سنگ لاشه و سنگ مالون چه تفاوتی دارند ؟

پیش از این نیز گفتیم : سنگ هایی که با عنوان لاشه در ساختمان سازی و دیگر سازه های مهندسی مورد استفاده قرار می گیرند - ساختاری کاملا طبیعی داشته و هیچ گونه برشی روی آن ها صورت نمی گیرد . باطن این نوع سنگ در عدم تراشکاری و تغییر شکل پنهان شده است . 
اما زمانی که این سنگ ها به دست یک سری تغییرات از جمله تراشکاری و شکستن دچار تغییر شکل می شوند. تبدیل به سنگ هایی می شوند که تحت عنوان های دیگری مانند اجرای دیوار و ستون در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • ورق پلی کربنات دوجداره دراصفهان

    ورق پلی کربنات دوجداره دراصفهان

    نماینده پخش انواع ورق پلی کربنات دوجداره در اصفهان و امکان ارسال بسراسر کشور ورق های پلی کربنات دوجداره در ضخامت ها و رنگ های مختلف موجود میباشد ورق های پلی کربنات از ضخامت ۴میل الی ۱۶میل موجود میباشد لطفا جهت خرید ومشاوره خرید پلی کربنات با ما تماس بگیرید

    مصالح ساختمانی اصفهان
  • ورق های گالوانیزه-تایل های رنگی

    ورق های گالوانیزه-تایل های رنگی

    فروش انواع ورق های گالوانیزه و رنگی تایل های رنگی به قیمت روز بورس ورق های گالوانیزه در اصفهان

    مصالح ساختمانی اصفهان
  • پیچ فایبر سمنت برد

    پیچ فایبر سمنت برد

    پیچ های سرمته بالدار مخصوص نصب فایبر سمنت برد بر روی سازه گالوانیزه - ساخت تایوان پیچ های مخصوص فایبر سمنت برد در ابعاد زیر قابل ارئه هستند . 25*4.2 هر بسته 800 عدد 32*4.2 هر بسته 800 عدد 38*4.2 هر بسته 700 عدد 50*4.2 هر بسته 500 عدد حال اشاره ای به اعضای ظاهری این پیچ ها داشته باشیم بالهای دو طرف مته سمنت بردرا با قطربیشتری از قطربدنه پیچ می تراشد و به خاطر ظرافت وقتی به پروفیل زیر کار می رسد می شکند و پیچ در فلز فیکس می شود. این موضوع باعث می شود که پیچ فضای حرکت 2 میلی متری در داخل ورق سیمانی باشد. سرمته ایی پیچ ها به پیش سوراخکاری ندارند و خود پیچ از سمنت برد و زیر سازی فلزی رد می شود. تیغه های زیر گل پیچ باعث می شوند که گل پیچ در داخل سمنت برد به راحتی دفن شود و باعث بروز مشکل در عملیات نقاشی نگردد.

    مصالح ساختمانی تهران
  • نمایندگی آردواز

    نمایندگی آردواز

    آردواز تلفیقی از سیمان و الیاف میباشد ابعاد۳۰×۶۰ در هر متر مربع سقف تعداد۱۴ الی ۱۷ برگ آردواز استفاده می‌شود. آردواز بهترین متریال برای آب بندی سقف واز لحاظ تلفیق مواد سیمان والیاف بسیار عمر زیادی نسبت به پوشش‌های دیگر دارد در بازار روز ایران بیش از حدود۶ نوع آردواز موجود است،آردواز ورق پرچین،آردوازطرح سفال،آردوازکینگستون،آردواز سفالی،آردواز سیمانی..... قبا از هر اقدامی در مورد خرید آردواز با شرکت ما تماس گرفته واز مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. www.vilasazeh.ir آدرس دفتر :بزرگراه رسالت بعد از خ کرمان جنب پمپ بنزین کارخانه:شهرری،کهریزک پانصد متر بعد از آسایشگاه سالمندان کهریزک دفتر رسالت:۰۲۱۲۲۳۳۸۹۳۶ کارگاه:۰۲۱۵۶۵۱۴۶۲۴ همراه:۰۹۱۲۱۴۹۵۲۹۷

    مصالح ساختمانی تهران