همه محصولات و خدمات تک لایت

  • چراغ های پارکی

    صنایع روشنایی تک لایت با بیش ازیک دهه تجربه و بهره گیری از علوم تخصصی در زمینه تولید چراغ های پارکی توانسته است ترکیبی مناسب را برای مشتریان فراهم آورد.

  • چراغ های خیابانی

    صنایع روشنایی تک لایت با بیش ازیک دهه تجربه و بهره گیری از علوم تخصصی در زمینه تولید چراغ های خیابانی توانسته است ترکیبی مناسب را برای مشتریان فراهم آورد.

  • چراغ های چمنی

    صنایع روشنایی تک لایت با بیش ازیک دهه تجربه و بهره گیری از علوم تخصصی در زمینه تولید چراغ های خیابانی توانسته است ترکیبی مناسب را برای مشتریان فراهم آورد.

  • تولید کننده چراغ های پارکی ، چراغ های خیابانی ، پرژکتور

    صنایع روشنایی تک لایت با بیش ازیک دهه تجربه و بهره گیری از علوم تخصصی در زمینه تولید چراغ های خیابانی، پارکی و مبلمان شهری توانسته است ترکیبی مناسب را برای مشتریان فراهم آورد. این شرکت با داشتن واحدهای مختلف شامل، فلز کاری با دستگاه های CNC، ریخته گری به روش صنعتی، قالب سازی، شستشوی شیمیایی قطعات، سند بلاست، خطوط پیشرفته رنگ پودری الکترواستاتیک با استفاده از مواد اولیه مرغوب، نوآوری و طراحی مدل های جدید بر اساس سفارش سعی در توسعه کمی و کیفی محصولات خود داشته و رضایتمندی شما مشتری گرامی را سرلوحه کارخود قرار داده است.

  • دستگاه ضدعفونی کننده دست

    این دستگاه جهت ضدعفونی کردن دست طراحی شده که یکی از محصولات پرطرفدار در بین تمامی ارگان های دولتی ، غیر دولتی و عمومی است. این محصول جهت صرفه جویی در مصرف مواد ضدعفونی طراحی شده همچنین فرآیند ضدعفونی کنندگی را تسریع میبخشد. تنهای کافیست با پای خود روی پدال دستگاه فشار دهید تا محلول ضدعفونی کننده را روی دستان شما بپاشد. قابل استفاده در: بیمارستان ها، درمانگاه ها ،داروخانه ها ، شهرداری ها، دهیاری ها، مدارس ، فروشگاه های زنجیره ای، دانشگاه ها، آموزشگاه ها و بانک ها

پیشنهادات خرید