همه محصولات و خدمات واحد قوام

  • خمیر الکترود کوره قوس

    واحد تولیدی قوام اولین تولید کننده الکترود خمیری یا خمیر الکترود در ایران است که موفق به تولید الکترود خمیری شده ودر حال حاضر با ظرفیت روزانه حدود ۵ تن مشغول تولید می باشد . الکترودها بر مبنای مورد مصرف به دو دسته تقسیم میشوند . ۱-الکترود جهت تولید فولاد که از نوع خالصتر کربن که معولا بیش ۹۸ در صد خلوص کربن دارند تولید میشوند ۲-الکترودهای خمیری که جهت استفاده در کوره های تولید فرو الیاژ استفاده میشوند وچون به صورت خمیری هستند در غلاف آهنی ریخته شده و پس از زینتر شده در غلاف عمل قوس زدن را شروع میکنند

  • فروش کربن اکتیو با پایه گرافیت

    این کربن اکتیو به دلیل دارا بودن گرافیت خالص با هیچ عنصر شیمیایی ترکیب نخواهد شد وقابل مصرف در تصویه اب و دود زدایی ومصارف دیگر می باشد . دانه بندی از ۰ میلیمتر تا ۱۰ میلیمتر .

  • خمیر الکترود کربنی

    خمیر الکترود کربنی که در تولید فرو آلیاژها مصرف دارد به صورت بریکت ویا استوانه ویا کلوخه قابل مصرف میباشد ‌. خمیر الکترود کربنی در کورهای ذوب مواد معدنی که در ساخت انواع فرو آلیاژ مصرف دارند استفاده میشود ونقش انتقال الکتریسیته را به مواد ذوب شدنی دارد و در نهایت با ایجاد قوس بر روی مواد اولیه این مواد را ذوب میکند و خود خمیر الکترود به مرور در کوره حل شده ویا به سرباره اضافه میگردد. تولید خمیر الکترود در کشورهایی که تکنولوژی تواید این محصول را دارند به روشهای متفاوتی انجام میشود . واحد صنعتی قوام با استفاده از مواد با کیفیت عالی و روشی خاص اقدام به تولید کرده است .

  • بلوکهای گرافیتی به صورت خام وپخته شده

    واحد تولیدی قوام اولین تولید کننده بلوکهای گرافیتی جهت ساخت انواع قالبهای اسپارک ودیگر قطعات گرافیتی درخدمت صنعتگران گرامی میباشد .

  • خمیر الکترود سیلندری

    تولید و فروش خمیر الکترود سیلندری

پیشنهادات خرید