جایگاه تابلو چلنیوم در تابلوسازی

جایگاه تابلو چلنیوم در تابلوسازی :

تابلوسازی نسبت به گذشته دچار تحولات بسیار زیادی شده است و هر روز لیست جدیدی به اسامی تابلوهای تولید شده در کارگاه تابلوسازی افزدوده می شود . تحولاتی که در حوزه تابلوسازی رخ می دهد به نوع حروف برجسته ، نحوه نورپردازی و تکنیک های سه بعدی بر می گردد . در گذشته ها تابلوها به شکلی ساده صرفاً جهت معرفی نوع کسب و کار سفارش داده می شد و به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی در بالای سر درب نصب می شد اما امروزه تابلوسازی یک روش تبلیغات موثر برای محبوبیت برند ، کسب مشتریان بیشتر و تزیین نمای ظاهری محل کسب و کار به شمار می رود ، علاوه بر آن تابلو تبلیغاتی به عنوان شناسنامه و هویت یک مکان تجاری می تواند نام برند شما را  به عموم مخاطبان شناسانده و در طول مدت زمان طولانی یادآوری نماید طوری که دیگر نام برند یک نامی آشنا برای عموم خواهد بود و درواقع یک مکان تجاری بدون تابلو تبلیغاتی اساساً دچار کمبود و ضعف می باشد .

در تابلوسازی انواع متعددی از تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو نئون ، تابلو فلکسی ، تابلو بنری ، تابلو لایت باکس ، تابلو ترموود ، تابلو راهنما ، تابلو پلکسی گلاس و .... ساخته و آماده نصب می شود که انتخاب نوع تابلو تماماً به بودجه مشتریان ، محل کسب و کار ، سلیقه و هدف تبلیغاتی مشتری بستگی دارد . اما در میان همه تنوعاتی که در ساخت تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد تابلو چلنیوم در حال حاضر زننده حرف اول در سفارش و ساخت تابلو می باشد و اولین گزینه ای است که مشتریان هنگام سفارش تابلو جدید یا تعویض تابلو به آن می اندیشند . به دلیل اینکه تابلو چلنیوم جزء اولین تابلوهای تبلیغاتی هستند که می توان بر روی آن مانور نوری انجام داد و علاوه بر آن درخشندگی و زیبایی که این تابلو دارد نسبت به تابلوهای دیگر بهتر می باشد و می تواند سبب جذب مشتری شود .

جایگاه تابلو چلنیوم در تابلوسازی در حال حاضر رتبه اول را به خود اختصاص داده است . به دلیل اینکه تابلو چلنیوم با نمای کلاسیک و درخشانی که دارد و همچنین نحوه انجام روش های متفاوت نورپردازی در شکل های هندسی متفاوت و امکان سفارشی سازی آن از لحاظ رنگ ، نمای گرافیکی ، نحوه چیدمان حروف و نوع نورپردازی سبب شده است که این تابلو محبوبیت بالایی در میان مشتریان به خود اختصاص دهد . امکان ساخت تابلو چلنیوم در اندازه ها و شکل های متفاوت فراهم است و همین امر سبب انتخاب راحت این تابلو گشته است .

 

 

 

چرا تابلو چلنیوم تا این اندازه محبوبیت دارد ؟

تابلو چلنیوم به دلایل زیادی در بین مشتریان محبوبیت پیدا کرده است که عبارتند از :

1) رول های چلنیوم که سبب ساخت این تابلوی تبلیغاتی زیبا می شوند در طرح ها و رنگ ها و سایزهای متفاوتی در بازار موجود هستند و هر فرد با هر سلیقه ای می تواند رنگ و طرح مورد نظر خود را بیابد و تابلو چلنیوم دلخواه خود را سفارش دهد .

2) طراحی تابلو چلنیوم توسط نرم افزارهای متعددی نظیر اتوکد ، کرل دراو و غیره انجام می پذیرد و به راحتی می توان حروف برجسته چلنیوم را بر اساس نوع فونت و اندازه فونت تنظیم نمود و توسط موکاپ تابلو چلنیوم پیش نمایش کار را ملاحظه نمود و با خیالی آسوده سفارش خود را به ثبت رساند .

3) یکی از بارزترین ویژگی هایی که تابلو چلنیوم را نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی متمایز نموده است نحوه نورپردازی این تابلوست که به شکل های متفاوت انجام می پذیرد . تابلوساز در هنگام ساخت تابلو چلنیوم ، بر روی پلکسی برش هایی ایجاد می نماید که نحوه ایجاد این برش ها بر روی کار سبب می شود هنگام روشنایی لامپ های ال ای دی موجود در درون تابلو ، انتشار نور متصاعد شده از تابلو به شکلهای هندسی نظیر کریستال ، ستاره ، الماس و دایره به چشم انسان برخورد نماید برای همین هم به علت نوع نورپردازی تابلو چلنیوم اسامی متعددی نظیر تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم لترمکس و تابلو چلنیوم ساده را به خود گرفته است .

4) رنگ نیز یکی از پراهمیت ترین واژه در ساخت تابلوست ، اهمیت رنگ در تابلوسازی به قدری است که جهت تلفیق و ترکیب رنگ های متناسب همچون ترکیب رنگ های گرم یا سرد و یا رنگ های شاد و رنگ های تیره ، تابلوساز می بایست در زمینه روانشناسی رنگ در تبلیغات اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند از یک ترکیب رنگ متناسب برای ساخت تابلو بهره ببرد . گاهی تابلوساز برای ساخت یک تابلو از همه نوع ابزار با کیفیت استفاده می کند اما باز هم تابلوی تبلیغاتی نمی تواند زیبایی منحصر به فردی را به نمایش بگذارد و علت آن عدم استفاده نادرست از ترکیب رنگ های متناسب می باشد . به دلیل اینکه رول چلنیوم حاوی رنگ های متنوعی است و افراد می توانند هر نوع ترکیب رنگی دلخواه خود را سفارش دهند همین امر سبب محبوبیت تابلو چلنیوم گشته است که در این میان تابلو چلنیوم طلایی حرف اول را در میان رنگ های موجود می زند .

5) با اینکه قیمت تابلو چلنیوم نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی بالاتر است و سفارش و ساخت این تابلو هزینه بالاتری می طلبد اما به دلیل اینکه این تابلو یکی از به روزترین و مدرنترین تابلوهای حال حاضر در حوزه تابلوسازی است همه افراد برای ساخت تابلو جدید و یا بازسازی تابلوهای قدیمی تابلو چلنیوم را سفارش می دهند زیرا دوام و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و به دلیل داشتن روکش محافظ آن هیچ گونه گرد و غبار وارد حروف برجسته مندرج در تابلو نمی شود بنابراین درخشندگی و زیبایی حروف برجسته چلنیوم همچنان پابرجاست و سالهای طولانی می تواند به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی مدرن معرف برند و لوگوی کسب وکار شما باشد .

6) نصب تابلو چلنیوم بسیار ساده است کلیه کارهای ساخت تابلو در کارگاه تابلوسازی انجام می پذیرد و کار به صورت آماده به محل انتقال داده شده و فقط سیم های اضافی به پشت کار متصل می شود و پس از برطرف سازی عیوب احتمالی کار تحویل مشتری داده می شود .

7) امکان جابه جایی تابلو به راحتی از یک مکان به مکان دیگر فراهم می باشد و در صورت خرابی لامپ های موجود در داخل تابلو به راحتی امکان تعویض لامپها فراهم است .

با همه ویژگی هایی از تابلو چلنیوم بیان شد این تابلو به دلیل داشتن درخشندگی و زیبایی بالایی که دارد فعلا جایگاه اول را در تابلوسازی به خود اختصاص داده است و می تواند تاثیر بسزایی بر نحوه عملکرد مشتریان داشته باشد زیرا این تابلو به قدری زیباست که هر رهگذری با دیدن آن مجذوبش می شود و قطعاً نام برند شما را به رخ می کشد و زمانی که مشتری به دنبال کالاها و محصولاتی که مرتبط با نوع تجارت شماست نیاز پیدا می کند به دلیل اینکه تابلو چلنیوم در ذهن او نام برند شما را تداعی و ثبت نموده است حتماً مشتری به سراغ شما خواهد آمد .

گروه تولیدی ایمن نورتاب با کادری مجرب و متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو تبلیغاتی به ویژه انواع تابلو چلنیوم با قیمت مناسب و ظرف کوتاه ترین زمان ممکن راهنمای شما در انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی می باشد و امکان مشاوره رایگان را برای مشتریان فراهم می سازد تا مشتریان بتوانند جواب هر گونه ابهامات و سوالات خود را دریافت نموده و تابلوی تبلیغاتی مدنظر خود را سفارش دهند .

