معرفی کاربردی‌ترین لوازم جانبی خودرو

 لوازم جانبی در هر زمینه‌ای با هدف استفاده‌ی بهتر و آسان‌تر و برای تجربه‌ی لذت بخش استفاده از یک وسیله، طراحی و تولید می‌شود. این وسایل برای اینکه طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها و کاربردها را بتواند پوشش دهد، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. در این مقاله سعی داریم به لوازم جانبی‌ای که در زمینه‌ی خودرو وجود دارد، بپردازیم که برخی از این موارد امروزه در اکثر خودرو‌ها وجود دارد.

نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی موبایل

امروزه تلفن‌های همراه نقش پر رنگی در زندگی ما دارند و تقریبا اکثرا کار‌‌های روزمره به کمک تلفن‌های هوشمند انجام‌ می‌شود. اما استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی می‌تواند خطر آفرین باشد. نگه‌دارنده‌های مغناطیسی گوشی مشکل دسترسی به تلفن همراه در هنگام رانندگی را حل کرده است. این نگه‌دارنده‌ها به دلیل داشتن آهن ربا و خاصیت مغناطیسی آن، با چسباندن گوشی به خود، آن را به خوبی نگه می‌دارد. این نگه‌دارنده‌ها در نقاط مختلف خودرو نصب می‌شوند و تقریبا در طراحی آن‌ها این امکان در نظر گرفته شده که در هر نقطه‌ای از خودرو که کاربر راحت است، توانایی استفاده از این نگهدارنده را داشته باشد. این نگه‌دارنده‌ها را می‌توان از فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل یا فروشگاه‌های لوازم  جانبی خودرو تهیه کنید.
نگه‌دارنده‌ی مغناطیسی موبایل

سیستم رهیاب (GPS)

سیستم‌ رهیاب، از مفیدترین فناوری‌هایی است که ابتدا در ارتش استفاده شده است و مدتی است به درون خودروها نیز راه باز کرده‌ است. البته هنوز روی تمام خودروها تعبیه نشده‌اند، اما در برخی خودروها به کار می روند. برخی از این سیستم‌ها، نه‌تنها کار رهیابی را انجام می‌دهند، بلکه با تلفن ‌همراه نیز هماهنگ می‌شوند و موسیقی، سرعت حرکت، تماس یا پیام‌های ارسال شده به تلفن‌ همراهتان را نیز درست مقابل چشمانتان قرار می‌دهد. تهیه‌ی این سیستم‌ها تنها در فروشگاه‌های لوازم جانبی خودرو امکان پذیر است.

باربند خودرو

در مسافرت‌های برون شهری، مسئله‌ی فضای بار بسیار پر اهمیت می‌شود. به همین دلیل استفاده از باربند روی سقف خودرو در چنین مواقعی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. باربند در مسافرت‌ها به عنوان فضای مازاد بر صندوق عقب خودرو برای قرار دادن بار‌ها استفاده ‌می‌شود اما در استفاده‌ی روزمره از خودرو، مواقعی پیدا می‌شود، بار مورد نظر به هیچ وجه داخل اتاقک خودرو یا صندوق عقب جا نمی‌شود و شما برای حمل آن مجبور به قرار دادن آن روی سقف خودرو هستید. در چنین مواقعی برای اینکه با خیال راحت بتوانید بار خود را روی سقف بگذارید، باید از باربند استفاده کنید تا سقف خودرو در اثر وزن یا ویژگی‌های ظاهری بار،  دچار فرو‌رفتگی یا خش افتادگی نشود. باربند به راحتی نصب می‌شود و ظاهری زیبا و آیرودینامیک دارد که هوا را به اطراف هل داده و از سرعت خودرو نمی‌کاهد. از آنجا ‌که لبه‌هایش گرد است، صدای باد نیز آزاردهنده نخواهد بود.

دوربین عقب

در بیشتر خودروها به دلیل نبود دید کافی نسبت به عقب خودرو، دنده عقب رفتن خطرناک و پر ریسک است. این ریسک زمانی بیشتر می‌شود که شما در مکانی شلوغ چه از لحاظ شلوغی جمعیت یا زیاد بودن المان‌های زیبایی شهری، قصد عقب رفتن دارید. بیشتر المان‌ها در ارتفاعی قرار دارند که از داخل خودرو به خوبی پیدا نیستند لذا با استفاده از دوربین عقب شما می‌توانید با دید خیلی بهتری به عقب حرکت کنید.

