قیمت کارت مایفر

تعریف کارت مایفر

کارت مایفر نوعی کارت هوشمند است که غیر تماسی بوده و قادر است با فاصله نزدیک از دستگاه کارت خوان مایفر داده های ذخیره شده روی کارت را بخواند. این کارتها در خانواده کارتهای هوشمند RFID قرار دارند. این کارت برای ذخیره سازی داده ها از طریق تقسیم بندی آن به چندین بخش قابل استفاده می باشد. یکی از قابلیت های کارت های مایفر اینست که می توان روی آنها اثر انگشت را ذخیره نمود و با سرعت بالایی اقدام به خواندن کارت ها نمود. طی این مطلب قصد داریم قیمت کارت مایفر را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت کارت مایفر

قیمت چاپ کارت مایفر

قیمت چاپ کارت مایفر بستگی به عوامل متعددی بستگی دارد. در وایع هزینه ی چاپ کارت به نوع کارت و نحوه ی چاپ آن بستگی دارد.  جهت کسب اطلاع از قیمت چاپ کارت مایفر می توانید با مجموعه کارتکو تماس حاصل فرمایید و چاپ کارت های خود را به ما بسپارید. ما می توانیم هر نوع سفارش چاپ کارت مایفر را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به انجام برسانیم.

قیمت کارت مایفر

قیمت کارت مایفر نیز به برخی عوامل وابسته است و در بازار چاپ به صورت متنوع عرضه می گردد. بر اساس نوع کارت، کاربرد و تکنولوژی چاپ آن می تواند متفاوت باشد. به طور کلی می توان این کارت ها در دو نوع ساده و هوشمند وجود دارند. کارت مایفر ساده فقط شامل یک تراشه می باشد و فاقد نوار مغناطیسی است در صورتی که نوع هوشمند آن علاوه بر چیپ از یک نوار مگنت نیز برخوردار است و برای چندین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت می توان افزود که قیمت کارت مایفر هوشمند بیشتر از قیمت کارت مایفر ساده می باشد.
۲۳ بهمن ۱۳۹۷


محصولات مشابه