دسنگاه جوش پلی اتیلن

دستگاه جوش پلی اتیلن HDPE در نوع دستی یا هیدرولیک، برای جوشکاری 32-1200mm استفاده می شود.
دستگاه جوش پلی اتیلن، محبوب ترین روش جوشکاری برای سیستم های لوله کشی HDPE است این دستگاه جوش برای جوش لوله های پلی اتیلن و اتصالات تا 32 بار است. اندازه جوش 40 – 50 – 63 – 75 – 90 – 110 – 125 – 140 – 16 0mm با کمترین زمان نصب، عملیات جوش ساده و سریع را طبق استانداردهای بین المللی ISO 12176-1 انجام می دهد .
حداکثر فشار کاری 150 بار است.دمای محیط کاریC ° -40 و+ 40 ° C است .
دستگاه جوش پلی اتیلن دستگاه های جوش پلی اتیلن از 20-63 میلیمتر در یک کیت دستی و 20 تا 110 میلیمتر نیز در یک کیت دستی دیگر هستند. Poly110M (دستی) و Poly110P (هیدرولیکی). دستگاه جوش الکتروفیوژن ما دو دستگاه مختلف داریم که هر دو قادر به جوشکاری اتصالات الکترولیز الکترونی تا 1200 مگاوات هستند.
این دستگاه ها می توانند توسط شبکه الکتریکی معمولی 230 و 50 هرتز و ژنراتور 7.5 کیلووات تولید شوند. دستگاه دستی نیز براساس درخواست موجود است. دردستگاه جوش الکتروفیوژن، ذوب داخلی از طریق یک ماده رسانایی در داخل رابط جوشکاری یا ذوب شدن با پلیمر رسانا وجود دارد.
گرما از طریق جریان الکتریکی تماس با مواد هدایت شده در داخل اتصالات تولید می شود. برای داشتن مواد مطلوب و محصولات مفید، طراحی و نصب براساس مفاصل مناسب با شرایط آزمایش جوشکاری خوب انجام می شود. روش های جوشکاری و اتصال به یکدیگر متفاوت هستند و به پارامترهایی نظیر نوع لوله های پلیمری، تغییرات ساختاری پلیمر، الزامات اعمال فشار داخلی یا خارجی لوله، کاهش نشت، ممنوعیت سکته مغزی و بارهای ضربه طولی، عملکرد و شرایط عملیاتی بستگی دارد. عملیات ساخت و ساز و نصب و انواع محصولاتی که باید با یکدیگر هماهنگ شوند.
فرایند دستگاه جوش پلی اتیلن با دو قطعه لوله گرمانرم همراه با گرما و فشار همراه است. در حالی که معمولا با لوله پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) همراه است، ماشین آلات قادر به اتصال یا جوش انواع مختلف و اندازه لوله هستند.
دستگاه جوش پلی اتیلن، فرآیند دو انتهای لوله است که با یک عنصر گرمایش تماس گرفته شده است.پس از حذف این عنصر، لوله های مذاب با یکدیگر فشرده می شوند – ایجاد یک واحد یکپارچه.پیوستگی حرارتی یک فرایند اثبات نشت و شایع ترین روش پیوند HDPE و FPVC است.


۰۲ فروردین ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • کلر زن محلولی ( پودری ) ساخت کمپانی EMEC ایتالیا

    کلر زن محلولی ( پودری ) ساخت کمپانی EMEC ایتالیا

    دو عدد مخزن500 لیتری کلرزنی درب کوچک و دارای صفحه نصب میکسر و پمپ به ابعاد 117 سانتیمتر (ارتفاع) و 78 متر قطر استراکچر فلزی مناسب ساخته شده از پروفیل 40در 40 و ارتفاع حداقل 50 سانتیمتر و طول و عرض هر صفحه حداقل 70 سانتی متر با پوشش اپوکسی همزن تکفاز با قدرت 0.18 کیلو وات و 1400 دور در دقیقه و گیربکس آرام کننده با سرعت حداکثر 175 دور در دقیقه شفت از جنس SS316L ضدخوردگی پروانه از جنس PVC با قطر حداقل 25 سانتیمتر و ضخامت 9 میلیمتر. https://t.me/exirtreatment http://exirtreatment.com