تابلوها هر کدام بسته به نحوه طراحی و چیدمان و نحوه جایگذاری حروف و همچنین محیطی که در آن نصب می شوند زیبایی ها و کارایی های خاص خود را دارند و می توانند به معرفی برند شما بپردازند و اثری سریع و دائم بر ذهن و تفکر افرادی که از مقابل محل کسب شما می گذرند داشته باشد . یک تابلوی تبلیغاتی می تواند به صورت شبانه روزی به تبلیغ بپرازد بدون اینکه نیاز به صرف هزینه تبلیغاتی مجددی داشته باشد . تابلو چلنیوم یک تابلو مدرن و کلاسیکی است که می تواند برای سالیان متمادی معرف برند شما باشد پس اگر قصد سفارش تابلو برای محل کسب خود دارید می توانید یکی از انواع تابلوهای چلنیوم را سفارش دهید تا برای مدت زمان طولانی و سالیان دراز از زیبایی های آن بهره مند شوید بدون اینکه نیاز به تعویض تابلو داشته باشید زیرا این تابلو در عرصه تابلوسازی جایگاه ویژه ای دارد و تا پدید آمدن تابلوهای تبلیغاتی جدیدتر می تواند اولین باشد .

یکی از ویژگی های تابلو چلنیوم امکان استفاده از حروف ترکیبی آن است . هر قدر که در ساخت تابلوی تبلیغاتی خود نوآوری و خلاقیت به خرج دهید به همان اندازه تابلو تبلیغاتی زیبا و منحصر به فردی خواهید داشت . تابلوها با هر نوع حروفی که ساخته شوند معرفی برند هستند اما اینکه تابلو زیبا باشد و بتواند چشمان مشتریان را خیره نموده و آنها را جذب نماید بسیار حائز اهمیت است .

 

 

 

نکات قابل توجه برای ساخت تابلو چلنیوم منحصر به فرد و زیبا :

طراحی تابلو چلنیوم یا هر نوع تابلو تبلیغاتی دیگر باید به گونه ای باشد که تابلو نه زیاد شلوغ و درهم به نظر برسد و نه زیاد ساده و بی روح ، پس در طراحی به نوع فونت ، اندازه فونت ، نحوه جایگذاری حروف برجسته در محیط تابلو ، رنگ حروف ، برجستگی حروف و .... توجه شود .

برای زیرسازی تابلو چلنیوم می توان از انواع متریالها نظیر سنگ ، پلکسی ، پی وی سی ، نمای کامپوزیت و چوب ترموود استفاده نمود . اگر می خواهید تابلوی سفارشی شما هم از مزایای حروف برجسته چلنیوم و هم از مزایای ترموود یا ورق کامپوزیت بهره مند شود می توانید برای زیرسازی تابلو از این متریال ها استفاده نموده تا یک تابلوی ترکیبی بسیار زیبا خلق نمایید .

برای ساخت تابلو تبلیغاتی می توان از انواع حروف نظیر حروف برجسته استیل ، حروف برجسته چلنیوم ، حروف برجسته پلاستیکی ، حروف برجسته فلزی ، حروف برجسته ترموود ، حروف برجسته لترمکس و حروف برجسته وکیوم استفاده نمود که هر کدام از این حروف زیبایی ها و ویژگی های خاص خود را دارند و اگر در ساخت یک تابلو از حروف ترکیبی استفاده کنیم می توانیم از ویژگی های هر کدام به طور جداگانه بهره ببریم برای مثال اگر رویه حروف از جنس استیل باشد و لبه ها از نوع پلاستیک یا به عکس می توان یک تابلو پلااستیل زیبا به نمایش گذاشت .

انواع تابلو چلنیوم با حروف ترکیبی :

تابلو چلنیوم دوبل : در این روش تابلو ساز از دولایه ورق پلکسی ساده در دو رنگ دلخواه برای ساخت تابلو استفاده می نماید و زمانی که به این تابلو خیره می شوید یک زیبایی خاص که در دو رنگ متفاوت است به چشم برخورد می نماید .

