آیا ادعای قرار گیری سایت شما در صفحه اول صحیح است؟


برخی از شرکت های طراحی وب سایت از عدم آگاهی و دانش مدیران و صاحبان وب سایت ها با ادعای قرار گیری سایت شما در صفحه گوگل اقدام به فریب آن ها می نمایند. این گونه از فعالیت ها باعث می شود که بعضا سایت شما به عنوان یک سایت اسپم شناخته شود و کلا گوگل از رنک دادن به سایت شما جلوگیری نماید.

این شیوه های سئو ای که شرکت های بازاریابی ادعا می کنند که به وسیله آن سایت شما را به رنک صفحه اول گوگل می رساند یک ادعای واهی است، زیرا شرکتی که ادعای قرارگیری سایت شما در صفحه اول گوگل را می نماید یا لیست کلمات کلیدی شما را دریافت نمی کنند و یا در بهترین حالت ادعا می کنند که در طول دو ماه آینده سایت شما به صفحه اول نتایج گوگل خواهد رسید. اما آیا به این فکر کرده اید که چگونه این کلمات کلیدی که از نظر سطح رقابت با یکدیگر متفاوت هستند می توانند در یک زمان ثابت به صفحه اول گوگل بیایند؟

شیوه های ادعای قرار گیری سایت شما در صفحه اول گوگل

به طور مثال برای کلمه کلیدی "فروشگاه مجازی" باید بین حدود 7,290,000 سایت اینترنتی رقابت نمایید. این در حالی است که برای بالا آمدن سایت برای کلمه کلیدی "فروشگاه الکترونیک" باید بین 9,340,000 سایت رقابت نمایید. در ضمن سختی رقابت برای هر کدام از این کلمات نیز متفاوت است. در یکسری از این کلمات کلیدی رقابت سنگین و در یکسری از این کلمات کلیدی رقابت بر سر قرار گیری در صفحه اول گوگل راحت تر است.
لذا باید کارشناسان برای هر یک از این کلمات زمان مناسب به آن را به شما اعلام نمایند. اگرچه این نوع زمان دادن ها نیز یک نوع ترفند تبلیغاتی برای شرکت های بازاریابی اینترنتی برای ادعای قرار گیری سایت شما در صفحه اول گوگل است. زیرا اگر شرکتی چنین ادعایی نماید باید از طول مدت صفحاتی که در گوگل کش می شوند نیز مطلع باشند.
یکسری از این شرکت ها ادعای ساخت بک لینک برای طراحی سایت شما می کنند این نیز یک فریب محسوب می شود زیرا گوگل با تشخصی اینکه بک لینک ها به موضوع سایت شما مرتبط هستند و یا نه و یا اینکه این بک لینک ها به چه میزان تکرار می شود به سایت شما رتبه می دهد. نوع دیگری از فریب این است که شرکت بازاریابی اینترنتی ادعا دارد که این تکنیک ها را فقط آن ها در اختیار دارند در حالی که تکنیک های سئو هیچ وقت منحصر به یک شخص و یا شرکت نبوده و این تکنیک ها در قالب یکسری مقاله بر روی اینترنت وجود دارند.
و یا یکسری از شرکت ها ادعای داشتن گواهینامه بین المللی سئو از گوگل را دارند در حالی که گوگل بیان داشته هیچ گونه کنفرانسی در رابطه با سئو برگزار نکرده است.
۱۸ دی ۱۳۹۶
parsaya


محصولات مشابه
  • فروش-تعمیر و تعویض برد انواع هارددیسک در محل شما

    فروش-تعمیر و تعویض برد انواع هارددیسک در محل شما

    اطلاعات شخصی و شغلی شما قابل سوء استفاده میباشد - دقت کنید خصوصا اتلیه های فیلمبردازی و عکاسی -- ارگانهای نظامی و امنیتی -- وزارتخانه ها شرکتهای تجاری -- موسسات مالی -- بانکها و غیره فریب تبلیغات دروغین افراد ناشی و بی مسئولیت را نخورید زیرا خسارات جبران ناپذیری در پی دارد بازیابی اطلاعات و تعمیر انواع هارد دیسک و حافظه ها - فلش های سوخته (((( توسط کارشناس بازنشسته دولت )))) در سراسر کشور - در محل شما و در حضور خودتان هارد کلینیک تهران با بیش از 15 سال قدمت و تجربه تعمیر و راه اندازی بردهای سوخته خرید هارد خراب و سوخته (( مراجعه - تشخیص و مشاوره رایگان )) ارایه انواع بردهای نایاب و کمیاب هارد جهت ریکاوری تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل در خدمت شماییم 09123594202 09121136043 021-88812670-71 خ طالقانی - نبش ولیعصر مجتمع نور ط همکف اول پ 6055 مهندس حسینی