    آب و فاضلاب تهران
  • دستگاههای آزمایشگاهی

    دستگاههای آزمایشگاهی

    تامین کننده و تجهیزکننده انواع دستگاههای آزمایشگاهی کنترل کیفی صنایع غذایی و نفت و پتروشیمی و بذروغلات و ... هموژنایزر-هات پلیت-هات پلیت مگنت-کوره آزمایشگاهی-پی اچ متر-هدایت سنج-اکسیژن متر-مولتی متر-کدورت سنج-کلرسنج-ازن متر-آب مقطرگیری یکبارتقطیر-آب مقطرگیری دوبارتقطیر-دیونایزر-شوف بالن - سانتریفیوژ-یون متر-ترازوآزمایشگاهی-رفرکتومتر-رطوبت سنج-ترازورطوبت سنج-بادسنج-ترمومترلیزری-نورسنج-پی اچ مترخاک-ویسکوزیمتر-پی اچ مترپرتابل-پی اچ مترقلمی-اکسیژن متررومیزی-اکسیژن مترپرتابل-اکسیژن مترقلمی-الکترود شیشه ای پی اچ متر-الکترود اپوکسی پی اچ متر-الکترود اکسیژن متر-الکترود ecمتر-استریومیکروسکوپ-رفرکتومترقلمی-رفرکتومترضدیخ-رفرکتومترقندوشربت-رفرکتومترشیر-رفرکتومترکلینیکال-پلاریمتر-سوکسله -هضم و تقطیر-کجلدال اتوماتیک-سوکسله دستی-کیت کلرسنج-قرص دی پی دی-قرص پی اچ-کیت سنجش آب-ترمومترلیزری-دیتالاگر-صداسنج آنالیزوردار-صوت سنج دیتالاگر-دوزیمترصدا-نورسنج -نورسنج دیتالاگر-فتوسنتزمتر-بادسنج پره ای-بادسنج -ترمورطوبت سنج-پارتیکل کانتر-دستگاه سنجش کیفیت هوا-شوری سنج-co2متر-دورسنج لیزری-تاکومتر-اسپکتروفتومتر-بمبو-مقسم بذر-شیشه آلات آزمایشگاهی و ...

    آب و فاضلاب تهران
  • بشکه 220 لیتری الرینگ

    بشکه 220 لیتری الرینگ

    تولید بشکه 220 لیتری الرینگ در شرکت ساحل اتحاد انجام میپذیرد. این بشکه ها برای نگهداری و ذخیره میزان انبوهی از مواد و همچنین حمل و نقل آب، مواد صنعتی، مواد شیمیایی، انواع روغن های صنعتی و … کاملا مناسب هستند. از مزایای بشکه های پلاستیکی الرینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد: -حمل و نقل آسان توسط لیفتراک انجام میگیرد.https://semcoplast.com/product-category/two-door-barrel-design/ -گنجایش دقیق 220 لیتر -آب بندی کامل -چینش 3 ردیف روی یکدیگر -مشخصات و ابعاد نوع: 220 لیتری الرینگ وزن: 9.2 کیلوگرم قطر: 61 سانتی متر ارتفاع:93 سانتی متر

    آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بایوساید،آنتی باکتریال

    بایوساید،آنتی باکتریال

    بایوتریت500 و 535 بایوسایدهای غیر اکسیدکننده و بسیار موثر جهت حذف جلبک ، خزه و باکتری های هوازی و بی هوازی،باکتری SRB و... در آبهای صنعتی می باشند.این محصولات می‌تواند در سیستم‌های خنک‌کن مدار باز یا بسته، استخرها، خطوط انتقال آب، سیستم‌های آتش نشانی نیز مورد استفاده قرار گیرد. BioTreat525 بایوساید بسیار قوی جهت ضد عفونی و استریل نمودن ممبرانهای اسمزمعکوس،UF و بطور کلی تجهیزات پیش تصفیه،فیلترهای میکرونی و خطوط انتقال آب از میکرواگانیزمها، با سرعت عمل بالا. مصرف این بایوساید پس از انجام CIP بمنظور پیشگیری از رشد مجدد میکروارگانیزنها(باکتریها) و گرفتگی مجدد ممبرانها بر اثر بایوفولینگ توصیه می شود. یکی از عمده ترین مشکلات ممبرانها، گرفتگی در اثر ایجاد بایوفولینگ در زمان خاموشی سیستم می باشد. و اما راه حل این مشکل: اسنفاده بایوتریت525 در آب تصفیه داخل مخزن فلاشینگ(بمیزان 200 میلیگرم) جهت انجام همزمان فلاشینگ و استریل نمودن ممبرانها هنگام خاموش کردن دستگاه RO، تأثیر بسزایی در سلامت ممبرانها و عدم میکروبی شدن آنها در مواقع خاموشی سیستم دارد.(به این ترتیب مصرف بایوتریت525 بهمراه آب فلاشینگ باعث افزایش عمر ممبرانها و بهبود عملکرد آنها خواهد شد.) مزایا: عدم تأثیرات زیست محیطی. مقدار مصرف بسیار کم و تأثیر در حداقل زمان.(کاهش هزینه های بهره برداری) سازگاری با انواع ممبرانها برای اطلاع از میزان و روش مصرف بایوتریت525 با کارشناسان شرکت ژرفاب زیست تماس بگیرید. روش مصرف محصول حذف کننده قارچ و جلبک برج‌ خنک‌کننده:BioTreat500,535 مقدار دقیق مصرف با توجه به آنالیز آب جبرانی و آب گردشی تعیین می‌گردد.بسته به مقدار آلودگی میکروبی، مقدار لجن و جلبک ایجاد شده، دمای محیط(فصل)، شرایط سیستم و سایر عوامل مؤثر معمولاً سه روز تا 14 روز یکبار با غلظت ppm80-150 بصورت شوک باید تزریق شود. بدیهی است مقدار دقیق و بازه زمانی تزریق با تست‌های میکروبی تعیین خواهدشد. معمولاً در یک تا دو هفته اول حدود  400-500 میلیگرم، تزریق می‌شود و پس از این مدت مصرف به حدود ppm80-150 کاهش می‌یابد. بسته بندی محصول حذف کننده قارچ و جلبک برج‌ خنک‌کننده: گالن 20 لیتری و یا بشکه 220 لیتری از جنس پلی‌اتیلن (20 و 200 کیلوگرمی)

    آب و فاضلاب تهران