تابلو تبلیغاتی دیجیتال چیست ؟



تابلوهای تبلیغاتی :
یکی از اجزای تشکیل دهنده منظر شهری تابلوهای تبلیغاتی و علائم هستند که نقش شگرفی در زندگی ما انسانها ایفا می نمایند . تابلوی تبلیغاتی علاوه برنقش کارکردی خود که معرفی کالاها و برندهای مختلف می باشد می تواند دو نقش عمده در فضای شهر ایفا نماید یا موجب افزایش پویایی و سرزندگی فضا می شود و یا فضا را دچار اغتشاش و سردرگمی می نماید زمانی که انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید با فاصله معین و در اندازهای استاندارد ساخته و نصب شوند پویایی فضا را چند برابر می کنند اما اگر تابلوها به صورت غیراستاندارد و در فاصله های نزدیک به هم دریک فضای محدود نصب شوند موجب ایجاد اغتشاش در فضا می شوند.
طراحی تابلو تبلیغاتی حاوی یک پیام تبلیغاتی به منظور جذب مشتری و یا شناساندن یک برند می باشد که هر چه این پیام شیواتر و گیراتر باشد به همان اندازه به هدف نزدیکتر خواهد بود . با پدید آمدن فناوری های جدید و دیجیتال و همگام با تبلیغات مدرن ، تابلودیجیتال همراه با تصاویر و نوشته های متحرک جایگزین نسخه های دست نویس شده اند ، این تابلوها در هر مکانی از جمله بدنه اتومبیل ها ، تابلو سر در مغازه ، تابلو فروشگاهی ، معابر و بزرگراه ها قابل نصب می باشند که یکی از پرکاربردترین آن تابلو سر درب می باشد .
تابلو تبلیغاتی دیجیتال :
اصلی ترین ویژگی تابلوهای دیجیتال انطباق با شرایط محیطی است ، به راحتی می توان پیام و یا تصویر نمایشی این نوع تبلیغات را تعویض نمود و متناسب با شرایط محیطی تبلیغ جدیدی بر روی آن درج کرد .
تجهیزات لازم برای راه اندازی تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی :
برای راه اندازی این نوع تابلو تبلیغاتی نیاز به سیستم های نمایش چند رسانه ای الکترونیک می باشد ، این سیستم ها باید طوری طراحی شوند که بتوانند به شبکه و سیستم های مدیریت محتوا متصل گردند و امکان بروزرسانی محتوا از راه دور برای آنها عملی باشد در واقع محتوا و یا پیام تبلیغاتی قابل نمایش در این شبکه ها از طریق یک سرور مرکزی هدایت می گردد و در طول شبکه به حرکت در می آید . صفحات نمایشی تابلوهای دیجیتال از نوع LCD و یا پلاسما در تبلیغات داخلی همچون تابلو فروشگاه و صفحات نمایشی LED در تبلیغات محیط بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد .
مزایای تابلو دیجیتال :
تبلیغات و پیام های مندرج بر روی تابلو به سرعت قابل تغییر و بروزرسانی می باشند .
تبلیغات منعطف هستند و برای تغییر تبلیغات نیاز به صرف هزینه نیست و فقط از طریق برنامه ، تبلیغات جدیدی جایگزین تبلیغات مورد نمایشی می شود .
انعطاف پذیری شبکه ی تابلو تبلیغاتی دیجیتال سبب می گردد تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف متغیر شود و بتواند هر مشتری با هر سلیقه ای را به سمت خود سوق دهد .
از این تابلوها به عنوان یک ابزار آموزشی در محل کار استفاده می شود این تابلوها به عنوان تابلو فروشگاهی در محل نصب می شود و سبب می گردد هم کارکنان و هم مشتریان بتوانند از تغییرات جدید شکل گرفته در فروشگاه در مورد کالاها یا نحوه ارائه خدمات مطلع گردند .
از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در فرودگاه ها ، ترمینال ها برای نمایش ساعت و زمان و مقصد حرکت وسایل نقلیه و به طور کلی اطلاع رسانی و در رستوران ها برای نمایش منوی غذاها و قیمت آنها بهره برداری می شود .
۱۱ مهر ۱۳۹۷
saftysign