    وب تهران
  • طراحی فروشگاه اینترنتی

    طراحی فروشگاه اینترنتی

    طراحی انواع فروشگاه اینترنتی ساده و پیشرفته با امکانات متنوع مدیریتی و ارتباطی، با طرح اختصاصی برای شما در سطح ایران و جهان. پشتیبانی مثال زدنی و قابل استعلام از مشتریان وفادار ما و بررسی نمونه کارهای ما. با تمرکز بر سئوی محلی و ملّی(جلب نظر موتورهای جستجو)، طراحی نام و برند رُند و لوگوی خاطره ساز با گرافیک متمایز و بازدهی و سودآوری محسوس. توسط کارشناس ارشد گرافیک و متخصص برندینگ کمال محمدی مجد-مدیر گرافیک شاپ

    وب تهران
  • طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت اندیشه آنلاین برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد . قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. مجموعه اندیشه آنلاین با سابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت وردپرس، سئو و بهینه‌سازی آن می‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسب‌و‌کارتان ارائه دهد.

    وب تهران
  • طراحی سایت در شهرقدس

    طراحی سایت در شهرقدس

    اولین و بزرگترین آژانس برندینگ و دیجیتال مارکتینگ در شهرقدس خدمات طراحی سایت: طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت شرکتی طراحی سایت آموزشی و آموزشگاهی طراحی سایت خبری طراحی سایت وکالت طراحی سایت شخصی و... خدمات سئو حرفه ای با ضمانت ارتقا رتبه سایت به صفحه اول گوگل بهینه سازی سایت طبق استاندارد های روز جهان بهینه سازی سرعت سایت و سئو داخلی و خارجی جهت اطلاع از تمامی خدمات گروه برندینگ نهال و اطلاع از تعرفه طراحی سایت و سئو با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل فرمائید. مزایای طراحی سایت در شهرقدس 1. کاهش هزینه‌ها یکی از روش‌های افزایش درآمد، کاهش هزینه‌های کسب و کار است. داشتن وب‌سایت باعث کاهش هزینه‌های بسیاری مانند هزینه‌های توسعه فیزیکی کسب‌وکار می‌شود. 2. افزایش سهولت دسترسی با پیچیدگی‌های ترافیک و شلوغی‌های روزمره، مردم بیشتر تمایل دارند محصولات و خدمات را به صورت آنلاین تهیه کنند. وب‌سایت شما این امکان را فراهم می‌کند که مشتریان بدون محدودیت مکانی، اطلاعات را ببینند و سفارش دهند. 3. افزایش قابلیت دسترسی با داشتن سایت، می‌توانید به وسعت کل کشور یا حتی جهان دسترسی داشته باشید، به جای محدود بودن به یک منطقه خاص. 4. افزایش اعتبار و اعتماد داشتن وب‌سایت، به‌ویژه با امضای دیجیتال مانند اینماد، حس اعتبار و اعتماد مشتریان را نسبت به کسب‌وکار شما افزایش می‌دهد، حتی اگر فروش آنلاین نداشته باشید. 5. به‌روزرسانی آسان در سایت، به راحتی می‌توانید اطلاعات و قیمت‌ها را به‌روز کنید بدون نیاز به تغییرات فیزیکی مکان‌های فروش. 6. ارائه خدمات گسترده‌تر طراحی سایت در شهرقدس امکان ارائه و فروش محصولات و خدمات گسترده‌تر و بیشتر را فراهم می‌کند، بدون محدودیت فضای فیزیکی. 7. فروش به صورت 24/7 با داشتن وب‌سایت، فروش شما همیشه فعال است. مشتریان می‌توانند در هر زمانی که می‌خواهند خرید انجام دهند، حتی در ساعات شبانه. به طور کلی، مزایای داشتن وب‌سایت برای کسب و کارها بسیار بیشتر از این است. به نظر می‌رسد که داشتن وب‌سایت یک الزام ضروری برای هر کسب‌وکار باشد.

    وب تهران