مشخصات شرکت ساتل صنعت پویا

  • تاریخ ثبت شرکت: 1378/1/1
  • تعداد نیرو: ۲۱-۵۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت خدماتی
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: تجهیزات ایمنی و امنیتی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2095
درباره شرکت
شرکت ساتل صنعت پویا با بیش از 17 سال تجربه عملیاتی از سال 1378، به صورت رسمی فعالیت خود را از سال 1388 در کلان شهر تهران آغاز نموده است.
با استعانت از خداوند متعال و با اتکا به دانش فنی روز و سالها تجربه مفتخر است با هدف ارائه خدمات مشاوره طراحی و اجراء بصورت تخصصی در قالب دو دپارتمان سیستمهای ایمنی و حفاظتی و مهندسی برق صنعتی فعالیت می نماید. افتخار ما این است که در جهت ارتقاء سطح ایمنی و صنعت جامعه، از نیروهای کاملا متخصص و امکانات مدرن، بهره مند می باشیم.

حوزه فعالیت:
 ایمنی و مهندسی حریق طراحی و اجرای سیستم های اعلام و اطفاء حریق
 حفاظتی و امنیتی طراحی و نسب سیستم های دوربین مداربسته و نظارت تصویری
 برق و صنعت طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تابلو برق های صنعتی
این مجموعه افتخار همکاری با بیش از 500 پروژه به مساحت تقریبی بیش از 3.000.000 متر مربع، در زمینه ایمنی آتش نشانی را دارد.

جهت ارائه خدمات مطلوب تر و کامل تر به مشتریان خود، شرکت ساتل صنعت به اجرای کامل سیستم های اعلام و اطفاء حریق در ساختمان ها و صنایع مختلف می پردازد.
شرکت ساتل صنعت پویا دارای اکیپ ها و تکنسین های حرفه ای و با تجربه جهت ارائه بالاترین کیفیت در اجرای تاسیسات اعلام حریق (برق) و تاسیسات اطفای حریق(مکانیک) طبق آخرین ضوابط بین المللی و سازمان آتش نشانی می باشد که موجب جلب نظر بسیاری از کارفرمایان و مشتریان این شرکت گردیده است.
طراحی سیستم های آتش نشانی ( اعلام و اطفاء حریق) یکی از حساس ترین و با اهمیت ترین بخش های طراحی یک ساختمان یا یک مجموعه صنعتی می باشد به این دلیل که در صورت طراحی غلط علاوه بر امکان به خطر افتادن جان انسان ها، ضررهای مالی فراوانی را نیز به همراه خواهد داشت، در زمان اخذ پایان کار ساختمان و مجوز از سازمان آتش نشانی، کارفرمایان محترم را با مشکلات فراوانی روبرو خواهد ساخت که این نیز موجب خسارت های مالی فراوانی می گردد، لذا شرکت ساتل صنعت با تسلط بر قوانین و ضوابط بین المللی (BS و NFPA) و قوانین مربوط به مبحث 3 مقررات ملی ساختمان (حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق) و نیز قوانین جاری در سازمان آتش نشانی تهران و در اختیار داشتن کارشناسان و مهندسان با تجربه، به طراحی انواع سیستم های اعلام و اطفاء حریق بر اساس ضوابط سازمان آتش نشانی می پردازد، که موجب رضایتمندی مشتریان گردیده است. همچنین طراحی بهینه سیستم اطفاء حریق با استفاده از نرم افزارهای هیدرولیکی و تخصصی مانند AUTOSPRINK یا PIPE NET که باعث کاهش هزینه های فراوانی در مصرف لوله و اتصالات و دیگر تجهیزات اطفاء حریق می گردد، از دیگر مزایایی است که سبب متمایز گردیدن این شرکت نسبت به سایر شرکت های فعال در این زمینه می گردد.

بنابراین اگر به دنبال مشاوری هستید که علاوه بر آگاهی کامل از قوانین روز آتش نشانی، توانایی و سوابق خوبی در اجرای سیستم های اعلام و اطفای حریق را داشته باشد، پیشنهاد و افتخار ما، همکاری با شما می باشد.

راه های ارتباط با ما:
تلفکس: 22875351-22656476-22875350
www.satelsanat.com
info@satelsanat.com
طراحی، مشاوره، تامین تجهیزات، نصب و پشتیبانی سیستم های اطفا و اعلام حریق
اطلاعات تماس
نامشرکت ساتل صنعت پویا ساتل صنعت
تلفن۰۲۱-۲×××۵۳۵۰callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسپاسداران