مشخصات اروند موتور ایرانیان

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: ماشین‌آلات ساختمانی و راه‌سازی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1245
درباره شرکت
شرکت اروند موتور به هدف گسترش سبد محصولات گروه ناصح به بحث خودروهای کار و تجاری (Commercial Vehicles) و ماشین آلات سنگین (Heavy Machinery) در سال 1395 تأسیس گردید. مطابق سند چشم انداز توسعه گروه ناصح، مأموریت شرکت اروند موتور همانا ایجاد زیرساختهای لازم در کشور به قصد اخذ نمایندگی خارجی و جلب شرکای تجاری معتبر بین المللی در حوزه تخصصی خودروهای تجاری کامیون و اتوبوس و نیز ماشین آلات سنگین معدنی و عمرانی بوده و این مهم با سیاستگذاری های انجام شده در بحث واردات، مونتاژ و تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش مطابق استانداردهای روز و همگام با برنامه توسعه گروه ناصح به عرصه ظهور می پیوندد.
در همان ابتدای فعالیت، شرکت اروند موتور موفق به اخذ نمایندگی رسمی شرکت IVECO-ASTRA ایتالیا از مجموعه شرکتهای گروه عظیم CNH گردید و هم اکنون مرکز فروش و خدمات محصولات ASTRA در تهران، جاده مخصوص کرج و در مجاورت صنایع خودرویی کشور در حال ساخت می باشد. گروه صنعتی CNH وابسته به خودروسازی FIAT با برخورداری از مدرن ترین تکنولوژیهای تولید در زمینه خودروهای تجاری و ماشین آلات سبک و سنگین و مجموعه قوای محرکه و همچنین دایر نمودن مراکز تحقیقاتی گسترده و مجهز در اروپا و آمریکا، سابقه درخشانی در امر تولید محصولات در کلاس جهانی کسب نموده و این گروه مطابق مستندات بین المللی به عنوان یکی از راهبران در عرصه تولید کالاهای سرمایه ای به شمار می آید.

هر یک از محصولات ASTRA متناسب با شرایط کاری و نیازمندی فنی هر پروژه، طراحی و ساخته می شود؛ بدین ترتیب با برخورداری توأمان از ویژگی فنی و مزیت نسبی کاهش هزینه، بحث اقتصادی شدن بسیاری از پروژه های معدنی و یا عملیات عمرانی می تواند رقم بخورد.
پلت فرم و شاسی مستحکم کامیون و کشنده های HD9/HHD9 با بهره گیری از موتورهای دیزلی قدرتمند FPT ایتالیایی با توان 380 تا 560 اسب بخار و گشتاور 1800 تا 2500 نیوتن-متر و با استاندارد آلایندگی Euro 3، Euro 5 و Euro 6 و امکان نصب گیربگس های دستی و اتوماتیک ZF و Alison با تلفیق محورهای FPT و نیز محورهای ظرفیت بالای KESSLER آلمانی متناسب با ترکیب محورها از 4x2 و 4x4 تا 8x8 و بسیاری دیگر از مکانیزمها و ویژگیهای فنی تعبیه شده در این خودروها، باعث می شود تا دستیابی به ظرفیت بارگذاری ناخالص (GVW) تا ton63 و ظرفیت کشندگی (GCW) تاton 400 میسر گشته و این ماشین آلات بتوانند مأموریت کاری خویش را در شرایط سخت غیرجاده ای Full Off-Road به نحو احسن انجام دهند.
شرکت اروند موتور در نظر دارد ضمن ارائه طیف کاملی از خودروهای کار و ماشین آلات سنگین با کیفیت بالا به مشتریان گرانقدر، نقشی مؤثر در سازندگی کشور عزیزمان ایفا نموده و فصلی نوین در ارتقاء بهره وری و اقتصاد پروژه ها بگشاید. همچنین متناسب با پیشرفت پروژه ها در شرکت اروند موتور، طرح توسعه محصولات همراه با احداث کارخانجات مونتاژ و تولید در دست اقدام می باشد.

همچنین شرکت اروند موتور ایرانیان دارای نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ماشین آلات بتنی CIFA ایتالیا شامل انواع پمپ های بتن دکل و زمینی، بچینگ پلنت، میکسر و ... با توان و ظرفیت های مختلف می باشد .
محصولات شرکت IVECO-ASTRA شامل کامیونهای سنگین و تاکتیکال، همگی ویژه انجام فعالیت در شرایط سخت خارج از جاده (Full Off-Road)طراحی و ساخته شده اند و به لحاظ استحکام، قدرت، ایمنی، بازدهی و عملکرد مطلوب در نوع خود منحصر به فرد محسوب می شوند. زنجیره محصولات ASTRA شامل مدلهای HD9، HHD9، ADT و RD از نقطه نظر کاربردی به پنچ گروه کاری تقسیم بندی می گردند که عبارتند از:
1. معدنی
2. عمرانی
3. نفت و گاز
4. حمل و نقل سنگین
5. محصولات حرفه ای و ویژه

اطلاعات تماس
نامحامد حاج محمدی
تلفن۰۲۱-۸×××۰۵۰۳callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۵۵۴۲callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران، ضلع شمال غربی تقاطع بلوار نلسون ماندلا و میرداماد، پلاک 309