خرید مبلمان اداری | نکات مهمی که باید در این زمینه حتما رعایت کنید

 انتخاب درست مبلمان اداری می‌تواند اعتبار و قدرت مجموعه شما را به طور کامل به مراجعه کنندگان شما منتقل کند و همچنین می‌تواند در کار آمدی کارمندان و پرسنل شما نیز نقش بسیار مهمی را داشته باشد. در ادامه این مطلب نکات مهم برای خرید مبلمان اداری را بیان می‌کنیم. 

 

نکات مهم برای خرید مبلمان اداری

انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای مجموعه شما داشته باشد. اما برای این منظور باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید و مبلمانی را که مد نظر دارید، از لحاظ فاکتورهای زیادی بررسی کنید. در ابتدا باید در نظر داشته باشید که آن را برای چه کاری و چه کسانی می‌خواهید تهیه کنید. با اطلاع از این موضوع می‌توانید مبلمانی را خریداری کنید که مناسب با روحیات مراجعه کنندگان شما داشته باشد تا بتوانید تاثیر بسیار زیادی را بر روی آن‌ها بگذارید. 
 
مبلمان اداری

اندازه مبلمان

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید مبلمان اداری باید به آن دقت داشته باشید، اندازه و سایز آن می‌باشد. انواع مبل در ابعاد و سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و انتخاب یک مبل با اندازه مناسب می‌تواند در طراحی دفتر کار شما، کمک بسیار زیادی کند. برای این موضوع بهتر است از قبل فضای محیط کار خود را در ذهنتان داشته باشید و متناسب با آن، برای خرید مبلمان اقدام کنید. به طور مثال، اگر فضای بزرگی را در اختیار دارید، می‌توانید مدل‌های متنوعی را برای دفتر کسب و کار خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که تنوع در دکوراسیون می‌تواند بسیار مناسب باشد. 
بودجه خود را برای خرید مبلمان اداری در نظر داشته باشید
خرید مبلمان اداری مناسب، به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است که باید کاملا عقلانی انجام شود تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید. به صورت کلی، باید در نظر داشته باشید که چه مبلغی را می‌خواهید به خرید مبلمان اختصاص دهید و چه تعداد از آن‌ها را نیاز دارید. 
 

در نظر گرفتن نیازها در زمان انتخاب مبلمان اداری

یکی از نکات بسیار مهم در زمان انتخاب مبلمان اداری، در نظر گرفتن نیازهای شما از آن‌ها است. برای مثال یک کارمند یک کارمند بیشتر کارهای خود را با یک کامپیوتر انجام می‌دهد پس خرید یک میز کوچک برای او کافی است. اما برخی دیگر از کارمندان نیاز به فضای بیشتر برای کار با برگه‌ها و فایل‌های دیگر دارند و به همین دلیل باید میز بزرگ‌تری را برای آن‌ها انتخاب کنید. 
راحتی مبلمان اداری نیز یکی دیگر از مواردی است که باید آن را در نظر داشته باشید. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که کارمندان شما ساعات زیادی را قرار است در شرکت شما مشغول به کار باشند پس انتخاب مبلمان مناسب، علاوه بر راحت بودن کارمندان شما، می‌تواند روند کاری آن‌ها را نیز افزایش دهد. 
 
مبلمان اداری

سبک و ظاهر مبلمان

خیلی از افراد در زمان خرید مبلمان اداری، سعی می‌کنند تمامی مبلمان خود را هماهنگ و از یک برند انتخاب کنند، اما برخی دیگر دوست ندارند مبلمان با هم هماهنگ باشند و تنوع در دکوراسیون را ترجیح می‌دهند. اما برای این موضوع، ابتدا باید در نظر داشته باشید که می‌خواهید چه  نوع دفتر کاری داشته باشید؟ آیا دفتر کار مدرن می‌خواهید یا سنتی و معاصر؟ مشخص کردن سبک محیط کاری می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب جنس، رنگ و طرح مبلمان شما داشته باشد. 

