همه محصولات و خدمات خانم عیانی

  • مری گرند و کف گرد

    تولید و ساخت انواع مری گرندو کف گرد از 3 تا 12 نفره و دارای استاندارد و بهمراه گارانتی وخدمات پس از فروش محصول دارای تنوع شکل و تنوع رنگ بوده دارای نورپردازی و موزیکال میباشد . تولید داخلی این محصول باعث شده تا این محصول با قیمت مناسب عرضه شود و خریدار با هزینه اندک به سودآوری کلان این دستگاه دست یابد. حتما از شرکت های دارای مجوز خریداری نمایید.

  • فروش تکان دهنده سکه ای و ریموتی

    این شرکت تولید کننده انواع دستگاه های تکان دهنده و وارد کننده این محصولات می باشد که نتیجه آن تنوع محصول می باشد. کلیه دستگاه ها دارای نورپردازی و رنگ آمیزی زیبا و جذاب میباشند و موزیکال بوده اند. دارای اشکال متنوع کارتونی , ماشین و عروسکی بوده و در زیر آن چرخ هایی برای جا به جایی آسان تعبیه شده ,دارای تایمر قابل تنظیم از 3 تا 10 دقیقه میباشد و به شما کمک میکند در کنار درآمد خود از سودآوری این دستگاه هم بهره مند شوید. حتما از مراکز دارای مجوز خریداری نمایید.

  • فروش لوازم و تجهیز خانه های کودک ( خانه بازی)

    بازی کردن در کنار همسالان ودیگر کودکان به رشد ذهنی کودک کمک کرده و بازی حرکتی موجب رشد حرکنی و جسمی کودک شده و مانع اضافه وزن کودک می شود. ما برآنیم تا با تجهیز خانه های بازی ( خانه کودک) محیط شاد و امن برای کودکان بوجود آوریم تا در کنار مادران خود در آرامش کامل مشغول بازی شوند و رفتارهای اجتماعی را در محیط مناسبی بیاموزند.

پیشنهادات خرید