تابلو چلنیوم دوبل الماسی :

در این روش از دو لایه ورق پلکسی پانچ شده به رنگ دلخواه استفاده می کنند و دور حروف با چلنیوم ساده با قطر 7 یا 9 سانتی متری کار می شود و برای زیرسازی تابلو چلنیوم دوبل الماسی نیز می توان از ورق پی وی سی 10 میلی متری استفاده نمود و یا می توان به جای ورق پی وی سی از ورق کامپوزیت یا چوب ترموود بهره برد .

تابلو چلنیوم دوبل طلایی الماسی :

همان طور که بیان شد تابلو چلنیوم طلایی نسبت به رنگ های دیگر کاربرد بیشتری در حوزه تابلوسازی دارد . برای ساخت تابلو چلنیوم دوبل طلایی الماسی روی حروف از دو لایه ورق پلکسی پانچ با رنگ مدنظر مشتریان طراحی می شود و دور حروف از نوع چلنیوم می باشد که دارای قطر 7 یا 9 سانتی متری است و برای زیرسازی نیز از ورق پی وی سی بهره می برند .

 

 

تابلو چلنیوم و حروف برجسته پلاستیکی :

این روش برای کسانی مناسب است که نمی خواهند هزینه بالایی جهت سفارش تابلو صرف نمایند در این صورت رویه حروف برجسته از نوع پلاستیک استفاده می شود و برای ساخت لبه های حروف از چلنیوم بهره می برند در این صورت هم زیبایی تابلو نئون پلاستیک را خواهیم داشت و هم از زیبایی حروف برجسته چلنیوم بهره خواهیم برد .

مزایای تابلو چلنیوم :

به دلیل داشتن روکش محافظ ، اجازه نفوذ گرد و غبار به داخل حروف را نمی دهد و داخل حروف همواره براق و درخشان باقی می ماند .

نسبت به هزینه ای که بابت سفارش تابلو چلنیوم صرف می شود دارای طول عمر و استحکام بالایی است و برای مدت زمان طولانی می تواند به عنوان یک تابلوی کلاسیک به روز و مدرن مورد استفاده واقع شود و لزومی به تعویض ندارد .

امکان نورپردازی به شکل دلخواه و ویژه

انتشار یکنواخت نور

کم مصرف و باصرفه

نصب آسان


۲۹ مهر ۱۳۹۸
saftysign


محصولات مشابه
  • لیوان سرامیکی- ماگ - چاپ فوری لیوان- فروش لیوان سرامیکی خام -پخش عمده لیوا ن سرامیکی -لیوان جادویی -فنجان حرارتی

    لیوان سرامیکی- ماگ - چاپ فوری لیوان- فروش لیوان سرامیکی خام -پخش عمده لیوا ن سرامیکی -لیوان جادویی -فنجان حرارتی

    لیوان سفید درجه 1 لیوان دسته و داخل رنگی لیوان جادویی (حرارتی) لیوان شیشه ای لیوان 6oz لیوان 11oz سفید لیوان لاو لیوان دسته حیوانات و لیوان چاپیران تبلیغاتی سرامیکی فروش ویژه فروش ویژه لیوان لیوان تبلیغاتی لیوان تبلیغاتی سرامیکی لیوان سرامیکی چاپیران فروش لیوان چاپیران فروش لیوان چاپیران فروش ویژه تبلیغاتی سرامیکی تبلیغاتی سرامیکی چاپیران سرامیکی چاپیران سرامیکی چاپیران فروش ویژه لیوان ویژه لیوان سرامیکی لیوان سفید لیوان داخل رنگی چاپ ماگ سرامیکی وارد کننده لیوان سابلی میشن ماگ سرامیکی چاپ لیوان رنگی فروش عمده لیوان رنگی فروش عمده لیوان سرامیکی سابلیمیشن سابلی میشن واردات عمده لیوان فروش لیوان خام لیوان خام سفید قیمت لیوان سرامیکی فروش لیوان سفید لیوان سرامیکی درجه یک پخش عمده لیوان سرامیکی کاغذ لیوان چسب لیوان می باشد این لیوان ها هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ ساختار لیوان از کیفیت بالایی بر خوردار می باشند و همچنین شرکت چاپیران با دارا بودن کارخانه کوتینگ وهمچنین تولیدی تی شرت کلیه محصولات مورد استفاده در چاپ سابلیمیشن را تولید می نماید شماره های تماس -09121309214