سایر نکات مهم برای خرید مبلمان اداری

همچنین در هنگام انتخاب مبلمان اداری، بهتر است موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید. 
    • استفاده از میز گرد برای بهینه کردن فضا و ایجاد همکاری بیشتر بین کارمندان می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد
    • روی میز باید حتما سطح صاف و کافی برای رایانه، تلفن، قسمتی برای نوشتن و قرار دادن اسناد و مدارک مورد نیاز باشد
    • هنگام خرید مبلمان اداری، حتما دقت داشته باشید که در سایزی باشند که بتوانید آن را به راحتی در دفتر خود جابه‌جا کنید
    • کتابخانه‌ها و قفسه‌های ذخیره سازی را برای اسناد و مدارک مهم خود در هر فضا در محیط اداری را در نظر بگیرید
 

سخن پایانی

در این مطلب نکات مهم برای خرید مبلمان اداری را بیان کردیم. دقت داشته باشید که مبلمان مناسب، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و کارآمدی دفتر کار شما داشته باشد و علاوه بر افزایش راندمان کاری کارمندان، تاثیر بالایی نیز بر روی مراجعه کنندگان به شرکت شما داشته باشد. 

۲۵ بهمن ۱۳۹۹
جویشگر


محصولات مشابه
  • صندلی تاشو-صندلی سکو

    صندلی تاشو-صندلی سکو

    ## تولید کنندهی صندلی تاشو ### صندلی تاشو مناسب سالن های تئاتر و سالن های کوچک قابل نصب روی سکو های کشویی مناسب برای سالن های ورزشی مناسب برای فضاهای کوچک با کیفیت ترو اصولی تر از نمونه اروپایی رنگ و جنس پارچه و دسته قابل تغییر ارسال رزومه و کاتالوگ به سراسر کشور بازدید حضوری و مشاوره به تجربه ما اطمینان کنید ، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم *****با تجربه و تازه نفس***** تلفن :02634812808 سلمانیها : 09121269027 میرزا محمدی :09121900867 www.sevenseating.ir www.sevenindgroup.com www.sevenseating.com www.sevenindgroup.ir [https://www.aparat.com/Sevenindgroup](https://www.aparat.com/Sevenindgroup) Instagram:[ https://www.instagram.com/sevenindgroup](https://www.instagram.com/sevenindgroup) آدرس : استان البرز – جاده قدیم کرج قزوین-اقدسیه-کوی راز **با تجربه و تازه نفس**

    مبلمان اداری/دانشگاهی البرز
  • صندلی دانش آموزی و دانشجویی وکمدبایگانی

    صندلی دانش آموزی و دانشجویی وکمدبایگانی

    شرکت صنعت آذربایجان (صنایع فلزی مالکی) تولید کننده انبوه تجهیزات اداری ، دانشگاهی و مدارس شامل انواع صندلی دانش آموزی و دانشجویی، میز معلم ، میزنقشه کشی،میز و نیمکت مدرسه ، میز وصندلی مهدکودک ، صندلی آزمایشگاهی ، میز وصندلی اداری ، و... کلیه محصولات خود را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به فروش می رساند

    مبلمان اداری/دانشگاهی آذربایجان شرقی
  • صندلی ریلکسی و مبل برقی سینما خصوصی

    صندلی ریلکسی و مبل برقی سینما خصوصی

    ## مبل برقی دارای کف و پشتی متحرک سینی پذیرایی همراه با اکسسوری های مورد نیاز مانند چراغ مطالعه شارژر بیسیم درگاه USB ارسال رزومه و کاتالوگ به سراسر کشور بازدید حضوری و مشاوره به تجربه ما اطمینان کنید ، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم *****با تجربه و تازه نفس***** تلفن :02634812808 سلمانیها : 09121269027 میرزا محمدی :09121900867 www.sevenseating.ir www.sevenindgroup.com www.sevenseating.com www.sevenindgroup.ir https://www.aparat.com/Sevenindgroup Instagram: https://www.instagram.com/sevenindgroup آدرس : استان البرز – جاده قدیم کرج قزوین-اقدسیه-کوی راز **با تجربه و تازه نفس**

    مبلمان اداری/دانشگاهی البرز
  • صندلی آموزشی و همایشی مدل 762W

    صندلی آموزشی و همایشی مدل 762W

    صندلی آموزشی با دسته ی تحریر جنش پارچه و چرم پشتی چند لایی استراکچر پروفیل و MDF پایه ثابت

    مبلمان اداری/دانشگاهی البرز