما در شرایطی که فرصت ها سخت تر می شود چه کاری انجام می دهند.
  • نمونه دیگر کیفیت لینک دهی به سایت شما لینک هایی است که در صفحه های خودتان می دهید که باعث می شود در آینده رتبه سایت شما افزایش پیدا کند.
  • بله، شما برای رتبه بالاتر نیاز دارید تا لینک های بیشتری به سمت سایتتان بسازید، که اصطلاحا به آن قدرت دامنه یا اعتماد سازی گفته می شود. گوگل یک موتور جستجوی بر پایه لینک است – خیلی متوجه این که یک متن، "خوب" یا "با کیفیت" است نمی شود – اما "عمومی" بودن یک مطلب را متوجه می شود. همچنین محتوای لاغر یا کم و ضعیف را می تواند شناسایی کند – و سایت شما را برای آن جریمه می کند – یا – حداقل – ترافیک را بعد از تغییرات الگوریتمی از شما دور نگه می دارد. شما اگر در سایت مدیریت سایتهای گوگل عضو باشید می توانید پیغام هایی را که گوگل با توجه به فعالیت سایت شما می دهد مطالعه کنید و ایرادات سایتتان را رفع کنید.
  • ساخت لینک فقط بازی با اعداد نیست. یک لینک فقط از طرف یک سایت مورد اعتماد گوگل، می تواند به شما رتبه بالایی دهد.بله البته،هرچقدر بیشتر لینک از طرف سایت های مورد اعتماد گوگل داشته باشید، گوگل بیشتر به شما اعتماد می کند. بدیهی است شما به چندین لینک از چندین سایت مورد اعتماد گوگل نیاز دارید تا بیشترین ها را در سال 2016 بدست آورید.
  • سعی کنید از داخل متن های یک صفحه به سایت خودتان لینک داشته باشید یا حداقل، از کلمات مرتبط داخل متن ها استفاده کنید.
  • از داخل سایت، به صفحات دیگر سایتتان از داخل متن لینک بدهید. من معمولا وقتی که آن ها با هم ارتباط دارند اینکار را انجام می دهم. یا وقتی که کلمه کلیدی داخل هر دو صفحه موجود باشد. من هیچ وقت تولید اتوماتیک لینک ها را انجام نداده ام. گوگل اگر با آن ها روبرو شود اینگونه سایت ها را پناتی خواهد کرد

۲۲ بهمن ۱۳۹۶
parsaya


محصولات مشابه
  • طراحی سایت حرفه ای و ارزان

    طراحی سایت حرفه ای و ارزان

    طراحی سایت اندیشه آنلاین برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد . قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. مجموعه اندیشه آنلاین با سابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت وردپرس، سئو و بهینه‌سازی آن می‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسب‌و‌کارتان ارائه دهد. ندیشه آنلاین به طور تخصصی در زمینه راه اندازی و توسعه کسب و کارهای آنلاین به ویژه طراحی سایت، بهینه سازی سایت (سئو)، برندینگ و بازاریابی محتوا فعالیت می کند. اندیشه آنلاین در ابتدا کار خود را با طراحی، تولید و پیاده سازی اپلیکیشن های تحت وب شروع کرد. گسترش کسب و کارهای آنلاین، تولید دیوایس های متعدد، و نیاز روز افزون کسب و کارها به بازاریابی اینترنتی ما را بر آن داشت تا طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی را به صورت تخصصی و بسیار فراتر از کدنویسی دنبال کنیم. تجربه و همچنین نمونه کارهای موفقی که در طی چندین سال از همکاری با شرکت ها و افراد در حوزه های کاری مختلف به دست آمده موجب شده تا با ارائه پلن های مختلف در زمینه طراحی سایت، روند پیشبرد کار را برای صاحبان کسب و کار و مشتریان آسان کنیم. اندیشه آنلاین سعی دارد تجربه ای متفاوت و خاص در زمینه کسب و کارهای اینترنتی ارائه کند، از این رو حرکت با تکنولوژی های جدید در بحث طراحی سایت و تکنیک های بازاریابی آنلاین همیشه در دستور کارمان قرار داشته است، اما در طرف دیگر ایده های ناب شما مشتریان عزیز است که ما را به سمت جلو هدایت کرده تا تلفیقی از تجربه، ایده و دانش را در قالب محصولی خاص و به منظور دستیابی به اهدافتان ارائه کنیم. ایده های ناب خود را با ما مطرح کنید، کارشناسان ما منتظر تماس گرمتان هستند. دراندیشه آنلاین عقیده داریم که موفقیت شما، موفقیت ماست و رضایت شما ، ضمانت ماست ! قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر شما باید هدف خود را از راه اندازی سایت برای ورود به دنیای تجارت مشخص کنید و برای انجام درست کار و برآورد درست هزینه جزئیات بیشتری را مشخص کنید و بر اساس معیارهای خود بهترین شرکت رو انتخاب کنید و درخواست های سایت خود را در شروع کار به شرکت بدهید تا کار شما با کیفیت انجام شود. شرکت طراحی سایت اندیشه آنلاین با ابزاری بسیار قوی و تکنولوژی های روز دنیا کاملا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه کارفرما(لوگو، رنگ سازمانی، بازار هدف، رقبا و …)سایتی منحصر به فرد و خاص برای مشتریان محترم طراحی و پیاده سازی می نماید. طراحی سایت حرفه ای اندیشه آنلاین

