مشخصات هواساز هایژنیک

  مشخصات هواساز هایژنیک
     هواساز هایژنیک
   مشخصات هواساز هایژنیک، بدنه هواساز هایژنیک
   
هواساز هایژنیک زیر مجموعه ای از سیستم های اتاق تمیز می باشد که برای فراهم نمودن یک محیط سالم و کاملاً بهداشتی در مکانهایی که نیازمند هوای کاملاً تمیز می باشند مانند اتاق عمل، فضای بیمارستان ها، مکان هایی که برای داروسازی در نظر گرفته شده اند، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارخانجات صنایع غذایی و کارخانجات تولید مواد شیمیایی نصب می‌شوند.



 

 مشخصات هواساز هایژنیک
هواساز هایژنیک زیر مجموعه ای از سیستم های اتاق تمیز می باشد که برای فراهم نمودن یک محیط سالم و کاملاً بهداشتی در مکانهایی که نیازمند هوای کاملاً تمیز می باشند مانند اتاق عمل، فضای بیمارستان ها، مکان هایی که برای داروسازی در نظر گرفته شده اند، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارخانجات صنایع غذایی و کارخانجات تولید مواد شیمیایی نصب می‌شوند.
مزیت مهم این هواسازها این است که برای فضا های مورد استفاده ، هوای تازه و فیلتر شده تامین نموده و از نشر بسیاری از بیماری ها جلوگیری به عمل می آورد.
مشخصات بدنه هواساز هایژنیک
بدنه هواساز هایژنیک باید دارای سطوح داخلی صیقل یافته و هموار باشد؛ هرچه سطوح داخلی هموارتر باشد رشد میکروارگانیسم ها در آن کمتر می شود.
به منظور استریل کردن سطوح داخلی از لامپ های uv استفاده می شود؛ لامپهای یو وی تمامی میکروارگانیسم های سطوح داخلی هواساز را از بین می برد.
پانل و پروفیلهای بدنه هواساز هایژنیک باید در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته باشد؛ به همین سبب جنس بدنه این هواسازها از نوع جنس استنلس استیل می باشد. معمولااز ورقه های استنلس استیل ۳۱۶ در تولید هواساز های بهداشتی استفاده می شود.
هواساز های فایبرگلاس نیز از لحاظ بهداشتی مورد تایید بوده و می توان آنها را به پوشش های آنتی باکتریال مجهز نمود.

شکل 1مشخصات هواساز هایژنیک
رنگ هایی که پانل و پروفیلهای بدنه هواساز با آن رنگ می شود باید در برابر حرارت، اشعه، خوردگی و پوسته پوسته شدن مقاوم باشد.
بدنه هواساز هایژنیک باید قابل شستشو و ضد عفونی شدن باشد.
هواساز هایژنیک نسبت به سایر هواسازها درز بندی های پیشرفته تری دارد؛ درز بندی این هواساز به گونه ای است که از ورود گرد و غبار و سایر ذرات به داخل فضای هواساز جلوگیری می نماید.
مشخصات فیلتر هواساز هایژنیک چیست؟
علت اصلی تمایز هواساز هایژنیک با سایر هواسازها نوع فیلترهای این هواساز ها می باشد.
هواساز هایژنیک دارای چند نوع و چند عدد فیلتر می باشد که هوای ورودی به هواساز را در سه مرحله یا بیشتر فیلتر می نماید.
فیلترهای این هواسازها مجهز به سنسور اختلاف فشار می باشد. سنسور اختلاف فشار کمک می‌کند تا تهویه به درستی انجام شود و می‌توان از تمیزی و یا کثیفی فیلتر به راحتی اطمینان حاصل کرد. به طور کلی می توان گفت که این سنسورها باعث می‌شود وضعیت سیستم تهویه به خوبی بررسی شود.
نشانگر پر شدن فیلتر یکی دیگر از سیستم های پیشرفته نصب شده برروی هواساز هایژنیک است.
در این هواسازها ، هوای ورودی به هواساز ابتدا از فیلتر فلزی مشبک عبور کرده و از نظر ذرات درشت و گرد و غبار فیلتر میشود؛ سپس هوا از فیلتر کیسه ای عبور کرده و ۹۵ درصد ذرات موجود در آن فیلتر می گردد. پس از عبور از فیلتر کیسه ای، هوا از فن عبور کرده و وارد فیلترهای هپا و اولپا می‌گردد؛ در هنگام عبور از این فیلتر ها ذرات موجود در هوا۹۹/۹۹ درصد فیلتر می گردد. در واقع تمامی لاشه های باکتری ها، ذرات بیماری زا و غیره که اندازه ی آنها بین یک دهم تا ۳ دهم میکرون است؛ توسط این فیلتر ها فیلتر می شوند.
سپس هوای تمیز و عاری از میکروارگانیسم وارد محیط می شود.
وجود عایق صدا از جنس پلی اورتان یا پشم سنگ، کویل های برودتی و حرارتی همراه با فیل آلومینیومی با قابلیت شستن و ضدعفونی کردن، وجود صداگیر با اسپلیتر افقی از جنس استنلس استیل قابلیت شستشو و ضدعفونی، رطوبت زن بخار استیل با ظرفیت متغیر دیگر مشخصات هواساز هایژنیک است.