محصولات مشابه
  • تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    ساخت تابلو فلکسی به همراه نصب در اصفهان طراحی، چاپ، ساخت و نصب انواع تابلو فلکسی جهت تابلو مطب و یا تابلو وکالت شامل تابلو های مهتابی خور، اس ام دی خور، یا پرژکتور دار اگر بخواهید نور تابلو از داخل آن تأمین بشود، در داخل تابلو از لامپ های مهتابی یا نوارهای اس ام دی استفاده می شود؛ اما در صورتی که بخواهید نور تابلو از بیرون تأمین بشود، چند پروژکتور بالای سر تابلو نصب می گردد توضیح این که سایز تابلو پزشکی یا همان تابلو دکتری و نیز سایز تابلو وکلا اکثراً 70 در 50 می باشد تابلو آرایشگاه نیز عموماً در همین ابعاد و به صورت یکطرفه یا دوطرفه ساخته می شود تابلوساز حاجی پور اصفهان. سبزه میدان. عبدالرزاق. قبل از سنبلستان. روبروی تقاطع. مجتمع تجاری عبدالرزاق. طبقه 2. واحد 146 - کدپستی 8148691976 همراه 09131342334 ثابت 03134490310 «سفارشات ساخت و ارسال از سراسر کشور پذیرفته می شود» «سفارشات نصب در اصفهان؛ از شهرهای دیگر پذیرفته می شود»

    موسسه‌های تبلیغاتی اصفهان
  • طراحی لوگو و ست اداری

    طراحی لوگو و ست اداری

    طراحی لوگو . تایپوگرافی . طاحی لوگو تصویری . طراحی لوگو نمادین . طراحی ست اداری . کارت ویزیت . سربرگ . پاکت . طراحی فاکتور

    موسسه‌های تبلیغاتی البرز
  • لیوان سرامیکی- ماگ - چاپ فوری لیوان- فروش لیوان سرامیکی خام -پخش عمده لیوا ن سرامیکی -لیوان جادویی -فنجان حرارتی

    لیوان سرامیکی- ماگ - چاپ فوری لیوان- فروش لیوان سرامیکی خام -پخش عمده لیوا ن سرامیکی -لیوان جادویی -فنجان حرارتی

    لیوان سفید درجه 1 لیوان دسته و داخل رنگی لیوان جادویی (حرارتی) لیوان شیشه ای لیوان 6oz لیوان 11oz سفید لیوان لاو لیوان دسته حیوانات و لیوان چاپیران تبلیغاتی سرامیکی فروش ویژه فروش ویژه لیوان لیوان تبلیغاتی لیوان تبلیغاتی سرامیکی لیوان سرامیکی چاپیران فروش لیوان چاپیران فروش لیوان چاپیران فروش ویژه تبلیغاتی سرامیکی تبلیغاتی سرامیکی چاپیران سرامیکی چاپیران سرامیکی چاپیران فروش ویژه لیوان ویژه لیوان سرامیکی لیوان سفید لیوان داخل رنگی چاپ ماگ سرامیکی وارد کننده لیوان سابلی میشن ماگ سرامیکی چاپ لیوان رنگی فروش عمده لیوان رنگی فروش عمده لیوان سرامیکی سابلیمیشن سابلی میشن واردات عمده لیوان فروش لیوان خام لیوان خام سفید قیمت لیوان سرامیکی فروش لیوان سفید لیوان سرامیکی درجه یک پخش عمده لیوان سرامیکی کاغذ لیوان چسب لیوان می باشد این لیوان ها هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ ساختار لیوان از کیفیت بالایی بر خوردار می باشند و همچنین شرکت چاپیران با دارا بودن کارخانه کوتینگ وهمچنین تولیدی تی شرت کلیه محصولات مورد استفاده در چاپ سابلیمیشن را تولید می نماید شماره های تماس -09121309214

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • فروش دفتر های نقاشی و خط دار

    فروش دفتر های نقاشی و خط دار

    مجموعه پیک فدک این بار محصول جدید، زیبا و با کیفیت دیگری تولید کرده است و آن دفتر های نقاشی و خط دار هستند. دفتر های نقاشی در دو سایز وزیری و رقعی با طراحی های فانتزی و متنوع و دفتر های خط دار نیز در سایزهای وزیری، رقعی و خشتی تولید شده اند. دفتر های نقاشی دارای صحافی فنر و جلد شومیز هستند و دفتر های خط دار با جلد سخت و صحافی دوخت ساخته شده اند. تعدادی از دفترهای رقعی دوختی که دارای جلد سخت هستند با یووی تولید شده اند که این امر زیبایی دفتر را دوچندان کرده است.

    موسسه‌های تبلیغاتی قم