    وب تهران
  • فروش-تعمیر و تعویض برد انواع هارددیسک در محل شما

    فروش-تعمیر و تعویض برد انواع هارددیسک در محل شما

    اطلاعات شخصی و شغلی شما قابل سوء استفاده میباشد - دقت کنید خصوصا اتلیه های فیلمبردازی و عکاسی -- ارگانهای نظامی و امنیتی -- وزارتخانه ها شرکتهای تجاری -- موسسات مالی -- بانکها و غیره فریب تبلیغات دروغین افراد ناشی و بی مسئولیت را نخورید زیرا خسارات جبران ناپذیری در پی دارد بازیابی اطلاعات و تعمیر انواع هارد دیسک و حافظه ها - فلش های سوخته (((( توسط کارشناس بازنشسته دولت )))) در سراسر کشور - در محل شما و در حضور خودتان هارد کلینیک تهران با بیش از 15 سال قدمت و تجربه تعمیر و راه اندازی بردهای سوخته خرید هارد خراب و سوخته (( مراجعه - تشخیص و مشاوره رایگان )) ارایه انواع بردهای نایاب و کمیاب هارد جهت ریکاوری تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل در خدمت شماییم 09123594202 09121136043 021-88812670-71 خ طالقانی - نبش ولیعصر مجتمع نور ط همکف اول پ 6055 مهندس حسینی

    وب تهران
  • طراحی سایت در شهر قدس

    طراحی سایت در شهر قدس

    مشتری گرامی : تیم طراحی اندیشه آنلاین در طی سالها تلاش و طراحی 100 ها نمونه کار موفق هم در زمینه طراحی سایت و هم در زمینه خدمات بهینه سازی سایت یکی از معتبرترین مراکز طراحی سایت در غرب استان تهران بخصوص شهر قدس میباشد .تیم متخصص اندیشه آنلاین آماده است تا هر نوع وبسایت سفارشی را با به روز ترین تکنولوژی ها و مدرن ترین قالب ها طراحی و در صورت تمایل مشتریان گرامی به صفحه نخست گوگل بیاورد .امنیت بالا ، طراحی زیبا ، امکان توسعه وبسایت در آینده ، دریافت اینماد و درگاه پرداخت آنلاین ، امکان افزودن پرداخت اینترنتی جهت فروش کالاها و خدمات ، امکان افزودن امکانات خاص به وبسایت ، پشتیبانی تخصصی ، حفظ اطلاعات شخصی مشتریان گرامی ، آموزش رایگان و مشاوره تخصصی سئو تنها بخشی از ویژگی های خدمات تیم طراحی اندیشه آنلاین میباشد .مشاوره رایگان ما را از دست ندهید. صفحه نخست گوگل افزایش زنگ خور و فروش بیشتر طراحی سایت در اندیشه طراحی سایت در شهر قدس

    وب تهران
  • طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت اندیشه آنلاین برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد . قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. مجموعه اندیشه آنلاین با سابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت وردپرس، سئو و بهینه‌سازی آن می‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسب‌و‌کارتان ارائه دهد.

    وب تهران