 


۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • دستگاه لمینیشن ILM-LS

    دستگاه لمینیشن ILM-LS

    ماژول‌های لمینیت درون‌خطی Matica EDIsecure هم با لمینیت معمولی و هم هولوگرافیک کار می‌کنند تا تمام نیازهای شما رفع شود. برخلاف مدلِ ILM-DS که ماژولی قوی برای لمینیت‌های دو رو است، دستگاه لمینیشن ILM-LS قادر به لمینیت یک‌رو با سرعت بالاست. هردو ماژول، یعنی لمینیشن ILM-LS با سرعت 16 ثانیه برای هر کارت (یک‌رو) و لمینیشن ILM-DS با سرعت 30 ثانیه برای هر کارت (دو رو)، سریع‌ترین ماژول‌های لمینیت موجود در بازار هستند. هردو دستگاه برای اتصال فیلمِ شفاف به سطح کارت، متکی بر گرما و فشار هستند که این فیلم مطابق با نیاز شما می‌تواند شفاف، مات یا هولوگرافیک (سه بعدی) باشد. به‌علاوه، این مدل‌ها قادر به تولید کارت‌هایی مقاوم به دستکاری و نفوذ هستند. ماژول‌های لمینیت درون‌خطی Matica EDIsecure می‌توانند به‌راحتی به پرینترهای معمولی کارت شناسایی اضافه شود. برای مثال، می‌توان این ماژول را به‌سهولت از طریق یک صفحۀ اتصال به چاپ‌گر غیرمستقیم XID8300 افزود. ابعادجمع‌و‌جور و قابلیت لمینیت یک‌رو و دو روی این دستگاه‌ها به شما قدرت انتخاب براساس بودجه و نیازتان را می‌دهد. مشخصات فنی لمینیشن ILM-LS روش لمینیشن: حرارتی -سرعت: 16 ثانیه برای کارت یک‎‌رو -دما: قابل تنظیم از 90 تا 180 درجه سانتی‌گراد -کارت های قابل استفاده: PVC, ABS, PET, PC, Composite PVC -ضخامت کارت: 76 میلی‌متر ابعاد: 326*210*360 میلی‌متر وزن: 11 کیلوگرم منبع تغذیه: 120/100 و 240/220 ولت 60/40 هرتز (FCC, CE, UL, GOST-R and CCC APPROVED) شرایط نگهداری دستگاه لمینیشن ILM-LS: دمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد. 35% تا 70% رطوبت مواد مصرفی: -رول Overlayبا طرح دو بعدی —رولOverlayبا طرح خاص -رول Clear path با ضخامت 13 میلی‌متر -رول Clear path با ضخامت 25 میلی‌متر -رول Clear patch با ضخامت 13 میلی‌متر مخصوص استفاده در کارت‌های دارای Contact Chip -رول Holographic path با ضخامت 15 تا 254 میلی‌متر با طرح دو بعدی -رول Holographic path با ضخامت 15 تا 254 میلی‌متر با طرح دو بعدی

