ماده رنگبر با قابلیت استفاده مجدد قابل استفاده در سالن رنگ

محلول رنگبر با قابلیت استفاده مجدد
این محلول برای جدا کردن رنگ و مواد پوششی از روی فلزات و یا قطعات مکانیکی به کار می رود. مزیت این محلول در آن است که برخلاف سایر نمونه های مشابه که رنگ را در خود حل می­کنند، این محلول رنگ را  از سطح جدا می کند و می توان بارها از آن استفاده نمود. این مزیت باعث صرفه اقتصادی برای مصرف کننده می­باشد.
این محلول قابلیت برداشتن لایه های ضخیم رنگ حتی رنگ های کوره ای و پخته شده را بدون اسیب زدن به سطوح فلزی (زنگ زدگی) دارد. دمای کارکرد این ماده در۸۰ – ۸۵ درجه سانتیگراد است.
مزایا:
  • قابلیت برداشتن رنگ از روی سطوح فلزی به صورت غلاف
  • قابلیت استفاده مکرر از محلول
  • استفاده از مواد زیست سازگار در تهیه محلول
  • با توجه به نحوه جداسازی رنگ از سطح مورد نظر و امکان صاف نمودن محلول جهت استفاده مجدد، ضایعات رنگ حاصل شده نیز به مراتب آسان تر امکان دفع را داشته و مسائل محیط زیستی نیز کاملاً قابل کنترل است.
  • این ماده قابلیت برداشتن لایه­های ضخیم رنگ حتی رنگ­های کوره­ای و پخته شده را بدون آسیب زدن به سطوح فلزی (زنگ زدگی) دارد.
  • این ماده کلیه تست­ها و استاندارهای ایمنی، بهداشت و فنی را در مجموعه ایران خودرو گذرانده و مورد تائید و بهره برداری قرار گرفته است.
  • این محلول سبز و کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.
  • بر اساس  آزمایشات استاندارد انجام شده ، این محلول فاقد هر گونه مواد سرطان زا میباشد.

۲۴ بهمن ۱۳۹۶


محصولات مشابه
  • فروش انواع تینر با کیفیت

    فروش انواع تینر با کیفیت

    تینر مجموعه ای از چند حلال مخلوط باهم گفته می شود. در واقع تینر را می توان یک رقیق کننده محسوب کرد. تینر براساس نوع رنگ انتخاب می شود. تینر حلال مناسبی برای غلیظ کردن و آماده به مصرف درآورد رنگ می باشد. میزان ترکیب تینر با رنگ، بستگی به غلظت رنگ، سطح مورد نظر، ابزار اعمال رنگ و نیز شرایط آب و هوایی دارد. تولید و فروش انواع تینر فوری(10000 ، 12000، 15000، 20000) ، تینر های شستشو، تینر های روغنی، تینر های رنگ کوره ، تینرهای هواخشک با کیفیت عالی

    رنگ ساختمانی و صنعتی تهران
  • فروش رنگ کوره ای ترموپلاستیک.

    فروش رنگ کوره ای ترموپلاستیک.

