کولر گازی پرتابل

در روزهای گرم تابستانی، این سیستم های تهویه مطبوع، کولر گازی، کولر آبی و ... هستند که وظیفه خنک سازی هوا را برعهده می گیرند. همان طور که می دانید، انواع و اقسام مختلفی برای کولر گازی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها که به تازگی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده، کولر گازی پرتابل نام دارد. در ادامه مطلب با کولر گازی پرتابل کمی بیشتر آشنا می شوید.

یک کولر گازی پرتابل ، یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل است که می تواند فضای مطبوعی را فراهم سازد. آن ها معمولا روی زمین قرار می گیرند. اکثر مدل ها دارای چرخ ها بوده که اغلب جایگزین مناسبی برای یونیت های پنجره ای می باشند، بنابراین شما می توانید آنها را به اتاق های مختلف انتقال دهید. سیستم های تهویه مطبوع پرتابل یکی از بهترین انتخاب ها برای خنک کردن اتاق های تک نفره هستند که می توانند به سیستم های تهویه مطبوع مرکزی کمک شایانی نمایند.
کولر گازی پرتابل معمولا در اتاق خواب، جاده، اتاق کامپیوتر، گاراژ و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود.

کولر گازی پرتابل چیست؟

یک سیستم تهویه مطبوع پرتابل (PAC) یک سیستم قابل حمل می باشد که برای خنک کردن اتاق ها گزینه های مناسبی محسوب می شوند. از آن جایی که یک کولر گازی پرتابل می تواند به راحتی روی زمین قرار گیرد و به مکان های مختلفی منتقل شود، انتخاب برتری نسبت به سایر سیستم های سرمایشی برای برخی از افراد خواهد بود. این سیستم های تهویه مطبوع برای خانه های اجاره ای که اجازه نصب گولر گازی در آنها وجود ندارد، بسیار مناسب است.

برای تنظیم یک کولر گازی پرتابل به چه چیزهایی لازم است؟

الزامات برای راه اندازی یک کولر گازی پرتابل، مدل به مدل فرق دارد، اما آنچه که در تمامی مدل ها مشترک می باشد، نصب راحت و بی دردسرشان است. از آنجایی که تمامی این سیستم ها نیاز دارند تا برای خنک کردن فضا، هوای گرم و رطوبت را به جایی انتقال دهند، اغلب به مسیر هدایت شونده به بیرون نیاز دارند. اغلب آن ها دارای کیت و شلنگی هستند که می توانند هوا را به فضای هدایت کنند.
 
از آن جایی که قیمت کولر گازی بالاست، شما می توانید انواع کولر گازی را با امکان خرید اقساطی از وب سایت و مرجع دماتجهیز، دریافت نمایید.
 
۱۲ تیر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • دستگاه های تهویه مطبوع VRF برند هایسنس سفارش امارات

    دستگاه های تهویه مطبوع VRF برند هایسنس سفارش امارات

    دستگاه های تهویه مطبوع VRF از به روزترین و جدیدترین سیستم های موجود در بازار تهویه مطبوع است از VRF میتوان به عنوان دقیق ترین و کم استهلاک ترین سیستم های تهویه نام برد که به شما امکان تفکیک دمایی در فضاهای مختلف را می دهد. دستگاه وی ار اف شامل یونیت خارجی و یونیت های داخلی است که میتوانید به صورت مستقل و یا به صورت مرکزی از آن در پروژه خود استفاده کنید. دستگاه های موجود وی ار اف ، وارداتی از برند هایسنس، به سفارش امارات می باشد دستگاه ها علاوه بر اینکه سفارش امارات هستن به صورت سفارشی هم ساخته شدن و دارای مشخصات فنی بسیار با کیفیت و خروجی بالا هستند. یونیت های داخلی سوپر سایلنت و فوق العاده کم صدا دستگاه فول اینورتر دارای یونیت های داخلی داکتی که داخل دیوار تعبیه شده و در بیرون فضایی را اشغال نمی کند. قابلیت اتصال به مدیریت هوشمند ساختمان BMS قابلیت تغییر سرمایش به گرمایش و بالعکس با یک دکمه بدون نیاز به اپراتور فروش و نصب و اجرای صفر تا صد سیستم تهویه پروژه شما دستگاه ها موجود و تحویل فوری با گارانتی و خدمات پس از فروش فروش به صورت نقدی، شرایطی و توافقی، و تهاتری برای اطلاعات بیشتر، دریافت عکس و کاتالوگ و استعلام قیمت با شماره ذیل تماس بگیرید.