    متفرقه تهران
  • بست لاستیک نوارنقاله

    بست لاستیک نوارنقاله

    بست لاستیک نوارنقاله ،ارسال به همه شهرها،

    متفرقه تهران
  • تعمیرات درب شیشه ای و کرکره برقی اتوماتیک خدمات ارزان

    تعمیرات درب شیشه ای و کرکره برقی اتوماتیک خدمات ارزان

    تعمیرات و خدمات کرکره برقی و درب شیشه ای سکوریت برقی و جک پارکینگ Fadini فادینی جک پارکینگی Faac فک جک پارکینگی BFT بی اف تی Nice نایس Sommer زومر Benninca بنینکا و آریا و سئا SEA بتا Beta و وی v2 و کلیه دربهای اتوماتیک ساخت ریموت یدک و راهبند و درب شیشه ای آچیلان در و دانکر آلمان و خدمات درب شیشه ای یونیک و درب شیشه ای چینی و درب شیشه ای لابل و خدمات کرکره برقی و کرکره الومینیومی و خدمات کرکره گالوانیزه و خدمات کرکره های برقی ریموتی و تعمیر موتور کرکره ساید و موتور کرکره و تعمیر موتور کرکره توبولار و خدمات موتورهای چینی و ایتالیایی بصورت 24 ساعته تعمیر برد فک تعمیر برد فادینی تعمیر برد بی اف تی تعمیر برد رامونا تعمیر برد نایس تعمیر برد بتا تعمیر برد جک درب تعمیر رسیور ریموت تعمیر برد کرکره تعمیر برد درب شیشه ای تعمیر برد جک ایرانی تعمیر برد آریا تعمیر برد پویادر تعمیر برد fadini تعمیر برد faac تعمیر برد جک فک 412 تعمیر برد راهبند تعمیر برد راهبند فک تعمیر برد جک ریلی تعمیر برد جک دو لنگه تعمیرات فادینی تعمیرات فک 02126764001 02144111025 09123036082

    متفرقه تهران
  • دستگاه کره گیر بادام زمینی

    دستگاه کره گیر بادام زمینی

    دستگاه کره گیر بادام زمینی در سایزهای مختلف کره گیر خانگی، کره گیر فروشگاهی و کره گیر صنعتی تولید و به بازار عرضه می گردند. دستگاه کره گیر دانه های روغنی کاربردهای بسیاری داشته و از لحاظ درآمدزایی نیز گزینه خوبی به شمار می آید. دستگاه کره گیر شایان کالا قابلیت تولید کره از کنجد، کره بادام زمینی و بادام درختی، فندق، پسته، نارگیل، گردو، وکلیه دانه های روغنی را با بهترین کیفیت داراست. مشخصات کره گیر قدرت موتور دو اسب و سه اسب با توجه به سفارش مشتری ظرفیت تولید 50 کیلو خروجی برق مصرفی تک فاز ابعاد ارتفاع بدون قیف 34 سانت و طول 36 سانت و عرض 28 سانت تمام استیل بدون لرزش قابلیت تنظیم سنگ جهت نرمی و زبری کم حجم و سبک وزن گارانتی بدنه دستگاه 6 ماه ارسال دستگاه در اسرع وقت به تمام نقاط کشور پذیرفته می شود ، برای خرید محصول واطلاعات بیشتر لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: 09112984263 --- 09058691205 --- 09148015541 --- 09394240780 --- 04432246031 تلفکس : 04432246031 وبسایت : http://shayan-kala.ir آدرس تلگرام : telegram.me/shayankala اینستاگرام : www.instagram.com/shayan.kala وبلاک :http://shayankala.persianblog.ir http://shayankala.mihanblog.com مدیر عامل : حسین پور آدرس کارخانه : تهران آدرس دفتر: آذربایجان غربی ، ارومیه ، عطایی 1 ، روبروی بانک ملی ، ساختمان شیشه ای سبزالماس ، طبقه سوم کلمات کلیدی:

    متفرقه آذربایجان غربی