تفاوت پتو مسافرتی ایرانی با پتو مسافرتی خارجی

پتو مسافرتی ایرانی یا پتو مسافرتی چهارخانه در مقایسه با پتو مسافرتی خارجی دارای 6 تفاوت عمده است.
1- بافت پتو
بافت پتو مسافرتی ایرانی تاری و پودی بوده و بافت پتو مسافرتی خارجی تاری و حلقوی می باشد. در کل در ایران تمامی پتو های بافته شده تاری و پودی بوده و پس از آن طی مراحلی پرداخته و تبدیل به پتو می شود.
2- طرح پتو
طرح پتو خارجی اصطلاحا چاپی روتاری یا گردشی بوده و برعکس پتو مسافرتی ایرانی که صرفا بافت پتو بوده و چهارخانه است.
3- بسته بندی پتو
پتو ایرانی مسافرتی در بسته بندی های طلق و کارتن های 50 تایی یا گونی های 70 تایی قرار میگیرند این در حالی است که پتوهای مسافرتی خارجی در بسته بندی مخصوص کیفی شکل و در گونی های مخصوص 100 تایی قرار میگیرند.
4- نرمی پتو
پتو مسافرتی تولید داخل مانند پتو مسافرتی خارجی در ابتدا پس از بافت نرمی خاصی ندارد و باید پرداخته و اتو شود. تفاوت اصلی پتو خارجی و ایرانی در مراحل پرداخت پتو به وجود می آید. دستگاه های بروز، استفاده از نخهای با کیفیت در پتو های خارجی و بافت تاری حلقوی پتو مسافرتی خارجی را اصطلاحا ژله ای وار کرده و نرمی خاصی دارد اما پتو مسافرتی داخلی صرفا پس از خار زدن، اتو شده و سپس فتیله می شود و نرمی مورد انتظار را ندارد.

5- وزن پتو
پتو مسافرتی داخلی تلرانس وزنی 500 الی 700 گرم را دارد و بیش از آن سفارشی محسوب شده ولی تلرانس وزنی پتو مسافرتی خارجی از 400 تا 2000 گرم متفاوت بوده و این تلرانس وزنی خود عاملی مثبت در خرید مشتری محسوب می شود.
6- قیمت پتو
قیمت پتو مسافرتی ایرانی تنها مزیت برتر آن نسبت به پتو مسافرتی خارجی بوده و قیمت حدودا نصف آن در وزنی یکسان باعث شده هنوز بازار مخصوص به خودش را داشته باشد و با توجه به قدرت کم خرید این روزهای مردم کشور و همچنین ضعیف بودن کشورهای همسایه در برهه های خاص زمانی بازار صادراتی خوبی نیز داشته باشد.


۲۷ فروردین ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • آدرس کارخانه زیرانداز حصیری

    آدرس کارخانه زیرانداز حصیری

    09139887234 کارخانه تولید و پخش عمده انواع زیرانداز حصیری و زیرانداز ضدآب با قیمت ارزان برای صادرات و بازار داخلی کارخانه زیرانداز نیرباف با استفاده از دستگاه های روز دنیا انواع حصیر یک تیکه را با بهترین کیفیت و قیمت تولید می کند. برای دریافت کاتالوگ محصولات نیرباف و لیست قیمت با مدیر مجموعه ای نیرباف در ارتباط باشید. حصیر یک تیکه حصیر دو تیکه جاجیم ضدآب حصیر یک تیکه نیرباف به طور کامل لبه دوزی شده و دارای دسته مخصوص برای حمل می شود. تولیدات نیرباف در سایز های زیر می باشند. 12 متری 9 متری 6 متری 4 متری

    ریسندگی و بافندگی یزد
  • تولیدی روفرشی مخمل و زری دار طرح فرش

    تولیدی روفرشی مخمل و زری دار طرح فرش

    کارخانه تولیدی نیرباف تولید کننده انواع روفرشی های صادراتی با کیفیت در تنوع طرح های زیبا با قیمت ارزان می باشد. محصولات نیرباف به شرح زیر می باشند. روفرشی مخملی روفرشی زری دار روفرشی ابریشمی روفرشی سه شانل روفرشی سنتی روفرشی دوشانل مخمل تولید کننده انواع روفرشی های طرح فرش زرکدار با کیفیت بسیار بالا و رنگبندی زیبا طبق سفارش مشتری در سایز های زیر روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری روفرشی 3 متری روفرشی 1/5 متری

    ریسندگی و بافندگی یزد
  • تولید و پخش روفرشی کشدار

    تولید و پخش روفرشی کشدار

    09139887234 تولید و پخش کننده انواع روفرشی مخمل کش دار با طرح های جدید و زیبا از کارخانه روفرشی نیرباف روفرشی های کش دار در سال های اخیر با استقبال بسیار بالایی مواجه شده که کارخانه روفرشی نیرباف علاوه بر تولید انواع روفرشی های سنتی روفرشی مخمل فشرده کش دار را با بهترین کیفیت و قیمت تولید و به سراسر کشور ارسال می کند. سایز بندی روفرشی های کش دار مخمل نیرباف به شرح زیر می باشند روفرشی 12 متری روفرشی 9 متری روفرشی 6 متری کاور فرش نیرباف با بسته بندی های شیک و کیفیت بسیار بالا تولید می شوند.

    ریسندگی و بافندگی یزد
  • پارچه تنظیف 50 سانتی

    پارچه 50 سانتی به صورت کتابی بسته بند شده پارچه تنظیف 50 سانت کتابی برای مصارف در شرکتها و کارگاهای صنعتی و رنگ کاری مورد استفاده قرار میگیرد . این پارچه در عرض پنجاه و به صورت کتابی و بسته بندی دویست و پنجاه متری عرضه بازار میشود . مناسب برای تمامی مراکزی که به دنباله پارچه تنظیف ارزان قیمت هستند میباشد. به طور کلی پارچه تنظیف 50 سانتی و سایر پارچه های تنظیف امروزه از محبوب ترین انواع پارچه به حساب می آیند. برای اطلاع از جزییات و قیمت به اطلاعات تماس در پایین آگهی مراجعه بفرمایید .

    ریسندگی و بافندگی اصفهان