مشخصات تگ خوب فرکانس ۸ صدفی

در انتخاب یک تگ صدفی خوب معیارهای زیادی توسط

افراد متخصص ویا غیر متخصص عنوان میشود،وگاه دچار دو دلی میشویم که چه نوع تگی را برای فروشگاه خود امنتخاب کنیم.

هر تگ فروشگاهی اساسا تشکیل شده ازدوقسمت تگ که به هم اتصال پیدا میکند، و سوزن و قفل تگ و مدارداخلی ویا سیم پیچ آن .

در تگ های عمدتا  تگ صدفی خوب فرکانس ۸/۲ و تگ صدفی ۴/۷ دارای یک شکل ظاهری میباشد و مدارداخلی آن نیز کاملا به هم شبیه بوده و فقط اصطلاحا خازن آن که برای مشخص کردن تگ با فرکانسهای متفاوت تولید شده است متفاوت میباشد.

پس به این نتیجه میرسیم که یک تگ صدفی خوب از لحاظ ظاهر با فرکانس دیگر دارای یک شکل همسان میباشد،که مشخص شدن آن فقط تنها به وسیله گیت فروشگاهی هم فرکانس با او و یا دستگاه مشخص کننده فرکانس تگ قابل شناسایی میباشد.

 

و پارامتر مهم یکه برای تولید یک تگ صدفی خوب در نظر گرفته میشود،تا بهترین کیفیت رو داشته باشد. ABS و مدار داخلی آن است

که توضیح میدهیم،ABS  مهمترین بخش از تولید یک تگ صدفی خوب میباشد و باعث استحکام و مقامت تگ در برابر ضربه،گرما، و غیره میباشد ولی گاها دیده میشود بعضی از انواع تگ به خاطراینکه در قیمت تگ کاهش داشته باشند و فروش بیشتری داشته باشند دست به این اقدام میگذارد که مناسب نیست.

و گزینه بعدی مدار داخلی یک تگ صدف خوب میباشد که باعث میشود نتیجه مورد نظر ما را فراهم کند،و گاه دیده میشود به خاطر اینکه از قیمت تگ کاسته شود از دور سیم پیچ آن میکاهند. واین امر باعث میشود در زمان کارکرد با گیت فروشگاهی انتظاری که ما از گیت فروشگاهی داریم و به موقه آلارم بدهد،آلارم نمیدهد و باعث ضرر به ما در کوتاه مدت و یا در بلند مدت میشود.

اساسا چرا نیاز داریم یک تگ صدفی خوب استفاده کنیم؟

این سوالی ست شاید پیش بیاید به عنوان مثال از یک تگ صدفی غیر مرغوب استفاده میکنیم و از نتیجه آن راضی هستیم،چرا باید یک تگ صدفی خوب بخریم و امکان دارد هزینه آن مقداری بیشتر باشد، و هزینه بیشتری ما پرداخت کنیم.

جواب اینجاست که در طول ایام و سالها و مجاورات سیستم فروشگاهی امکان دارد به هر دلیلی به مرور زمان از کارایی آن کم شود و رضایت مندی قبلی ما را فراهم نیاورد،ما زمانیکه از یک تگ صدفی نا مرغوب استفاده کنیم و سیستم فروشگاهی مقداری از کارایی خود را از دست داده باشد.سیستم شما هیچ آلارمی ندارد، وامکان دارد دست رنج شما و سرمایه شما از بین برود و متضرر شوید،ولی زمانی که شما از یک تگ صدفی خوب استفاده میکنید و سیستم فروشگاهی شما از کارایی خود را از دست داده باشد وکیفیت تگ خوب باشد به اصطلاح نقاط ضعف گیت فروشگاهی شما رو میپوشاند و جلوگیری میکند از ضرر و زیان شما و متوجه میشوید که سیستم حفاظتی فروشگاه شما کیفیت خود را از دست داده به مرور سالها و نسبت به رفع مشکل ایجاد شده اقدام میکنید.

برای خرید یک تگ صدفی خوب میتوانید با ما در تماس باشید و سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی آفرید کالا ثبت کنید
 


۱۹ آذر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • خرید لباس احرام-مدل لباس حجاج-لوازم حج-لباس ولوازم احرام(حراء)

    خرید لباس احرام-مدل لباس حجاج-لوازم حج-لباس ولوازم احرام(حراء)

    لباس احرام-مرکز انحصاری طراحی,تولید وتکمیل انواع منسوجات والبسه و لوازم حج(حراء) تولید و پخش لباس ولوازم حج تمتع وعمره به سراسر ایران با کیفیت بالا دراسراع وقت وقیمت مناسب مورد تاییدسازمان حج وزیارت وروحانیون ومدیران کاروانهای زیارتی می باشد *لباس احرام زنانه -شامل مانتو-شلوار-چادر-مقنه- از جنسهای(نخی )-(پنبه ویسکوز)-(ترگال)-(تترون ) *لباس احرام دخترانه- شامل مانتو-شلوار-چادر-مقنه *حوله احرام مردانه –حوله احرام پسرانه شامل 2عدد حوله (حوله مخمل1.250)(حوله پنبه1.200)(حوله پنبه1+) *پک لوازم شخصی زائر: شامل :صابون ،قیچی، ناخنگیر، قفل 25 ،لیوان آب خوری، نخ سوزن طناب *زیرپوش زنانه و مردانه-شلوارک جیب دارزنانه ومردانه از جنس(پنبه سوپر) *کفش طبی احرام زنانه-دمپایی احرام زنانه-دمپایی مردانه *کلاه زنانه -کلاه مردانه *ساق دست زنانه-جوراب وضو زنانه -دستکش ضدحساسیت *کمربند مردانه-همایل-همیان-دکمه مردانه- کیسه سنگ *ساک بزرگ و کوچک حج *سجاده نمازحصیری *چادر سنتی کشدار *صابون وشامپو بی بو * چادر ملی زیپ دار *کرم عرق سوز * دشداشه مردانه *ست چمدون حج واجب * زیر انداز حصیری * قیچی ناخنگی * خودتراش وتیغ * کلاه عرق گیر *طناب *قفل *قمقمه آب دو جداره لیوان دار *ملحفه وروبالش یک بار مصرف وپد توالت فرنگی *صندلی تاشو قابل حمل راحت *وبافت وتکمیل انواع پارچه سفید تترون-ویسکوز-پنبه-وترگال سفید ورنگی وانواع چادرمشگی ملی-دانشجویی-سنتی-لبنانی-خلیجی-قجر-شال دار-عبایی-جده-بیروتی-چادر ومغنه گل دار و سفید نماز-سایت (www.ehramhara.ir)09121543453-02155397812