    سیستم‌های تهویه مطبوع تهران
  • شرکت ساعی تهویه پارس(تهویه سنتر)*فروش اقساطی کولرگازی  و داکت اسپلیت برند سوبال و اورینت و تراست و غیره*

    شرکت ساعی تهویه پارس(تهویه سنتر)*فروش اقساطی کولرگازی و داکت اسپلیت برند سوبال و اورینت و تراست و غیره*

    شرکت ساعی تهویه پارس( تهویه سنتر) نمایندگی فروش سیستم های سرمایشی و گرمایشی ساختمان از قبیل : کولر گازی- داکت اسپیلت- فن کویل- چیلر و غیره ... برندهای تراست و اورینت و سوبال و اجنرال و میتسوبشی و مدیا و هایسنس و ... ***کارشناسی برای خریداران رایگان میباشد*** شرایط اقساط : 1/3 نقد الباقی 4فقره چک ماهانه بدون بهره شماره تماس شرکت: 021-88400460

    سیستم‌های تهویه مطبوع تهران
  • دریچه گاز برقی

    دریچه گاز برقی

    اولین و بهترین مجتمع تخصصی تعمیر دریچه گاز برقی و دریچه گاز برقی آب خنک ، توربو شارژ خودروهای چینی تعمیر دریچه گاز برقی پژو بنز، فولکس206 و 207 تعمیر دریچه گاز برقی ماشین های خارجی تعمیر برد ccn , CBM .... تعمیر دسته راهنما و برف پاکن و مجموعه کام 2000 پژو 206 ،207،مگان،۲۰۰۰تعمیرات تخصصی برق خودرو هیوندا دیاگ تخصصی رفع عیوب سیستم توربوشارژ تک مرحله ای و دومرحله ای و دیر در مدار آمدن توربو شارژ رفع عیوب سیستم های مالتی پلکس ، اکوماکس ، سازه پویش ،کروز و... تعمیرات سیستم های آینه های برقی و... تعمیرات تخصصی (کامپیوتر خودرو) تعمیرات تخصصی نودهای مالتی پلکسccn,cbm,rn,fn,fam,ddn,dcn رفع خطاهای عدم احتراق انواع خودروهای هیوندا IX35 ، IX55 ، جنسیس، سانتافه، اکسنت و... ( تمامی تعمیرات با گارانتی۳۰۰۰ کیلومتر و یا ۳ ماه همراه با فاکتور ارائه خدمات انجام میگرد ) با هماهنگی با تعیین وقت قبلی مجهز به سالن VIP جهت انتطار مشتریان گرامی بازدید و عیب یابی توسط متخصصین و دستگاه های بروز

    سیستم‌های تهویه مطبوع تهران
  • موتورخانه هوشمند یا کنترل هوشمند موتورخانه

    موتورخانه هوشمند یا کنترل هوشمند موتورخانه

    سیستم موتورخانه های سنتی دارای تلفات و مصرف زیاد انرژی هستند همچنین اصطحلاک دستگاه های حرارتی نظیر بویلر ها و پمپ ها و زایش میدهد شیر ها را افزایش میدهد به منظور کاهش اثرات تلفات و بهینه سازی مصرف انرژی میتوان از سیستم های نوین برای مدیریت موتورخانه ها بهره گرفت بطوریکه که با تامین دمای آسایش الف -کارکردی کمتر ب-مصرف پایینتر ج)اصطحلاک کوچکتر و نهایتا صرف هزینه ها کوچکتر را سبب شد . یک سیستم موتورخانه سنتی به دلیل عدم هوشمندی تلفات زیادی را در مصرف انرژی باعث میشود که با مکانیزم هوشمند این تلفات به صورت صرفه جویی در مصرف رخ داده و در مدت کوتاهی میتواند هزینه های هوشمند سازی را برگرداند در آپارتمانهای اداری و تجاری و سوله ها صنعتی نیز بکار گیری یک مکانیزم هوشمند سبب افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی به اندازه بیشتر از مجتمع های مسکونی میشود دلیل این اتفاق آن است که ساعاتی از روز را که در سیستم های اداری -تجاری ساعات تعطیلی است در مکانیزم هوشمند قابل تعریف بوده و از این جهت در بخش زیادی از روز مثلا عصر ساعت 4 الی ساعت 8 صبح روز بعد موتورخانه به طور اتوماتیک standby میگردد همچنین در روزهای پنج شنبه و خصوصا جمعه ها که اکثر ادارات تعطیل هستند با مدیریت روز و تقویم هفتگی میتواند موتورخانه را در وضعیت standby قرار دهد این موضوع سبب صرفه جویی بالاتر از کاربردهای هوشمند سازی مسکونی برای کاربران اداری میشود برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت این شرکت سر بزنید www.pishrans.com

    سیستم‌های تهویه مطبوع تهران