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت جدیدترین مدل پلاک منزل بصورت نوری - با برق مستقیم شهری - بدون نیاز به ترانس جداگانه کافیست سیم پلاک را به برق سر درب ورودی منزل خود متصل کنید و از زیبایی پلاک نوری لذت ببرید - کاملا ضدآب - گارانتی مادام‌العمر - موجود در دو سایز 20×20 سانتی‌متر و 15×15 سانتی‌متر پلاک نوری منزل از جنس پلکسی گلاس ضدخش و بصورت کاملا آب‌بند تولید شده است. استفاده از پلکسی گلاس سفید باعص پخش نور از اطراف اعداد پلاک می‌شود که زیبایی خاصی به پلاک می‌دهد این مدل پلاک نوری منزل به راحتی به دیوار نصب می‌شود و ضمانت مادام‌العمر دارد. اگر مشکلی برای پلاک پیش بیاید بصورت رایگان برای شما تعمیر می‌کنیم

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • چنلیوم , چلنیوم , تابلو چنلیوم , تابلو کامپوزیت , چلینیوم

    چنلیوم , چلنیوم , تابلو چنلیوم , تابلو کامپوزیت , چلینیوم

    طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چنلیوم و تابلو برجسته پلاستیک (پلکسی گلس) حروف برجسته چنلیوم قابل نصب بر روی دیوارهای آجری، سنگی، سرامیکی و یا حروف چنلیوم بر روی زمینه های تابلو فلزی و تابلو کامپوزیت و تابلو چوبی چلینیوم با نور و بدون نور مناسب جهت تابلو اسم مجتمع و تابلو اسم ساختمان حروف چنلیوم مناسب جهت تابلو مغازه ها و تابلو فروشگاه ها حروف چلنیوم مناسب جهت تابلو مجتمع های مسکونی، تابلو اداره جات تابلو چلنیوم مناسب جهت تابلو ساختمان ها، تابلو پاساژ ها، تابلو مدرسه ها و غیره تابلوساز حاجی پور اصفهان. سبزه میدان. عبدالرزاق. قبل از سنبلستان. روبروی تقاطع. مجتمع تجاری عبدالرزاق. طبقه 2. واحد 146 - کدپستی 8148691976 همراه 09131342334 ثابت 03134490310 «سفارشات ساخت و ارسال از سراسر کشور پذیرفته می شود» «سفارشات نصب در اصفهان؛ از شهرهای دیگر پذیرفته می شود»

    موسسه‌های تبلیغاتی اصفهان
  • لیوان حرارتی جادویی با چاپ طرح دلخواه | هدیه ایده آل، تبلیغات هیجان انگیز | ماگ جادویی

    لیوان حرارتی جادویی با چاپ طرح دلخواه | هدیه ایده آل، تبلیغات هیجان انگیز | ماگ جادویی

    لیوان حرارتی جادویی یا ماگ حرارتی یکی از مدل های جذاب لیوان های قابل چاپ است که در سال های اخیر در سراسر جهان با استقبال بی نظیری روبرو شده است. لیوان حرارتی یا لیوان جادویی به لیوانی هایی گفته می شود در حالت عادی و دمای محیط به رنگ مشکی هستند و پس از ریختن نوشیدنی داغ (چایی، ابجوش، قهوه و...) رنگ آن روشن شده و طرح چاپ شده (لوگو، عکس، تبلیغات و ...) روی آن پدیدار می‌شود. اتفاقی هیجان انگیز با هزینه‌ای بسیار مناسب. ‌ امروزه در بین هزاران تبلیغات و آگهی، جلب توجه مخاطب به کاری دشوار تبدیل شده است و برای هدفمند شدن تبلیغات نیاز به روش های نوین تبلیغاتی است. لیوان حرارتی می‌تواند با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه، توجه مخاطب شما را جلب کند و علاوه بر آن، تا سالیان سال برای او کارایی داشته باشد. چه چیزی بهتر از یک هدیه با کارایی بالا برای مخاطب که لوگو و تبلیغات برند روی آن درج شده باشد. چاپرنگ با دو دهه سابقه در صنعت چاپ ایران، به عنوان واردکننده مستقیم لیوان های سرامیکی باکیفیت، تامین و چاپ لیوان سرامیکی را با پایین ترین قیمت در ایران ارائه می‌کند. www.Chaprang.com

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران