یک تابلو تبلیغاتی زیبا چه ویژگی هایی دارد؟

بدون شک عوامل بی شماری در زیباسازی انواع تابلوهمچون تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو برجسته و غیره تاثیرگذارند که از این میان به برخی از آن ها اشاره خواهم کرد:

زیبایی تابلوی تبلبغاتی که در سردر مغازه، فروشگاه و یا مراکز تجاری نصب می شود از اهمیت بالایی برخوردار است، و ارزش و اعتبار آن برند به زیبایی و گیرایی این تابلو بستگی دارد. در زیباسازی تابلو تبلیغاتی رنگ آمیزی و نوع تابلو، چارچوب کلی آن، نورپردازی مناسب و استفاده از سایه ها و افکت های نوری جذاب از مهم ترین فاکتورها به شمار می روند.

علاوه بر زیبایی تابلو تبلیغاتی باید چاچوبی مناسب با توجه به حرفه ی خود برای تابلو انتخاب نمایید، یک متخصص تابلوسازی در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد کرد، در تابلوی تبلیغاتی باید از نوشته های کارا، کوتاه، قابل درک و با مفهوم استفاده کرد، همچنین در انتخاب نوع فونت نوشته ی تابلو دقت داشته باشید که فونت نوشته با ظاهر تابلو هماهنگی داشته و زیبا به نظر برسد.

رنگ تابلو یکی دیگر از عوامل مهم در زیباسازی آن می باشد، در انتخاب رنگ تابلو به کمک علم روانشناسی رنگ مناسب شغل خود را برای تابلو تبلیغاتی انتخاب نمایید، به عنوان مثال استفاده از رنگ قرمز در تبلیغات انرژی را انتقال داده و از آن بیشتر برای تابلوهای تبلیغاتی در مورد نوشیدنی های انرژی زا، خودرو و باشگاه استفاده می شود و یا استفاده از رنگ نارنجی در فرد احساس شادی، خلاقیت و موفقیت را ترغیب می کند و رنگ نارنجی خیلی خوب دیده شده و اشتهاآور است، در تابلوهای تبلیغاتی شهربازی ها و رستوران ها از این رنگ بهره می گیرند.

در تابلوهای تبلیغاتی استفاده از رنگ های متضاد نیز تاثیر چشمگیری در جلب توجه مخاطبان دارد.
نورپردازی حرفه ای

در تابلوسازی برای زیباسازی تابلو تبلیغاتی از افکت های نوری بهره می گیرند، در ساخت بعضی از این تابلوها مانند تابلو LED و تابلو نئون و تابلو چلنیوم حتما از افکت های نوری استفاده می شود و در برخی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی بنا بر سلیقه ی سازنده از نورپردازی استفاده می شود، در ساخت تابلوهای فلکسی و لایت باکس استفاده از افکت های نوری زیبایی آن ها را دوبرابر خواهد کرد.
حجیم سازی تابلو تبلیغاتی

امروزه ایجاد بعد در تابلو تبلیغاتی رواج پیدا کرده و در زیبایی آن تاثیرگذار است، تابلو چلنیوم، تابلو فلزی از جمله تابلوهای تبلیغاتی هستند که دارای حجم و بعد می باشند، نورپردازی و استفاده از پس زمینه منایب برای بازتاب نور در این  نوع تابلوها زیبایی آن ها دوچندان خواهد کرد.

برای زیبایی بیشتر تابلوتبلیغاتی می توان انواع جنس تابلوها را باهم ترکیب کرده و طرح و ایده ای جدید را ایجاد کنید. تفاوت متریال این تابلوها و ترکیب آن ها باعث ایجاد جلوه ای خاص و جذاب خواهد شد، به عنوان مثال خاصیت عبور نور از پلاستیک در کنار استیل آمیزه ای فوق العاده زیبا از نور و رنگ خواهد داشت.

اگر در ساخت تابلو تبلیغاتی از فونت های فانتزی در اندازه های بزرگ و به صورت ناخوانا استفاده شود، زیبایی کار را کاهش داده و ممکن است مشاهده ی آن از فاصله ی کم آزاردهنده باشد.

اندازه فونت تابلوهای تبلیغاتی باید به نسبت فضایی که تابلو در آن قرار می گیرد درنظر گرفته شود.

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
saftysign


محصولات مشابه
  • لیوان سرامیکی- ماگ - چاپ فوری لیوان- فروش لیوان سرامیکی خام -پخش عمده لیوا ن سرامیکی -لیوان جادویی -فنجان حرارتی

    لیوان سرامیکی- ماگ - چاپ فوری لیوان- فروش لیوان سرامیکی خام -پخش عمده لیوا ن سرامیکی -لیوان جادویی -فنجان حرارتی