دوربین جلو

دوربین جلو به اندازه‌ای که دوربین عقب می‌تواند پر استفاده و کاربردی باشد، کاربردی نیست. اما امروزه در بیشتر خودرو‌های جدید، شاهد این موضوع هستیم که شرکت‌های خودرو سازی علاوه بر دوربین عقب، دوربین جلو نیز برای خودرو نصب کرده‌اند. دلایل استفاده از دوربین جلو تا حدودی مشابه مزایای دوربین عقب است.

سنسور هشدار فاصله‌ی عقب

در بیشتر خودروها به دلیل نبود دید کافی نسبت به عقب خودرو، دنده عقب رفتن خطرناک و پر ریسک است. به خصوص در مواقعی که خودرو در حالت پارک قرار دارد و شما برای بیرون آمدن از جای پارک بین دو خودروی عقبی و جلویی گیر افتاده‌اید و نیاز دارید تا به هر شیوه‌ای از جای پارک بیرون بیایید، با استفاده از این سنسور‌ها می‌توانید بدون اینکه کوچک‌ترین ضربه‌ای به خودروی جلویی یا عقبی خود وارد کنید، از جای پارک خود بیرون بیایید.
6.	سنسور هشدار فاصله‌ی عقب

جعبه ابزار

 
یکی از ضروری‌ترین لوازمی که وجود آن در خودرو حائز اهمیت است، جعبه ابزار می‌باشد. داخل این جعبه، ابزارهای مفید و ضروری که برای خودرو لازم است، گنجانده می‌شود تا در صورت نیاز قابل دسترس باشد. ابزار‌های این جعبه معمولا شامل انواع پیچ گوشتی، کاتر، آچار بکس، ۲ سو و چند سو است.

کپسول آتش نشانی

امروزه با توجه به عیوب احتمالی در سیستم برق کشی خودرو‌ها، حریق و آتش سوزی بسیار محتمل است. از این بابت بیمه کردن خودرو در برابر آتش سوزی نیز توصیه می‌شود. اما بهترین توصیه در این مورد داشتن یک کپسول آتش نشانی کوچک در خودرو است.

کابل باتری به باتری

کابل باتری به باتری قیمتی ندارد و شما را از متداول‌ترین ایراد خودروها نجات می‌دهد. از دست دادن قدرت باتری معمولا بدون هیچ علائمی و به صورت یکباره به وقوع می‌پیوندد. به همراه داشتن این کابل و کمک گرفتن از خودرویی دیگر، فرصت استارت دوباره‌ی موتور و رسیدن به یک باتری ساز برای شما به ارمغان می‌آورد.

آب

آب مایعی بسیار پر کاربرد است. کاربرد‌های این مایع به حدی زیاد است که وجود آن در خودرو نیز ضروری است. برای مثال اگر خودرو ناگهان جوش آورد، شما می‌توانید با ریختن آب روی رادیاتور و خنک کردن آن، از رخ دادن عیوب دیگر پیشگیری کنید.

دستمال تنظیف

یک دستمال بدون پرز تمیز برای پاک کردن شیشه اتومبیل به همراه یک دستمال برای پاک کردن دست در هنگام در تماس بودن با آلودگی و روغن در هر خودرویی نیاز است.

کیسه زباله

شاید یکی از زشت‌ترین رفتار‌هایی که از سرنشینان یک خودرو در خیابان مشاهده کرده‌ایم، پرتاب کردن آشغال از خودرو به بیرون است. از این رو برای اینکه معضل نبود فضای مناسب برای آشغال‌ها در خودرو حل شود، کیسه زباله‌های زیبا و جا دار برای خودرو تولید شده است که در بیشتر فروشگاه‌های لوازم جانبی خودرو به فروش می‌رسد.

شارژر فندکی

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در حال حرکت با ماشین در خیابان‌های شهر هستید و شارژ گوشی شما رو به اتمام است و به پریز برق یا پاور‌بانک دسترسی ندارید. تجربه‌ی خالی شدن شارژ موبایل و قطع‌ شدن ارتباطات آن چنان تلخ ‌هست که شارژر فندکی به واسطه‌ی حل این مشکل جزء مهم‌ترین لوازم ‌جانبی داخل خودرو به‌ شمار‌ می‌رود. با خرید یک شارژر فندکی خوب دیگر نگرانی بابت به اتمام‌ رسیدن شارژ گوشی خود نداشته ‌باشید؛ زیرا این ‌وسیله با استفاده از برق ‌خودروی شما می‌تواند، گوشی‌ شما را به سرعت شارژ کند. در نظر داشته باشید، استفاده از شارژر و کابل شارژر مناسب و باکیفیت باعث طول عمر باتری گوشی و تبلت شده که همین موضوع موجب می‌شود تا مدت ها نیاز به صرف هزینه برای تعمیر یا تعویض گوشی و تبلت خود نداشته باشید.
13.	شارژر فندکی

۱۱ مهر ۱۴۰۰
جویشگر


محصولات مشابه
  • تیغه برف پاک کن ماشین عقب 206

    تیغه برف پاک کن ماشین عقب 206

    مشخصات تیغه برف پاک کن عقب 206 نصب و استفاده از تیغه برف پاک کن خودرو برای روزهای بارانی که بارش باران مانع از دید راننده می شود، بسیار ضروری است. این تیغه برف پاک کن مخصوص خودروی 206 به طول 14 سانتی متر است که کیفیت و عمر بالایی دارد. به راحتی می توان این تیغه را روی ماشین 206 نصب کرد. انواع تیغه برف پاک کن های خودروها را با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر از فروشگاه لنزو تهیه نمایید. با مراجعه به سایت lenzolamp.com شاهد تنوع بالای این محصولات خواهید بود. https://lenzolamp.com/product/%d8%aa%db%8c%d8%ba%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%81-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86-%d8%b9%d9%82%d8%a8-206/

    فروش قطعات جانبی تهران
  • جک گازی کاپوت وصندوق داستر اصل ترکیه

    جک گازی کاپوت وصندوق داستر اصل ترکیه

    دنیای جک گازی (عین اللهی ) با سلام وقت بخیر -پیشرو در صنعت وتجارت انواع جکهای گازی -با بیش از 15سال سابقه درخشان -نماینده برترین شرکت تولید کننده جکهای گازی ترکیه با مارک انحصاری هولک لیفت (Hulk lift) -تهیه وتوزیع انواع جکهای گازی ساخت ترکیه در تمامی موارد شامل: جک وانتی برای تمام اتاق های ماشین های سبک وسنگین -خودرویی:انواع خوروهای سواری ایرانی وکره ای وچینی وسایر... -خودروهای سنگین:اتوبوس وانواع تریلرهاو... -صنعتی:انواع دستگاه های صنعتی در تمام سایز وو نیوتن ها -کشاورزی:انواع کمباین وتراکتور و.... -راهسازی:انواع لودر وغلطک و.... انواع جک بادی (پنوماتیکی ) : برای انواع دستگاه صنعتی وخطوط تولید در انواع سایزها وکورس ها موجود میباشد. -پزشکی:انواع تجهیزات پزشکی شامل تخت اتاق عمل وبرانکارد ودستگاه های فیزوتراپی ... -انواع جکهای ضامندار(سوزنی )برای صندلی های ارایشگاهی وصندلی های اداری و... -وانواع جک گازی مورد نیاز صنایع ومشتریان با سفارش ساخت طبق اندازه ونیوتن وطبق نقشه فنی درخواستی مشتری. -عرضه کلیه قطعات داخلی واتصالات (قرقری های فلزی و پلاستیکی-وسری تسمه ای وپیستون و...) جکهای گازی مصارف صنعتی - کشاورزی - راهسازی - پزشکی و خانگی -قیمت مناسب وبهترین کیفیت را با ما تجربه کنید. ساعت کاری : روز های کاری از ساعت 9.5 الی 7 شب یکسره جمعه ها فروشگاه تعطیل میباشد. -مشتری همان نعمتی است که خداوند به ما عطا فرموده وما قدردان مشتریانمان میباشیم. ادرس فروشگاه : تبریز خیابان آزادی آخر کوی سجادیه جنوبی خیابان مهدیه پ11 (چهار راه ابوریحان ابادانی مسکن بالاتر از دانشگاه آزاد خیابان مهدیه پ 11) سایت فروشگاهی جهت خرید انلاین ***http://faico110.com/*** instagram.com/jak.gazi (وبلاگ اموزشی )http://jak-gazi.blogfa.com/ 04134770780 09146474591 09147861734