    فروش رنگ مایع ترموپلاستیک کوره‌ای، برای پوشش سطوح شیشه، آهن، استیل، گالوانیزه و آلومینیوم. - ویژگی‌های رنگ ترموپلاستیک هوا خشک کوره‌ای: ۱- درخشندگی و براقی بالای فیلم ترموپلاستیک ایجادشده در طیف وسیع رنگ‌های معمولی و شاین دار بدون تغییر رنگ. ۲- ضد نفوذ آب، اسید و مواد شوینده و محافظت از خوردگی فلزات در مصارف رطوبتی و دریایی. ۲- چسبندگی بالای فیلم ترموپلاستیک حاصل به فلز پایه خود (برابر یا بیش از 5A ) با خواص چکش‌خواری بالا و مقاوم در برابر پوسته‌شدن. ۳- پردازش مستقیم رنگ، بر سطح فلزات توسط غلتک، قلم‌مو، اسپری یا سیستم آبشاری بر خط و بدون نیاز به استفاده از واش پرایمر. ۴- رنگ مایع در عرض ۱۵ دقیقه قبل از پخت در کوره، کاملاً خشک می‌شود . ۵- امکان پردازش رنگ مایع، بر روی فلزات از پیش گرم شده بین ۸۰-۲۰۰ درجه سانتی‌گراد. ۵- دمای کاربردی کوره پخت۱۲۰-۲۲۰ درجه سانتی‌گراد. بسته به براقی موردنیاز یا گرید رنگ ترموپلاستیک تولیدشده. ۶- دمای سرویس دائم فیلم رنگ پردازش‌شده بر روی فلزاتی با مصارف گرمایی، مانند رادیاتور آلومینیومی شوفاژ، ۵-۸۵ درجه سانتی‌گراد. ۷- خاصیت چکش‌خواری بالا. رنگ ترموپلاستیک کوره‌ای برای پوشش ورق گالوانیزه - رنگ کوره‌ای درب و پنجره آلومینیومی- رنگ ترموپلاستیک برای مصارف حرارتی و برودتی مانند یخچال اجاق‌گاز و هود- رنگ ترموپلاستیک کوره ای برای مصارف نرده آهنی و استیل.

    رنگ ساختمانی و صنعتی البرز
  • فروش مواد اولیه رنگسازی ، رزین پایه آب

    فروش مواد اولیه رنگسازی ، رزین پایه آب

    ????تهیه و توزیع انواع مواد اولیه رنگسازی از ابتدا تا انتها همراه با تمام افزودنی های تخصصی. ???? رزین پایه آب اکریلیک ۱۰۰درصد قابل شستشو و همچنین رزین کوپلیمر ۳مونومر و ۲مونومر جهت ساخت انواع رنگ های پلاستیک و نیمه پلاستیک موجود شد. ✅رزین های اکریلیک پایه آب در گریدهای مختلف بسته به کارایی موجود میباشد انواع بسته بندی و قیمت مناسب ✔ بعضی از کاربرد های رزین پایه آب ????ساخت رنگ اکریلیک ساختمانی ????ساخت رنگ های فلورسنت هنری ????ساخت رنگهای صدفی متالیک هنری ????ساخت رنگهای نمای بیرون ضد آب ????ساخت عایق پشت بام ????ساخت عایق بند کشی(بسته به گرید) ????کیلر پایه آب و ضد آب بدون بو ????ترکیب با انواع گچ و سیمان ????ساخت رنگ های چاپ پارچه ???? و هزاران کاربرد مختلف ????جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فقط از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید. ????سفارش فقط از طریق تماس و یا واتساپ 02155804146 09124206311 02155804794

    رنگ ساختمانی و صنعتی تهران
  • فروش ویژه رنگ های تمام پلاستیک و نیم پلاستیک ساختمانی نانو رادین فام

    فروش ویژه رنگ های تمام پلاستیک و نیم پلاستیک ساختمانی نانو رادین فام

    فروش رنگهای تمام پلاستیک و نیم پلاستیک نانو فروش ویژه رنگ های ساختمانی نانو رادین فام شرکت رادین فام آنتی باکتریال، خود تمیز شونده و قابل شستشو تولید شده با مواد نانو تماس جهت خرید و اخذ نمایندگی: ۰۸۶۴۲۳۴۴۳۹۳ ۰۹۱۲۲۵۶۳۲۰۳ ۰۹۳۳۷۸۸۷۷۲۴ ۰۹۲۱۱۲۷۵۶۰۰ آدرس : ساوه،شهر صنعتی کاوه،خیابان جانبازان،پلاک 72 # رنگهای پلاستیک# رنگهای نیم پلاستیک# رنگهای آنتی باکتریال# رنگهای خود تمیز شونده# رنگهای قابل شستشو# رنگهای نانو# رنگ های ساختمانی

    رنگ ساختمانی و صنعتی تهران