    پوشاک تهران
  • فروش عمده مانتو و شلوار اداری فیونا

    فروش عمده مانتو و شلوار اداری فیونا

    پارچه فیونا یکی از انواع پارچه های وارداتی از کشور چین است که بنا به پارامترها و ویژگی هایی که دارد مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف برای دوخت لباس فرم رسمی قرار گرفته است. این پارچه در دسته پارچه های کشی قرار دارد. عرض پارچه فیونا معمولا حدود ۱۵۰ سانتی متر است که هر طاقه آن چیزی حدود ۵۰ الی ۶۰ یارد است. مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌ جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما در تماس باشید .

    پوشاک اصفهان
  • تولید و فروش ویژه لباس راحتی

    تولید و فروش ویژه لباس راحتی

    فروشگاه آریانا ترک نمایندگی معروف ترین برند های ترک ،چین،ایران قابل توجه پخش کنندگان پوشاک ، بوتیک ها و فروشگاه های اینترنتی و مزون داران و پخش کننده های خانگی ارزان سراها ،دست فروش ها،حراجی ها تولید و پخش عمده پوشاک زنانه ،بچه گانه ،مردانه پخش انواع تیشرت شلوار،تیشرت شلوارک،تاپ شورت،بلوز شلوار ،تونیک شلوار،تاپ و تیشرت ،سوئیشرت شلوار ،شلوار و شلوارک تک و غیره... واردات پوشاک و تولید پوشاک نسبت به موقعیت فصلی برای شما همکاران عزیز طراحی میگردد. قیمت ها و مدل ها را ببینید و بعد خودتان قضاوت کنید تضمین کمترین قیمت در ایران را فقط با آریانا ترک تجربه خواهید کرد. تحویل پوشاک درتهران 2 ساعته بوده و به کلیه شهرستانها نهایتا طی 24 ساعت ارسال میگردد ، هزینه ارسال بار به باربری برای ارسال به شهرستان رایگان بوده و هزینه انبارداری کمتراز پانزده هزارتومان برای هربار ارسال میباشد .

    پوشاک تهران
  • تولیدی پوشاک راحتی زنانه در تهران

    تولیدی پوشاک راحتی زنانه در تهران

    تولیدی پوشاک راحتی زنانه در تهران پخش عمده پوشاک راحتی برای دیدن مدلها به کانال تلگرام ما بپیوتدید https://t.me/pakhsheposhakariyana نمایندگی معروف ترین برند های ترک ،چین،ایران قابل توجه پخش کنندگان پوشاک ، بوتیک ها و فروشگاه های اینترنتی و مزون داران و پخش کننده های خانگی ارزان سراها ،دست فروش ها،حراجی ها تولید و پخش عمده پوشاک زنانه ،بچه گانه ،مردانه پخش انواع تیشرت شلوار،تیشرت شلوارک،تاپ شورت،بلوز شلوار ،تونیک شلوار،تاپ و تیشرت ،سوئیشرت شلوار ،شلوار و شلوارک تک و غیره... واردات پوشاک و تولید پوشاک نسبت به موقعیت فصلی برای شما همکاران عزیز طراحی میگردد. قیمت ها و مدل ها را ببینید و بعد خودتان قضاوت کنید تضمین کمترین قیمت در ایران را فقط با آریانا ترک تجربه خواهید کرد برای دیدن تمام مدل ها به کانال ما در تلگرام بپیوندید ما این تضمین را به شما خواهیم داد قیمت های ما را مقایسه کنید و بعد خرید کنید برندهای برتر ترکیه ،چین و ایران را با نازلترین قیمتها ازما بخواهید پخش آریانا ترک با بیش از 16 سال سابقه واردات پوشاک و تولید پوشاک آماده ارائه خدمات به شما همکاران عزیز می باشد. انواع پوشاک بیش ازهزارمدل همیشه موجود میباشد تحویل پوشاک درتهران 2 ساعته بوده و به کلیه شهرستانها نهایتا طی 24 ساعت ارسال میگردد ، هزینه ارسال بار به باربری برای ارسال به شهرستان رایگان بوده و هزینه انبارداری کمتراز پانزده هزارتومان برای هربار ارسال میباشد قبول نمایندگی از سراسر ایران جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت کلیه مدلها به کانال ما در تلگرام مراجعه فرمائید و جهت هماهنگی بیشتر با مدیریت مجموعه محمد محمدی ویا با دفترتماس بگیرید آدرس : تهران-میدان جمهوری-به سمت اتوبان نواب صفوی جنوب-کوچه عبدالله زاده پلاک 32-زنگ یک شماره تماس :محمد محمدی 09129220495 02166904335

    پوشاک تهران