کارشناسی خودرو


برای همه ما پیش آمده که در زمان خرید و فروش اتوموبیل بخواهیم کسی را همراه خود داشته باشیم تا از لحاظ فنی اطلاعاتی داشته باشد تا انتخاب بهتری داشته باشیم.
البته خدمات متفاوتی در سطح شهر در اختیار شهروندان قرار گرفته که به آن ها کمک می کند با دید بازتری اتوموبیل مد نظر خود را خریداری نمایند.
خدماتی مثل معاینه فنی برای خودروهای دست دوم که البته ارزش واقعی خودرو را تعیین نمی کند. هدف ما از این مقاله تعریف و در اختیار گذاشتن خدمات کارشناسی خودرو است که توسط آن شهروندان عزیز می توانند به بررسی کامل خودرو از لحاظ فنی، بدنه و موتور ماشین به منظور تعیین میزان سلامت خودرو و ارزش واقعی آن دست یابند این موضوع حتی در مورد خودرو های صفر هم صدق می کند.
اُتوناین قصد دارد برای رفاه حال خریداران خودرو و همچنین انتخاب دقیق تر آن ها خدمات کارشناس خودرو در محل را در اختیار شهروندان بگذارد تا شما بتوانید از طریق اپلیکشن اُتوناین در هر جایی که هستید درخواست کارشناس خودرو دهید تا در سریع ترین زمان در محل حاضر شود.

ضرورت کارشناسی خودرو

شاید تجربه خرید خودرویی را داشته اید یا از آشنایان خود شنیده اید که یک اتوموبیل با ظاهر و بدنه ای کاملا سالم خریداری کرده اند اما بعد از چند وقت دائم در تعمیرگاه بوده است دلیل آن هم عدم شناخت به موتور و سلامت  فنی ماشین است. شما می توانید با کمک گرفتن از یک کارشانس خودرو مانع ضررهای مالی شوید. شاید خودرو مد نظرتان از لحاظ ظاهری کاملا سالم باشد اما از لحلظ فنی ایراداتی داشته باشد و از دید شما پنهان باشد.
مثلا شاید فروشنده، کیلومتر شمار خودرو را دست کاری کرده باشد تا میزان مسافت طی شده کمتری را به شما نشان دهد، گاهی این کار به قدری زیرکانه و دقیق انجام شده که فقط یک کارشناس خودرو می تواند به آن پی ببرد .
کمک گرفتن از یک تعمیرکار و کارشناس متبحر و با تجربه می تواند شما را از ایرادات و هزینه های احتمالی آن در آینده مطلع کند
در ایران صنعت تعمیر و بازسازی خودرو بسیار پیشرفت کرده است و فعالان این حوزه بسیار در کار خود متبحر هستند. مثلا اگر شخصی بخواهد ماشینی خریداری کند که آسیب دیده باشد اما از چندین نقطه آسیب دیده باشد ارزش بیشتری نسبت به خودرویی دارد که رنگ شده است زیرا معتقدند که با این کار ایراد ماشین را مخفی کرده اند. یا خودرویی که در یک سانحه دچار آسیب بدنه شده باشد دیگر آن استحکام اولیه را ندارد مگر آنکه آن قسمت از خودرو به طور کامل تعویض گردد که همه این موارد نیازمند یک کارشناس خودرو می باشد.

کارشناسی بدنه خودرو

کارشناسی بدنه خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا به هر نوع خوردگی، تغییر شکل یا دفرمه شدن، رنگ شدگی، تعویض و یا زنگ زدگی در قطعات می پردازد که نقش بسزایی در تعیین قیمت خودرو دارد. در صورتی که خودرویی در یک تصادف دچار آسیب شده باشد و تغییر ظاهر داده باشد طبیعتا از استحکام اولیه برخوردار نخواهد بود مگر اینکه قطعه یا بخش آسیب دیده تعویض شده باشد. کارشناسی بدنه خودرو خود شامل سه بخش می‌ باشد که عبارتست از:
  • بررسی شاسی و ستون‌های خودرو
  • بررسی رنگ شدگی بدنه خودرو
  • بررسی تعویض قطعات بدنه خودرو
http://auto9.ir/
۲۷ آبان ۱۳۹۷
اُتوناین


محصولات مشابه