همه محصولات و خدمات شرکت مهندسی میلاد فرا صوت

  • سشوار صنعتی 1600 وات BAK سوئیس

    دستگاه سشوار صنعتی 1600 وات مدل RiOn ساخت سوئیس با کیفیت عالی، کارایی بالا و قیمت مناسب که برای جوش انواع مختلف ترموپلاستیک ها استفاده می شود. از این دستگاه به همراه ابزار جانبی اش می توان برای جوش پوشش سقف، کف، تارپولین ها، تعمیرات مخازن، تعمیر سپر، جوش مفتولی، صنعت پلاستیک و ... استفاده کرد. لطفا جهت دریافت کاتالوگ و مشخصات فنی با ما تماس بگیرید. 02122054971 www.milad-farasoat.com

  • سشوار صنعتی 3400 وات BAK سوئیس

    دستگاه سشوار صنعتی 3400 وات مدل ERON ساخت شرکت BAK سوئیس ابزاری قدرتمند و کارامد با دسته ارگونومیک جهت سهولت در کار و قابلیت تنظیم دما به صورت stepless تا 650 درجه سانتیگراد می باشد. برای این دستگاه انواع گوناگونی از ابزار جانبی مانند نازل ها و رفلکتورها و ... وجود دارد که آنرا برای استفاده های گوناگون مانند شرینک، خشک کردن، جوش پلاستیک، گرم کردن، فعال سازی و ... مناسب می سازد.

  • دستگاه جوش پلاستیک التراسونیک

    انواع دستگاه های جوش التراسونیک متناسب با مصرف و محصول مشتری قابل تامین می باشد و شرکت میلاد فراصوت آماده ارائه مشاوره و خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

  • پیچ گوشتی بادی فیام ایتالیا

    پیچ گوشتی های بادی FIAM ساخت ایتالیا براساس معیارهای شکل ، میزان دقت گشتاور ، محدوده ی گشتاور مورد انتظار و سرعت قابل تقسیم بندی هستند. شرکت مهندسی میلاد فراصوت آماده ارائه مشاوره و تامین کالا به مشتریان محترم می باشد.

  • تسمه پلی استری مهار و جابجایی بار

    تسمه های پلی استر در دو نوع کلی گرد (Endless Round Sling) و تخت (Flat Sling) تولید و عرضه می شوند. تسمه های تخت معمولا طبق استاندارد DIN EN 1492-1 و تسمه های گرد طبق استاندارد DIN EN 1492-2 تولید می شوند. ضریب ایمنی یا Safety Factor این محصولات 1:6 یا 1:7 است. شرکت میلاد فرا صوت همکاری نزدیکی با شرکت SpanSet آلمان، برند پیشتاز و جهانی این محصول دارد و آمادگی دارد انواع محصولات تولیدی این شرکت را در اسرع وقت برای شرکت ها و پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، فرا ساحل و همچنین انواع نیازهای تولید کنندگان تجهیزات مرتبط و پروژه های عمرانی تامین نماید.

پیشنهادات خرید