    فروش قطعات جانبی آذربایجان شرقی
  • لوازم یدکی ایسوزو

    لوازم یدکی ایسوزو

    NOVIN ISUZU SUPPLYING OEM PARTS FOR ISUZU NKR / NPR / NQR فروش ویژه قطعات و لوازم یدکی ایسوزو قابل توجه سازمان ها ، ارگان ها ، کارخانجات تولیدی ، توزیعی و فروشگاه های معتبر سراسر کشور فروشگاه نوین ایسوزو : وارد کننده و توزیع کننده لوازم یدکی ایسوزو ؛ لوازم یدکی ایسوزو تلـفـــن : 33909319 5576712 0912 - شهاب رمضان پور موضوع فعالیت های فروشگاه نوین ایسوزو : واردات و توزیع گستردۀ قطعات یدکی ایسوزو در سراسر کشور و خدمات رسانی به ناوگان حمل و نقل کشوری لوازم یدکی ایسوزو نوین ایسوزو تامین کننده قطعات یدکی بدنه / موتوری / گیربکس و قطعات شاسی ایسوزو(NPR / NQR / NKR گروه بهمن دیزل ) قطعات خود را ازبین بهترین شرکت های تولید کنندۀ دارای استاندارد کیفی وگواهینامه تولید، در بسته بندی های استاندارد و با مناسب ترین قیمت جهت استفادۀ کلیۀ خودروسازان، در اقصی نقاط کشور ارایه می نماید. لوازم یدکی ایسوزو فروشگاه نوین ایسوزو جهت گسترش و توزیع محصولات خود ( ISUZU NPR,NKR,NQR ) در سراسر ایران نمایندۀ فعال می پذیرد. لوازم یدکی ایسوزو تلـفـــن : 33909319 5576712 0912 - شهاب رمضان پور درصورتیکه تمایل به خرید قطعات یدکی ایسوزو یا افتتاح فروشگاه جهت فروش مستقیم قطعات یدکی ایسوزو 5.2 ،6 و 8 تن در شهرستان خود دارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.چنانچه شهرستان محل اقامت شما فاقد فروشگاه لوازم یدکی ایسوزو میباشد می توانید از سرویس پشتیبانی قطعات فروشگاه نوین ایسوزو در زمینه تامین قطعات یدکی ایسوزو، بهره مند شوید. لوازم یدکی ایسوزو یکی از سیاستهای فروشگاه نوین ایسوزو احترام به حقوق مصرف کننده و تکریم مشتری می باشد، در این راستا ارائه محصولات با کیفیت و با مناسب ترین قیمت و ارسال این محصولات به سراسر کشور یکی از اصولی ترین و اساسی ترین راهکارها جهت نیل به این هدف می باشد. لوازم یدکی ایسوزو بورس کلیه قطعات یدکی ایسوزو قطعات یدکی ایسوزو برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. آدرس فروشگاه :خیابان ملت-کوچه تابان-پاساژ تابان-پلاک 11 تلـفـــن : 33909319 Shahab.ramezanpour@yahoo.com لوازم یدکی ایسوزو موتور کامل لوازم پمپ بدنه سپر چراغ جلو جلو پنجره داشبورد آینه لپی سینی جلو درب ایسوزو پیستون میل لنگ شاتون میل سوپاپ کولر بخاری گیربکس دنده گیربکس دیفرانسیل کندانسور لوازم ترمز و کلیه لوازم و قطعات یدکی ایسوزو لوازم یدکی ایسوزو کلیه قطعات یدکی اصلی ایسوزو را از ما بخواهید.(ISUZU NKR-NPR-NQR ) لوازم یدکی ایسوزو این حق مشتری است که بتواند بهترین سرویس را با قیمتی رقابتی تهیه کند و ما به وظیفه خود را مقابل مشتریان خودمان واقف هستیم.

    فروش قطعات جانبی تهران
  • تسمه تایمینگ 134 دندانه (موتور TU5)

    تسمه تایمینگ 134 دندانه (موتور TU5)

    بهره‌وری خودرویتان را با تسمه تایم ایساکو ارتقا دهید – انتخابی بهینه برای پژو 206 تیپ 5! **کد اصالت : 2070301099** **** با استفاده از تسمه تایم ایساکو، قدرتی سازگار و دقتی بی‌نظیر را به موتور TU5 خودروی پژو 206 هدیه کنید. طراحی 134 دندانه‌ای این تسمه، کمک می‌کند که موتور شما با کارآیی بالا و به طور فوق‌العاده‌ای صاف کار کند. ### مشخصات کلیدی: **مارک برجسته**: ایساکو **عمر طولانی**: تضمین کیفیت تا 60,000 کیلومتر **سبک‌وزن**: 230 گرم برای نصب راحت‌تر و تعادل بهتر موتور **انطباق‌پذیر**: مناسب برای پژو 206 تیپ 5 و 6، پژو 207، رانا و پارس **توضیحات تکمیلی**: تسمه تایم ایساکو نه‌تنها متکی به استانداردهای کیفیت بالاست، بلکه با طراحی اختصاصی خود برای مدل‌های متعدد پژو و دیگر خودروهای TU5، تجربه رانندگی قوی‌تر و قابل اعتمادتری را فراهم می‌آورد.

    فروش قطعات جانبی اصفهان