    لیوان سفید درجه 1 لیوان دسته و داخل رنگی لیوان جادویی (حرارتی) لیوان شیشه ای لیوان 6oz لیوان 11oz سفید لیوان لاو لیوان دسته حیوانات و لیوان چاپیران تبلیغاتی سرامیکی فروش ویژه فروش ویژه لیوان لیوان تبلیغاتی لیوان تبلیغاتی سرامیکی لیوان سرامیکی چاپیران فروش لیوان چاپیران فروش لیوان چاپیران فروش ویژه تبلیغاتی سرامیکی تبلیغاتی سرامیکی چاپیران سرامیکی چاپیران سرامیکی چاپیران فروش ویژه لیوان ویژه لیوان سرامیکی لیوان سفید لیوان داخل رنگی چاپ ماگ سرامیکی وارد کننده لیوان سابلی میشن ماگ سرامیکی چاپ لیوان رنگی فروش عمده لیوان رنگی فروش عمده لیوان سرامیکی سابلیمیشن سابلی میشن واردات عمده لیوان فروش لیوان خام لیوان خام سفید قیمت لیوان سرامیکی فروش لیوان سفید لیوان سرامیکی درجه یک پخش عمده لیوان سرامیکی کاغذ لیوان چسب لیوان می باشد این لیوان ها هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ ساختار لیوان از کیفیت بالایی بر خوردار می باشند و همچنین شرکت چاپیران با دارا بودن کارخانه کوتینگ وهمچنین تولیدی تی شرت کلیه محصولات مورد استفاده در چاپ سابلیمیشن را تولید می نماید شماره های تماس -09121309214

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت جدیدترین مدل پلاک منزل بصورت نوری - با برق مستقیم شهری - بدون نیاز به ترانس جداگانه کافیست سیم پلاک را به برق سر درب ورودی منزل خود متصل کنید و از زیبایی پلاک نوری لذت ببرید - کاملا ضدآب - گارانتی مادام‌العمر - موجود در دو سایز 20×20 سانتی‌متر و 15×15 سانتی‌متر پلاک نوری منزل از جنس پلکسی گلاس ضدخش و بصورت کاملا آب‌بند تولید شده است. استفاده از پلکسی گلاس سفید باعص پخش نور از اطراف اعداد پلاک می‌شود که زیبایی خاصی به پلاک می‌دهد این مدل پلاک نوری منزل به راحتی به دیوار نصب می‌شود و ضمانت مادام‌العمر دارد. اگر مشکلی برای پلاک پیش بیاید بصورت رایگان برای شما تعمیر می‌کنیم

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • لیوان حرارتی جادویی با چاپ طرح دلخواه | هدیه ایده آل، تبلیغات هیجان انگیز | ماگ جادویی

    لیوان حرارتی جادویی با چاپ طرح دلخواه | هدیه ایده آل، تبلیغات هیجان انگیز | ماگ جادویی

    لیوان حرارتی جادویی یا ماگ حرارتی یکی از مدل های جذاب لیوان های قابل چاپ است که در سال های اخیر در سراسر جهان با استقبال بی نظیری روبرو شده است. لیوان حرارتی یا لیوان جادویی به لیوانی هایی گفته می شود در حالت عادی و دمای محیط به رنگ مشکی هستند و پس از ریختن نوشیدنی داغ (چایی، ابجوش، قهوه و...) رنگ آن روشن شده و طرح چاپ شده (لوگو، عکس، تبلیغات و ...) روی آن پدیدار می‌شود. اتفاقی هیجان انگیز با هزینه‌ای بسیار مناسب. ‌ امروزه در بین هزاران تبلیغات و آگهی، جلب توجه مخاطب به کاری دشوار تبدیل شده است و برای هدفمند شدن تبلیغات نیاز به روش های نوین تبلیغاتی است. لیوان حرارتی می‌تواند با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه، توجه مخاطب شما را جلب کند و علاوه بر آن، تا سالیان سال برای او کارایی داشته باشد. چه چیزی بهتر از یک هدیه با کارایی بالا برای مخاطب که لوگو و تبلیغات برند روی آن درج شده باشد. چاپرنگ با دو دهه سابقه در صنعت چاپ ایران، به عنوان واردکننده مستقیم لیوان های سرامیکی باکیفیت، تامین و چاپ لیوان سرامیکی را با پایین ترین قیمت در ایران ارائه می‌کند. www.Chaprang.com

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • چنلیوم , چلنیوم , تابلو چنلیوم , تابلو کامپوزیت , چلینیوم

    چنلیوم , چلنیوم , تابلو چنلیوم , تابلو کامپوزیت , چلینیوم

    طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چنلیوم و تابلو برجسته پلاستیک (پلکسی گلس) حروف برجسته چنلیوم قابل نصب بر روی دیوارهای آجری، سنگی، سرامیکی و یا حروف چنلیوم بر روی زمینه های تابلو فلزی و تابلو کامپوزیت و تابلو چوبی چلینیوم با نور و بدون نور مناسب جهت تابلو اسم مجتمع و تابلو اسم ساختمان حروف چنلیوم مناسب جهت تابلو مغازه ها و تابلو فروشگاه ها حروف چلنیوم مناسب جهت تابلو مجتمع های مسکونی، تابلو اداره جات تابلو چلنیوم مناسب جهت تابلو ساختمان ها، تابلو پاساژ ها، تابلو مدرسه ها و غیره تابلوساز حاجی پور اصفهان. سبزه میدان. عبدالرزاق. قبل از سنبلستان. روبروی تقاطع. مجتمع تجاری عبدالرزاق. طبقه 2. واحد 146 - کدپستی 8148691976 همراه 09131342334 ثابت 03134490310 «سفارشات ساخت و ارسال از سراسر کشور پذیرفته می شود» «سفارشات نصب در اصفهان؛ از شهرهای دیگر پذیرفته می شود»

    موسسه‌های تبلیغاتی اصفهان